Problemen Castore niet verholpen: veel klachten over geleverde producten

Problemen Castore niet verholpen: veel klachten over geleverde producten

De introductie van kledingsponsor Castore bij Feyenoord is niet helemaal vlekkeloos verlopen. Eerder bleken veel shirts al (te) snel uitverkocht, maar dat zijn zeker niet de enige problemen waar het Britse kledingmerk mee kampt. Op social media regent het nog altijd klachten over clubkleding die verkeerd geleverd wordt of snel beschadigd raakt.

Maandagochtend deed een Japanse voetbalfan via X (voorheen Twitter) zijn beklag. Hij bestelde een shirt met de naam van landgenoot Ayase Ueda achterop, maar de naam, rugnummer en Champions League-badge ontbraken. Uit de reacties op deze post gaven ook veel Nederlanders aan dat ze soortgelijke problemen hebben ervaren met de nieuwe kledingsponsor van Feyenoord.

De klachten variëren van bedrukking die ontbreekt of apart van het shirt wordt meegeleverd, tot kleding die snel kapot gaat, bijvoorbeeld doordat de bedrukking loslaat bij het wassen. Toeval of niet: ook Igor Paixão heeft de wedstrijd tegen Sparta zondag - letterlijk - niet zonder kleerscheuren doorstaan.

Problemen Castore niet verholpen: veel klachten over geleverde producten

Overigens is Feyenoord niet de enige club waar de supporters veel problemen ervaren met het relatief nieuwe kledingmerk. Afgelopen weekend werd bekend dat Newcastle United de sponsor al na twee jaar weer inruilt voor oude bekende Adidas, waar ook Feyenoord goede ervaringen mee heeft. Of de problemen met het merk daar een grote rol inspelen, is wel de vraag; de voornaamste reden zal zijn dat het de grootste sponsordeal uit de historie van de Engelse club wordt.

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties