EuroParcs gaat Droomparken vervangen op Feyenoord-shirt

EuroParcs gaat Droomparken vervangen op Feyenoord-shirt

Feyenoord speelt tijdens de komende Europese campagne niet met Droomparken op het shirt, maar met de naam van het nieuwe moederbedrijf van Droomparken: EuroParcs. In de Eredivisie zullen de Rotterdammers wel dit seizoen met Droomparken op het shirt blijven spelen.

Dit meldt Chris Woerts in het programma Veronica Inside. Woerts overhandigde in het programma persoonlijk het eerste exemplaar van het shirt aan tafelgast en oer-Feyenoorder Jan Boskamp. De Rotterdammers spelen aanstaande donderdag de eerste Europese wedstrijd van het seizoen. Dinamo Zagreb is dan de tegenstander.

Feyenoord heeft het contract met hoofdsponsor EuroParcs Group verlengd tot de zomer van 2022 en vanaf volgend seizoen verdwijnt Droomparken ook van het shirt in de competitie. De Rotterdammers spelen dan met het EuroParcs logo op de borst.

''Wij zijn bijzonder verheugd dat we, in deze financieel moeilijke tijd, zo’n trouwe partner hebben gevonden'', vertelt commercieel directeur Joris van Dijk van Feyenoord in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''De reden voor de verlenging van het contract zijn de geweldige resultaten die wij in het eerste jaar partnership met Droomparken hebben behaald.''

Andries Bruil, namens de directie van EuroParcs Group: ''Het hoofdpartnership heeft tot nu toe onze verwachtingen overtroffen, wat voor ons de reden is om het contract te verlengen. Het is bovendien een mooie kans om nu al met het internationale merk EuroParcs op de Feyenoord-shirts in de Europa League te gaan spelen.''

Lees meer over
Chris Woerts
Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties