Waar Feyenoord is zijn wij

 
Spelers HSV Hoek lopen ultiem aandenken mis
Geschreven op 2013-10-30 om 23:16:59 | Bekeken: 29469 | Reacties: 124 | Foto: Pro Shots |
 

Het was genieten voor de selectieleden van hoofdklasser HSV Hoek. De amateurvoetballers kregen een 'one's in a lifetime opportunity' om in De Kuip te spelen en zij genoten daar met volle teugen van. Een ultiem aandenken na de 3-0 verliespartij liepen ze echter mis.

Toen scheidsrechter Ed Janssen na 92 minuten op zijn fluitje blaasde, snelden diverse Hoek'ers naar veelal hun directe tegenstander om hun wedstrijdshirt te bemachtigen. De Feyenoorders moesten het aanbod tot een ruil echter afslaan van hun werkgever. Door 'productieproblemen' mochten de Rotterdammers hun tenue niet weggeven, meldt Spits-journalist Johan van Boven.

 

 

124 reacties, door 97 leden
Reactie geplaatst door SEYVEN op 01-11-2013 om 09:40
'Op zijn fluitje BLAASDE' meen je dit?
Reactie geplaatst door maus135 op 01-11-2013 om 09:02
hoe zielig kan feijenoord zich weer opstellen!!!!!!! wat een amateurclub is het toch aan het worden
Reactie geplaatst door Skaapjuh op 31-10-2013 om 22:49
Wel lullig voor die gasten van Hoek joh
Reactie geplaatst door jonaathn op 31-10-2013 om 18:13
Denk dat Hoek hun shirtjes ook niet weg mochten geven haha.
Reactie geplaatst door Johnguidettiengrazianopelle op 31-10-2013 om 17:11
Volgens mij is logischer als hoek ze niet mag geven
Reactie geplaatst door Ninto op 31-10-2013 om 18:06
Hahahaha inderdaad :)
Reactie geplaatst door JZ12 op 31-10-2013 om 15:31
One's in a lifetime opportunity in de tekst hierboven beter vervangen door Once in a lifetime experience.
Reactie geplaatst door Mure op 31-10-2013 om 15:04
Niet te geloven zeg...Nu komen ze met marketing-uitleg, productie-uitleg, blabla..Bullshit!
Fijne gasten die Hoekenaren. Echt. Dat is the beuaty van bekerwedstrijden. Je ziet eigenlijk hoe het moet zijn. Ik wens ze alle beste in hun competitie, en aan Puma of wie er over gaat dat ze hun shirtjes en hun ''regels'' zo diep in aars stoppen tot dat het door neusgaten buiten komt...
Foei, foei, foei...om een shirtje niet te kunnen ruilen.
Reactie geplaatst door 12mario12 op 31-10-2013 om 14:58
hoezo topclub ? wat dramatisch zeg.

Reactie geplaatst door FRrocco1908 op 31-10-2013 om 12:16
Behoorlijk triest dit zeg..
Reactie geplaatst door ome joop op 31-10-2013 om 11:24
Kansloos, blij dat we volgend jaar van Puma af zijn!
Reactie geplaatst door Feyyas op 31-10-2013 om 11:12
Trieste zooi kan alleen bij feyenoord
Reactie geplaatst door Traveller op 31-10-2013 om 11:11
Trouwens, de duitsers hadden vorig jaar hetzelfde probleem.
Die hebben toen achteraf alsnog de wedstrijdshirts overhandigd, zal nu ook wel gebeuren door Feyenoord.
Reactie geplaatst door 01027 op 31-10-2013 om 11:53
idd gwn alsnog opsturen die handel
Reactie geplaatst door koudekerk1966 op 31-10-2013 om 10:32
Waarom kopen de spelers dan zelf niet een nieuw shirt wat is nou 70 euro op een jaar salaris van een paar ton de spelers van hoek maak dit maar 1 keer mee dus de selectie had ook kunnen zeggen weg geven die shirts en we kopen zelf nieuwe bij de fanshop
Reactie geplaatst door Traveller op 31-10-2013 om 10:49
wedstrijdkleding is origineel, fanshop kleding niet.
Puma heeft niets te vertellen over de kleding in de Fanshop, wel over de wedstrijdkleding.

Ik denk dat Puma een rechtszaak zal aanspannen mochten de spelers van Feyenoord in de Fanshop shirts gaan spelen.
Reactie geplaatst door JappoFR op 31-10-2013 om 16:33
Het zal wel een domme vraag zijn hoor.. Maargoed,

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de shirts..uit de fanshop en die voor de wedstrijden ? De stof ofzo.........
Reactie geplaatst door Johnguidettiengrazianopelle op 31-10-2013 om 17:03
Het krijgen van een speler of het kopen keuze snelgemaakt
Reactie geplaatst door Reinders_FEY op 31-10-2013 om 09:56
Wat een trieste reacties hier zeg. Feyenoord heeft geen cent te makken en gaat om die reden niet telkens shirtjes weggeven. Dat dat lullig is voor de amateurs dat zal dan wel, maar je kunt er toch niet automatisch vanuit gaan dat Feyenoord altijd maar shirts weg geeft? Vind het sowieso onzin vrijwel elke wedstrijd nieuwe shirts. Dat is toch bezopen?
Reactie geplaatst door Traveller op 31-10-2013 om 10:12
Klopt niet, Feyenoord krijgt de wedstrijdkleding GRATIS van Puma.
Puma flikt hetzelfde ook bij o.a Dortmund, zij zijn schuld.
Reactie geplaatst door Reinders_FEY op 31-10-2013 om 10:21
Geloof je het zelf? Daar zijn afspraken over gemaakt wat betreft het aantal. Het is niets voor niets zo dat bij elke club een speler zijn salaris wordt verrekend wanneer hij zijn shirt weggeeft.
Reactie geplaatst door Traveller op 31-10-2013 om 10:28
Puma is KLEDINGsponsor van Feyenoord, vergeten?
Naast wedstrijdkleding krijgt Feyenoord nog een vaste vergoeding per jaar.

Alleen de kleinere clubs moeten een deel zelf betalen, Feyenoord is wel even wat groter.
Reactie geplaatst door Traveller op 31-10-2013 om 09:49
Ter Info:

De thuisshirts konden ook niet gelijktijdig met de uitshirts in de verkoop wegen dezelfde productie problemen, hiervan heeft niet alleen Feyenoord last van maar elke club die het Puma thuisshirt heeft, dus ook bijv. Dortmund

Reactie geplaatst door sunsfield op 01-11-2013 om 01:37
arsenal niet :>)
Reactie geplaatst door JayRotter op 31-10-2013 om 09:47
Tjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge...
Reactie geplaatst door rickolini op 31-10-2013 om 09:43
Waarom schaam ik me hiervoor... Ik zou me helemaal niet moeten schamen. Gvd ze kunnen nog niet eens schirts op voorraad hebben. Onproffessionele benden.
Reactie geplaatst door fr-leon-xl op 31-10-2013 om 09:37
Productieproblemen.... haha...wat een kutsmoes! Maar...we hebben hiermee wel weer mooi bezuinigd! Goed werk!! Gudde en Koevermans hebben onderhand wel weer eens een fikse, tussentijdse salarisverhoging verdiend!!
Reactie geplaatst door Traveller op 31-10-2013 om 09:25
Sommigen hier grijpen ook werkelijk elke kans aan om over ONS Feyenoord te schelden, ze noemen zich echter wel supporters van ONZE club, nou, als we met zulke supporters de toekomst in moeten gaan, nee, dank je.

Ga naar Puma een brief schrijven en laat ONS Feyenoord met rust, azijnzeikers.
Reactie geplaatst door rickolini op 31-10-2013 om 09:47
Ach man Feyenoord moet allang 5 setjes shirts achter de hand hebben. Kan je gedurende het seizoen wisselen. Volgens mij spelen topclubs iedere week met een nieuw shirt. Maarja Feyenoord en profesionaliteit gaat niet goed samen.
Reactie geplaatst door 3079DG op 31-10-2013 om 10:03
Das nie war. Echt nie.
Reactie geplaatst door Traveller op 31-10-2013 om 10:10
Ook een grote club als Dortmiund heeft deze problemen telkens met Puma.
De shirts die in de winkels en fanshop liggen zijn niet van dezelfde producent als de wedstrijdshirts.

Daarbij krijgt Feyenoord de shirts GRATIS van Puma, dus heeft met geld niets te maken.
Reactie geplaatst door Feyenoorder08 op 31-10-2013 om 09:24
Schande!! Hoek kwam juist voor die shirtjes naar deze wedstrijd, want dit maken ze niet nog een keer mee.

Gelukkig dat we geen Europees voetbal spelen anders ben je nog meer shirtjes kwijt.... triest dit.