''Dit was een soort stunt om het te laten opvallen''

''Dit was een soort stunt om het te laten opvallen''

Het warming-up shirt van Feyenoord die voor het eerst werd gebruikt in de oefenwedstrijd tegen SDC Putten leverde een storm van reacties op. Mark Koevermans geeft aan dat het een soort van stunt was. De 'koeienshirts' zijn slechts kleinschalig ingekocht en vliegen de Feyenoord Fanshop uit. Een groot succes dus volgens de commercieel directeur.

''Ik kan me dat voorstellen. Als je nooit wat probeert, dan is het ook nooit wat,'' vertelt Koevermans in gesprek met RTV Rijnmond. ''Dat hebben we ook ooit gedaan met het oranje-blauwe shirt gehad dat heel fel was en veel verkocht wordt. Iedereen denkt dat we hier duizenden aantallen van hebben, maar dit was een soort stunt om het te laten opvallen. We bestellen dan een paar honderd shirts, maar die vliegen de winkel uit. Het is wel speciaal dat een aantal supporters het mooi vindt.''

De verkoop van de nieuwe shirts verloopt goed. "Het is al beter dan vorig jaar. We zijn heel blij met de nieuwe Adidas-lijn met het blauw en geel. Dat spreekt aan. Het thuisshirt is heel traditioneel en valt bij veel supporters ook goed in de smaak. Bij de trainingslijn hadden we vorig jaar één of twee missers, dat kan een keer gebeuren. Die is nu mooi, dus we hebben een hele goede verwachting voor de verkoop van de spullen dit seizoen.''

Lees meer over
SDC Putten
Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties