Verkoop seizoenkaarten 2017-2018 stopgezet

Verkoop seizoenkaarten 2017-2018 stopgezet

Feyenoord is vandaag (woensdag) gestopt met de verkoop van seizoenkaarten voor 2017-2018. Vanwege het aantal supporters dat nog de kans heeft om hun seizoenkaart te verlengen, is de verwachting dat de grens van 34.000 seizoenkaarten voor komend jaar (snel) wordt bereikt. Vorige week liet de club al weten niet méér seizoenkaarten te gaan verkopen, om voldoende capaciteit vrij te houden voor losse kaartverkoop voor thuiswedstrijden.

Wachtlijst
Supporters die ondanks de stop op de verkoop toch in aanmerking willen komen voor een seizoenkaart voor 2017-2018, kunnen zich aanmelden voor een wachtlijst. Zij komen aan bod wanneer minder huidige seizoenkaarthouders dan verwacht besluiten niet te verlengen en er dus plaatsen vrijkomen in het stadion. Deze plekken worden toegewezen naar volgorde van aanmelding (eerst supporter één op de wachtlijst, dan nummer twee, etc.). Aanmelden voor de wachtlijst kan op www.feyenoord.nl/wachtlijst.

Vaste plek in De Kuip
Supporters die de afgelopen periode een nieuwe seizoenkaart hebben aangevraagd, zijn komend jaar zeker van een vaste plek in De Kuip. Dit geldt ook voor Feyenoorders die hun seizoenkaart nog niet hebben verlengd en dit alsnog doen op uiterlijk zondag 14 mei aanstaande.

Losse kaarten
De capaciteit van De Kuip bevat ruim 47.000 plaatsen, waarvan er ongeveer 37.000 beschikbaar zijn voor de verkoop aan supporters. Bij het aantal van 34.000 seizoenkaarthouders zijn er voor de thuiswedstrijden dus gemiddeld nog zo’n 3.000 kaarten beschikbaar voor de losse verkoop. De overige plaatsen in het stadion zijn beschikbaar voor uitsupporters (inclusief buffervakken), aandeelhouders van Stadion Feijenoord, het zakelijke segment (Business Unit- en Seathouders), leden van Sportclub Feyenoord en medewerkers van Feyenoord Rotterdam.

Persoonlijk bericht
Alle supporters die hun seizoenkaart hebben verlengd of er één hebben aangevraagd, ontvangen eind mei 2017 persoonlijk bericht van Feyenoord. Heb je naar aanleiding van dit bericht een vraag, dan kan je contact opnemen met Feyenoord Service & Tickets.

Feyenoord Service & Tickets is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 20:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 12:00 uur via 0900-1908 (€ 0,45 p/g). De afdeling is via @VraagFeyenoord op Twitter online van maandag tot en met vrijdag van 10:00 uur tot 18:00 uur en op verwachte piekmomenten

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties