Nieuwe huisstijl van Feyenoord ook zichtbaar in De Kuip

Feyenoord heeft van de zomerstop gebruikgemaakt om enkele aanpassingen te doen aan De Kuip. Recent werd duidelijk dat de boarding op de eerste en tweede ring compleet is vernieuwd. Nu deelt de Rotterdamse club via sociale media meerdere elementen die zijn aangepast.

Rondom De Kuip is de nieuwe huisstijl ook direct zichtbaar. Feyenoord heeft een nieuw lettertype ontworpen en past dit vervolgens toe op alle uitingen, zowel op sociale media als de uitingen in en rondom De Kuip. De tekst "Feyenoord Rotterdam" en "Since 1908" is op diverse plekken zichtbaar.

Daarnaast zijn er ook diverse quotes zoals "Onvoorwaardelijke trouw" aangebracht. Ook op de plek vlak voor de spelerstunnels zijn uitingen van de nieuwe huisstijl zichtbaar, met het opgefriste nieuwe logo. De Rotterdammers hebben een jaar de tijd genomen om de complete huisstijl overal door te voeren. De spelersbus is ook vernieuwd.

Flinke operatie

Feyenoord reageerde recent als volgt op de veranderingen: ''Het is een speciaal ontworpen nieuw lettertype, met kenmerken van de karakteristieke F uit ons logo. Dat ga je ook overal zien, op de socials, in het stadion. Het is een flinke operatie. Normaal is het voor de seizoenstart al druk met een nieuw shirt, nieuwe namen, enzovoort. Nu is de operatie nog groter. We zijn al begonnen, maar het gaat niet allemaal ineens. Het nieuwe logo volgend jaar op het shirt is het sluitstuk.''

Lees het artikel op de mobiele website

Net binnen

Bekijk meer artikelen