Gaat Coolblue de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord worden? Zowel eigenaar Pieter Zwart als de Rotterdammers voeden de speculaties over een aanstaande deal op sociale media. Zwart heeft een foto geplaatst met het shirt van de regerende landskampioen met de naam van het Rotterdamse bedrijf op de borst.
Feyenoord is hard op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor, aangezien het contract met EuroParcs aankomende zomer afloopt. De Rotterdammers mikken op een deal waarbij jaarlijks acht miljoen euro wordt overgemaakt. Eerder werden bedrijven als Port of Rotterdam, DP World en T-Mobile in de wandelgangen al genoemd, maar dat werd later stellig ontkend.
''Als ik later groot ben π #alliwantforchristmas'', schrijft Zwart bij zijn bericht. Feyenoord heeft inmiddels ook gereageerd op de post en meldt: ''Dat ziet er piekfijn uit.'' Daarnaast mengt ook assistent-trainer John de Wolf zich. ''Pieter Zwart binnenkort snel n βοΈdoen Pieter? Dromen komen soms sneller uit dan je verwacht πβ€οΈπ€π€''
Of beide partijen intensiever gaan samenwerken, moet de komende maanden duidelijk worden. De kans is ook aanwezig dat het een buitenlands bedrijf wordt. Feyenoord heeft onlangs Mohammed Hamdi aangesteld als International Business Development Director om internationale bedrijven aan de club te binden. Voor EuroParcs werkte Feyenoord samen met Opel.
Lees het artikel op de mobiele website