Opzeggingen seizoenkaart niet meer gehonoreerd

Opzeggingen seizoenkaart niet meer gehonoreerd

De tot nu toe verwerkte aanvragen voor een Feyenoord seizoenkaart 2009/2010 zijn bevestigd per e-mail. Het kan zijn dat u bijvoorbeeld samen met een huisgenoot of familielid hetzelfde e-mailadres deelt. In dat geval is het mogelijk dat de e-mailserver slechts één mail naar het betreffende e-mailadres stuurt.Behoort u tot bovenstaande groep belt u dan alstublieft niet met Klantenservice, maar wacht u daarmee tot donderdag 28 mei. Rond deze datum wordt het bedrag voor de seizoenkaart geïncasseerd. Hieruit kunt u afleiden of u al dan niet bent geplaatst. Mocht er geen automatische afschrijving bij u plaats hebben gevonden, dan kunt u vanaf donderdag 28 mei contact opnemen met Feyenoord Klantenservice middels het reactieformulier op www.feyenoord.nl/klantenservice. Let op! Indien er onvoldoende saldo op uw rekening staat, kunnen wij uw plaats niet garanderen.

Opzeggingsbeleid seizoenkaart:
U diende voor 1 april 2009 uw opzegging aangetekend op te sturen. Dit betekent dat voor het seizoen 2009-2010 GEEN opzeggingen meer gehonoreerd worden.

Mededeling Feyenoord – NAC:
Heeft u als seizoenkaarthouder een kaartje gekocht bij TicketBox en het volle bedrag betaald, dan dient u terug te gaan naar uw verkooppunt en daar het teveel betaalde bedrag terug te claimen. Feyenoord Klantenservice is in deze geen partij.

Lees meer over
seizoenkaart
Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties