Feyenoord heeft deze week haar online webshop uit de lucht gehaald, na problemen bij de contractpartner die de bestellingen behoort te verwerken en uit te leveren. Door snel in te grijpen is het aantal supporters dat een bestelling heeft geplaatst én betaald, maar deze nu niet krijgt geleverd, beperkt gebleven tot enkele tientallen.
De club heeft deze mensen inmiddels per e-mail op de hoogte gesteld van de problemen, haar excuses aangeboden voor het ongemak en aangekondigd dat zij er voor zal zorgen dat deze mensen niet de dupe worden van de problemen bij Feyenoords contractpartner.
Supporters die wel een bestelling hadden geplaatst maar deze nog niet hadden betaald, kunnen deze als ‘geannuleerd’ beschouwen. Ook zij hebben inmiddels een e-mail ontvangen waarin dit is uitgelegd en zijn door Feyenoord verwezen naar een van de twee fysieke FanShops, te weten die op de Lijnbaan in Rotterdam en de splinternieuwe Feyenoord FanShop Stadion.
Alleen supporters die een bestelling hebben geplaatst én betaald maar geen e-mail van Feyenoord hebben ontvangen, wordt verzocht zelf een e-mail te sturen naar merchandising@feyenoord.nl met daarin vermeld naam en adresgegevens, alsmede de bestelling en wanneer deze is gedaan en betaald. Feyenoord zal dan alsnog contact opnemen met deze supporters.
Het kan enige tijd duren voordat Feyenoords online shop weer volledig werkt. Uiteraard is een ieder tot die tijd – en ook daarna – van harte welkom in een van de twee fysieke FanShops.
Plaats reactie
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties