Waar Feyenoord is zijn wij

 
Feyenoord ontvangt kleine 9 ton voor jeugdopleiding
Geschreven op 2013-02-04 om 19:36:19 | Bekeken: 13985 | Reacties: 64 | Foto: Pro Shots | Bron: Feyenoord.nl
 

Roy Makaay heeft maandagavond tijdens het Goed Geld Gala van de Vriendenloterij namens Feyenoord Academy in het Scheepvaartmuseum in Amsterdam een cheque ter waarde van 866.464 euro in ontvangst genomen. Het bedrag is de opbrengst over 2012 van de loten die zijn verkocht door de VriendenLoterij aan deelnemers die meespelen voor de jeugdopleiding van Feyenoord. De opbrengst van de loten voor Feyenoord is een record: nooit eerder ontving de club zo’n hoog bedrag van de VriendenLoterij. De Feyenoord Jeugdopleiding scoort met 16.500 geoormerkte loten evenals de afgelopen jaren als beste van alle Eredivisieclubs. Sinds de start van de samenwerking tussen de VriendenLoterij en de Eredivisie heeft Feyenoord 4.183.182 euro van de VriendenLoterij ontvangen.

 

 

64 reacties, door 36 leden
Reactie geplaatst door kai176 op 04-02-2013 om 22:01
als we hierdoor nog meer vilhenatjes krijgen.
op de tranferlijst zetten dan al die tonnys voor 10.000.000 p.s
mensen handel...
Reactie geplaatst door Ardella op 04-02-2013 om 21:25
Heel mooi. Dit kan je stoppen in de ontwikkeling van spelers. Geef dit bedrag maar aan Stanley brard
Reactie geplaatst door dat ene woord op 04-02-2013 om 21:06
Als de transfers van Fer en Leerdam gewoon waren doorgegaan, dan waren we nog een miljoen euro rijker.
Reactie geplaatst door adraaytje op 04-02-2013 om 21:17
ruim een miljoen ja volgens mij. 625.000 van Fer en 450.000 van Leerdam plus het salaris van Leerdam en dat is volgens mij 400.000 de jaar dus 200.000 voor half jaar salaris
Reactie geplaatst door kai176 op 04-02-2013 om 21:40
866.464
625.000
450.000
200.000
__________+
2.151.464
Reactie geplaatst door Bal-Bal op 04-02-2013 om 22:26
Dat geld komt nog wel binnen. Als Fer beter wordt en ze meer voor hem bieden.Straks gaat hij voor 15miljoen van de hand, tel uit je winst tov van deze 9 miljoen van Fulham nu.
Reactie geplaatst door FR_Erik91 op 04-02-2013 om 22:29
Salaris van Leerdam is geen 4 ton, hij heeft immers niet bijgetekend.
Reactie geplaatst door FRlegend op 04-02-2013 om 21:05
Mooi dat het elk jaar meer wordt. Vorig jaar nog zo'n 7ton. Ze moeten het maar even opsparen voor een nieuw trainingscomplex en met de hele opleiding een keer uit eten.
Reactie geplaatst door _Sabrina_ op 04-02-2013 om 20:43
willen jullie op deze kleine kameraadje stemmen? . http://secure.negenmaandenbeurs.zwitsal.nl/mobile?iid=20&cid=0
Reactie geplaatst door NWA93 op 04-02-2013 om 20:20
Wat kan je hiermee doen dan?
Reactie geplaatst door 0180 op 04-02-2013 om 20:25
hahaha een heleboel lollies kopen.
Reactie geplaatst door _Sabrina_ op 04-02-2013 om 20:47
Hahah is voor me zus en nichtje jammer dat me zus niet dr foto in dr Feyenoordpakje heb gebruikt
Reactie geplaatst door RobJacobs op 04-02-2013 om 21:12
Heeft gebruikt....beter opletten op school !
Reactie geplaatst door RobJacobs op 04-02-2013 om 21:13
Mijn zus nogmaals beter opletten bij Nederlands.
Reactie geplaatst door Janus1709 op 04-02-2013 om 23:12
@ Rob
Mijn zus, nogmaals beter opletten bij Nederlands. Misschien is het voor jou dan ook tijd om terug naar school te gaan als je op anderen gaat zeiken?
Reactie geplaatst door _Sabrina_ op 05-02-2013 om 00:14
Goh we zitten hier toch niet in de les he.. Stelletje azijnzeikers om iemand ze grammatica te lopen zeiken :S
Reactie geplaatst door _Sabrina_ op 05-02-2013 om 00:16
En nog een fout.. Moest hier eigenlijk helemaal niet onder verkeerd door gegeven op MIJN telefoon.. Zo goed @RobJacobs of is het als nog fout ;)
Reactie geplaatst door Yogimel op 04-02-2013 om 20:08
Het AD heeft nader uitgezocht dat Feyenoord 21 tegengoals uit dode spelsituaties te verwerken heeft gekregen!!
Reactie geplaatst door Gerco op 04-02-2013 om 20:21
Hebben ze ook nog nieuws?!
Reactie geplaatst door 08-FR-08 op 04-02-2013 om 20:21
Wisten we toch al.
Reactie geplaatst door Wietse op 04-02-2013 om 20:23
En hoeveel doelpunten kwamen in de buurt van de LCV positie?
Reactie geplaatst door jonaathn op 04-02-2013 om 20:24
Wat een godsgruwelijk moeilijk onderzoek zeg ''_''
Reactie geplaatst door Gerco op 04-02-2013 om 20:26
Niet relevant Wietse met "zonedekking"..
Reactie geplaatst door Wietse op 04-02-2013 om 20:34
Juist niet relevant met mandekking toch? Ik ben gek aan het worden denk ik.
Reactie geplaatst door j0eyv op 04-02-2013 om 20:00
Op basis waarvan krijgt feyenoord het meeste?
Reactie geplaatst door FRFC010 op 04-02-2013 om 20:01
Op basis van de fans. Volgensmij kan je bij die loterij aangeven naar welke club je wil dat jou deel gaat.
Reactie geplaatst door feyenoordfan3 op 04-02-2013 om 20:00
Loop je een miljoen mis, krijg je een week later alsnog negen ton overgemaakt.. Lekker hoorrrr..
Reactie geplaatst door RobJacobs op 04-02-2013 om 20:01
Hadden er dus 2 kunnen zijn.......
Reactie geplaatst door MarFR op 04-02-2013 om 20:12
@Rob altijd wat te zeiken he..
Reactie geplaatst door RobJacobs op 04-02-2013 om 20:16
Is het niet waar dan, praat ik poep ofzo ?
Reactie geplaatst door jonaathn op 04-02-2013 om 20:27
Rob jee hebt gelijk, maar 'Feyenoordfan3' geeft toch al min of meer aan dat het er twee hadden kunnen zijn?
Reactie geplaatst door rotterdamse-soldaat op 04-02-2013 om 19:54
heerlijk dit toch?? !
Reactie geplaatst door Gerco op 04-02-2013 om 19:53
Flink bedrag! Mooi voor de jeugdopleiding!
Reactie geplaatst door M-FR op 04-02-2013 om 19:51
Ohh yeahhh.
Reactie geplaatst door angelfr op 04-02-2013 om 19:44
@ Rob

80ste minuut. Feyenoord 0-1 achter en we moeten de bal naar voren brengen en de hoge ballen toe gaan passen.

wie heb je er dan liever staan? Te Vrede of Demouge?
Reactie geplaatst door feyenoord-afw op 04-02-2013 om 19:50
Liever Koeman als stormram dan te Vrede of Demouge
Reactie geplaatst door RobJacobs op 04-02-2013 om 19:50
Demouge hoezo ?
Reactie geplaatst door FR_Erik91 op 04-02-2013 om 19:53
beugelsdijk
!
Reactie geplaatst door angelfr op 04-02-2013 om 19:53
ging voor 0 euro naar Roda Rob en verdient denk net 1,5 ton en als stormram de laatste 15 minuten vind ik hem beter dan te vrede.

zag je hem invallen bij Roda afgelopen weekend?
Reactie geplaatst door RobJacobs op 04-02-2013 om 19:54
Ik heb het gezien maar hij kan toch niet voetballen man ! Maar als stormram is hij bruikbaar. Is trouwens wel al een ouwe lul.
Reactie geplaatst door MiYaIcHi op 04-02-2013 om 19:55
je gaat me toch niet vertellen dat je dit serieus meent he? demouge.... wat een grap
Reactie geplaatst door barcanoord op 04-02-2013 om 19:57
Pelle?
Reactie geplaatst door dave5 op 04-02-2013 om 19:57
wat een kut vraag.,,,,,jij verondersteld dat feyenoord achter staat in de eigen kuip.
Reactie geplaatst door angelfr op 04-02-2013 om 19:58
Andere vraag dan: wie vervangt Pelle mocht hij 4 wedstrijden niet mee kunnen doen?
Reactie geplaatst door angelfr op 04-02-2013 om 20:01
dat is ook maar een stelling dave.

kan ook 1-0 zijn bij AGOVV uit.
Reactie geplaatst door feyenoordfan3 op 04-02-2013 om 20:01
Achabar? Zolang die Vilhena achter hem hebt dan...
Reactie geplaatst door RobJacobs op 04-02-2013 om 20:02
Annas Achabar lijkt mij.
Reactie geplaatst door CR1691 op 04-02-2013 om 20:02
Angel kom op he. Straks ga je nog zeggen dat Hans Mulder een aanwinst voor ons middenveld is.
Reactie geplaatst door Wietse op 04-02-2013 om 20:02
Liever Achahbar in dat geval
Reactie geplaatst door angelfr op 04-02-2013 om 20:03
Precies Rob, dan zijn we er.
Reactie geplaatst door RobJacobs op 04-02-2013 om 20:05
He ik snap je fff niet
Reactie geplaatst door angelfr op 04-02-2013 om 20:07
Achahbar kan nog niet de kar trekken in de spits en ik ben gewoon bang dat we een vrije val gaan krijgen als Pelle een tijd niet mee kan doen en ik zou graag een tweede ervaren spits erbij zien.
iemand die hem kan vervangen en er kan staan als het vlak voor tijd nodig is. een soort Eijkelkamp, Sibon, demouge etc.
Reactie geplaatst door RobJacobs op 04-02-2013 om 20:09
Okee ik snap het.
Reactie geplaatst door Wietse op 04-02-2013 om 20:10
Je hebt hem nog helemaal niet in de spits zien spelen..Daarnaast heb je nog Immers/Schaken of onze held Fernandez die t kan proberen. Zou inderdaad wel berg afwaarts gaan in dat geval :p.
Reactie geplaatst door FRro08 op 05-02-2013 om 08:40
beugelsdijk wahhaah geniaal !
Reactie geplaatst door dannnnny op 04-02-2013 om 19:44
lekker .
Reactie geplaatst door datenewoordFEYENOORD op 04-02-2013 om 19:43
Lekker hoor.
Reactie geplaatst door Aproxis op 04-02-2013 om 19:43
Lekker hoor. Kunnen we nog meer talentjes kweken :)
Reactie geplaatst door RobJacobs op 04-02-2013 om 19:41
Geweldig nieuws dit.
Reactie geplaatst door bosvelt010 op 04-02-2013 om 19:40
Kijk bij dit soort evenementen zie je wie écht de grootste aanhang heeft (hiermee doel ik op supporters, die wél naar het stadion gaan, shirtjes kopen én actief zijn op Fr12.nl:p)!
Reactie geplaatst door fr-meisje- op 04-02-2013 om 19:46
Ík weet niet precies hoe je dit bedoelt maar mensen die niet naar het stadion gaan, of geen shirtjes kopen zijn ook echte supporters hoor :)
Reactie geplaatst door feyenoordfan3 op 04-02-2013 om 19:59
Niet zo heel moeilijk. Hij doelt op ojox die de grootste aanhang heeft. Zal wellicht kloppen alleen heeft Feyenoord met afstand de meeste supporters en geen toeschouwers zoals de meeste clubs..
Reactie geplaatst door bosvelt010 op 04-02-2013 om 21:50
Precies feyenoordfan3. fr-meisje- ik bedoel onder andere het gaat erom hoe een supporter omschreven zoals feyenoordfan3 dit duidelijk omschrijft.
Reactie geplaatst door BranFlr- op 04-02-2013 om 19:39
Nieuw jeugdcomplex!!