Feyenoord sluit rugsponsor niet uit: ''Houden opties open''

Feyenoord sluit rugsponsor niet uit: ''Houden opties open''

Feyenoord speelt met ingang van het seizoen 2017-2018 met een nieuwe naam op het shirt. De stadionclub gaat op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor omdat Opel, 1,5 jaar voor afloop van de huidige verbintenis, heeft laten weten het contract met Feyenoord straks niet te zullen verlengen.

Commercieel directeur Mark Koevermans sluit niet uit Ajax en PSV achterna te gaan. De Amsterdammers hebben namelijk een aparte hoofdsponsor voor het eerste elftal (Ziggo) en de jeugdopleiding (ABN Amro), terwijl PSV eerder met Freo als rugsponsor speelde. De Rotterdammers sluiten in de toekomst zo'n stap niet uit. "We waren destijds heel erg blij met Opel, omdat zij als enige het shirt hebben gekozen. Dat ziet er natuurlijk ook heel netjes uit, met maar één partner erop."

"Maar kijk bijvoorbeeld naar onze concullega's uit Amsterdam", vervolgt Koevermans tegenover Feyenoord TV. "Die hebben het hoofdsponsorschap op een andere manier ingevuld, namelijk om het eerste elftal te scheiden van de jeugdopleiding. Of kijk naar onze buren uit Eindhoven, die ooit met een rugsponsor gespeeld hebben. Ik zeg niet dat ik dat zelf het liefste wil, maar we houden alle opties open. We gaan dat goed afwegen, we gaan de markt weer verkennen", sluit de commercieel directeur af.

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties