Feyenoord neemt afscheid van EuroParcs als Hoofdpartner

Feyenoord neemt afscheid van EuroParcs als Hoofdpartner

Voor EuroParcs komt er een einde aan vijf jaar hoofdpartnerschap met Feyenoord. Na vijf seizoenen verdwijnt EuroParcs van de borst van het Feyenoord-shirt. In een afscheidsvideo blikt Jan Boskamp, jarenlang gezicht van het partnership, terug op de afgelopen jaren. Bladerend door een fotoalbum komen de sportieve hoogtepunten en eerdere campagnes tot leven.

Commercieel directeur Ruud van der Knaap: "Het partnership met EuroParcs is vanaf het begin voor beide partijen een succes geweest. Met in het oog springende campagnes werden niet alleen de doelstellingen behaald, maar ook twee SponsorRingen gewonnen. En laten we de commercials met Jan Boskamp, waarmee EuroParcs de supporters met een dikke knipoog op de juiste manier wist te bereiken, ook niet vergeten. Dat EuroParcs ook in de toekomst aan ons verbonden blijft, is een extra bewijs van de waardering die er tussen beide partijen over de samenwerking is én blijft."

"Niet meer op de borst, maar voor altijd in het hart. We hebben vijf wereldse jaren beleefd op het shirt van Feyenoord. De Road to Tirana, het landskampioenschap en de bekerwinst. We kijken dan ook uit naar de verdere samenwerking", aldus Martin de Boer, Director Rental & Marketing EuroParcs.

Op Feyenoord ONE staan vanaf vrijdag alle video’s die Feyenoord en EuroParcs hebben gemaakt met Jan Boskamp, John de Wolf en diverse (voormalig) Feyenoord-spelers in de hoofdrol.

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties