''Er wordt met man en macht gewerkt aan een oplossing''

''Er wordt met man en macht gewerkt aan een oplossing''

Feyenoord heeft zaterdag de kaartverkoop voor de thuiswedstrijden in de Europa League moeten stopzetten. Vanwege een grote technische storing op het Eventim platform, Feyenoords ticketingpartner, ondervonden veel supporters problemen met het kopen van een passe-partout.

Feyenoord is zeer teleurgesteld over de gang van zaken omtrent de kaartverkoop en deelt de grote frustratie die veel supporters terecht hebben geuit. De kaartverkoop voor de Europese thuiswedstrijden wordt dit weekend niet meer hervat.

Feyenoord maakt sinds het begin van dit jaar gebruik van het ticketsysteem van Eventim. De club koos, in navolging van tal van Europese topclubs zoals bijvoorbeeld Borussia Dortmund, Juventus en AC Milan, voor een samenwerking met deze partij, vanwege de grote internationale ervaring die het heeft met het verkopen van kaarten onder grote piekbelasting.

Eventim geeft in onderstaand persbericht aan 'het ten zeerste te betreuren' dat de storing bij hun heeft plaatsgevonden.

Persbericht Eventim
Vandaag zijn wij tot onze grote spijt getroffen door een technische storing op ons sport ticketing platform. In overleg met Feyenoord hebben wij hierdoor moeten beslissen om de kaartverkoop van passe-partouts voor de Europa League stil te leggen. Er wordt met man en macht gewerkt aan een oplossing. Begin volgende week zullen wij in samenspraak met Feyenoord bepalen hoe de kaartverkoop gecontinueerd kan worden. Wij betreuren het ten zeerste dat deze storing heeft plaatsgevonden.

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties