''Als Feyenoord willen we verder groeien en EuroParcs Group steunt ons''

''Als Feyenoord willen we verder groeien en EuroParcs Group steunt ons''

Gisteren is bekend geworden dat Feyenoord het hoofdpartnership met het moederbedrijf van Droomparken heeft verlengd. De Rotterdammers gaan Europees met EuroParcs op het shirt spelen en vanaf het 2021-2022 zal EuroParcs op alle wedstrijdshirts van Feyenoord staan.

Feyenoord maakt bekend dat EuroParcs de gelegenheid geeft om een partner te vinden die zichtbaar gaat worden op de trainingskleding. ''Als Feyenoord willen we verder groeien en EuroParcs Group steunt ons in die ambities door ons de mogelijkheid te bieden om een partner aan ons te binden waarvan het logo op de trainingskleding zal komen te staan'', vertelt Joris van Dijk, commercieel directeur van Feyenoord, op de clubwebsite.

Andries Bruil, namens de directie van EuroParcs Group, is erg te spreken over de samenwerking. ''Dat het hoofdpartnership met Feyenoord zo’n enorm positief effect zou hebben op onze organisatie, heeft onze verwachtingen overtroffen. Vanaf de dag van de bekendmaking zien wij een groei in onze naamsbekendheid en hebben Feyenoord-supporters én andere voetballiefhebbers de weg naar onze parken gevonden.''

[readmore=55415]

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties