\'Opel wil door met Olli\'

\'Opel wil door met Olli\'

Het Duitse automerk Opel, tevens de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord, heeft ook plannen om zich hard te maken voor Diergaarde Blijdorp. Net zoals voormalig hoofdsponsor ASR afgelopen jaar optrad als patron van de dierentuin. Dat zegt Blijdorp-directeur Marc Damen, die meldt dat binnenkort 'oriënterende gesprekken' worden gevoerd met Opel, onder meer over de populaire knuffelolifant Olli.

'Het is duidelijk dat Feyenoord-supporters door willen met het knuffeldier. Maar het is wel het symbool van de oude sponsor ASR. Gekeken wordt welke rol Opel kan spelen.' Olli komt uit een verbond tussen verzekeraar ASR, Blijdorp en Feyenoord. Sinds de introductie begin dit jaar zijn er meer dan 53.000 exemplaren verkocht.

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties