Waar Feyenoord is zijn wij

 
Zondag 90 minuten chaos op de tribunes!
Geschreven op 2013-02-19 om 18:14:29 | Bekeken: 27369 | Reacties: 393 | Foto: Pro Shots | Bron: FLR1908.nl
 

Beste Feijenoorders, Aanstaande zondag staat misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen op het programma: PSV-thuis. Of het nu een bekerwedstrijd in 1991 of 2008 is, een UEFA-cup wedstrijd in 2002 of een competitiewedstrijd in 2011, er hangt vaak een speciaal randje om deze wedstrijd. Zo ook aanstaande zondag. Voor ons is het de laatste kans om mee te blijven doen in de race voor het kampioenschap en voor PSV is het misschien wel ‘dé kampioenswedstrijd’.

 

 

393 reacties, door 155 leden
Reactie geplaatst door Dre3000 op 23-02-2013 om 18:03
Ik ga voor t eerst naar een competitie wedstrijd van Feyenoord, zit in vak G(achter het doel is dat toch). Wie kan me vertellen of dat een beetje een leuk vak is?
Reactie geplaatst door frboy-d op 21-02-2013 om 20:08
HARLEM SHAKE OP VAK X
Reactie geplaatst door FR12Danny op 20-02-2013 om 22:51
Hoort inderdaad niet om op te roepen tot sfeer bij feyenoord.. maarja. Laten we er een gekkenhuis van maken met ze alle, geen geouwehoer. Niet dingen gaan plannen, we zien het wel. Met ze alle de longen uit je lijf schreeuwen en laat die boeren maar met een nederlaag naar huis gaan! Groeten, W-4
Reactie geplaatst door feyen00rd23 op 20-02-2013 om 22:46
90 minuten lang de halmer shake in de kuip doen??
Reactie geplaatst door maus0rz op 20-02-2013 om 18:59
Nog acties in minuut 12?

Opstaan met de vuisten omhoog en kill kill kill misschien een optie?

No mercy!!!
Reactie geplaatst door BjornvFeyenoord op 20-02-2013 om 17:23
bij vak y ging het buiten de poorten al flink te keer;) zin in zin in
Reactie geplaatst door BjornvFeyenoord op 20-02-2013 om 17:18
mensen even voor de duidelijkheid, ik zie regelmatig dat mensen klagen over de vakken y-1-2-3 ik zeg je die vakken moet je alleen maar heen gaan als het een topwedstrijd is! anders zul je vaak te horen krijgen zitten zitten. i.v.m jonge kinderen zitten meestal bij dat soort wedstrijden met hun ouders en die zitten er meestal met topwedstrijden niet. als je dat eens had gezegd met Feyenoord ajax in de vakken y dan werd je gegarandeerd uitgelachen. 100% van die 3 vakken stonden;) te zingen. het heet niet voor niks met topwedstrijden het sfeervak!

ik zit met Feyenoord psv vak y1 rij 11 dacht ik zo eff.

Feyenoord ajax zatk ik vak y2 vooraan. maar toen we aankwamen werd er al tegen ons gezegd dat we maar ergens moesten gaan staan. want de eerste 5 rijen stond al gwn helenmaal vol hahaha op-naast-voor-achter de stoelen.

zin in zondag;) kwart voor 12 zit ik in vak y1!
Reactie geplaatst door TehTimo1908 op 21-02-2013 om 11:09
Hoop op mooie sfeer in y1, ik sta er ook!
Reactie geplaatst door dwainifeyenoord op 21-02-2013 om 12:21
Je staat gewoon waar je wilt joh op Y ;)

Tot zondag, zit ook in Vakkie Y1!
Reactie geplaatst door fr_rotterdam1908 op 20-02-2013 om 16:22
als ze zo nodig meer sfeer willen moeten ze is bij de knjb gaan zijke
waarom we in hemelsnaam altijd zo vroeg spelen
in dat kut 020 spelen ze ook om half 3 tegen ons
Reactie geplaatst door VakkieW2 op 20-02-2013 om 17:26
Altijd!?!?!? lul niet zo stom... Ken me de laatste wedstrijd thuis niet meer herinneren die ik voor 12uur bezocht heb... Help me even herinneren... En ja, half 1 wedstrijden zijn idd kut... voor mensen die een nacht daarvoor uit zijn geweest/nachtdienst maar niet voor de mensen die ook na de wedstrijd nog even iets willlen (drinken) doen,
Reactie geplaatst door dwainifeyenoord op 20-02-2013 om 15:08
Ik reis Zondag vanaf Duiven. Bij Arnhem.

08:31 trein vanaf Arnhem.
09:17 trein vanaf Utreg.

Wie ook?
Reactie geplaatst door labrijntje op 20-02-2013 om 16:56
Ik moet vanuit arcen. Bij venlo komen. Ook n ***** eind reizen. Maar ga wss met de auto
Reactie geplaatst door kevinfr1 op 20-02-2013 om 19:26
ik vanuit didam. ik neem de trein in didam om 9.07 .en dan om 9.31 de trein in arnhem
Reactie geplaatst door dwainifeyenoord op 21-02-2013 om 12:23
Kevin pak de trein uur eerder dan. Ken je lekker lang PMDS at Varkenoord ;)
Reactie geplaatst door kevinfr1 op 21-02-2013 om 13:07
heb je als het goed is prive bericht gestuurd..
Reactie geplaatst door kajswagg op 20-02-2013 om 14:09
is er in vak Z4 een goed sfeertje ?
Reactie geplaatst door fr_rotterdam1908 op 20-02-2013 om 14:59
pff z4 is the place to be man
Reactie geplaatst door kajswagg op 20-02-2013 om 16:20
hahaha oke mooi
Reactie geplaatst door stefan2r op 20-02-2013 om 17:07
Leuk vak. Bij de ''mindere'' wedstrijden helaas iets teveel dagjes mensen. Maar daar hebben we zondag een last van
Reactie geplaatst door kajswagg op 20-02-2013 om 17:14
haha gelukkig
Reactie geplaatst door VakkieW2 op 20-02-2013 om 17:28
En vakkie Z, is maar saai.. Vakkie Z is maar saaai!! haahahaha... Een ding scheelt, de wedstrijd tegen AGOVV toen ik een x op z4 zat was net zo saai... haha... Zondag zwaaien ???????
Reactie geplaatst door kajswagg op 21-02-2013 om 08:43
ja tuurlijk
Reactie geplaatst door Snepke1990 op 20-02-2013 om 11:44
Jammer dat sommigen een oproep nodig hebben om hun te triggeren. Ik merk het zelf al de hele week dat ik gespannen ben voor deze wedstrijd. Hoop dat ik zondag terug naar huis keer zonder stem en 3 punten.
Reactie geplaatst door FR_077 op 20-02-2013 om 12:28
MET 3 punten toch? :)
Reactie geplaatst door Snepke1990 op 20-02-2013 om 15:07
Haha ja zonder stem en met 3 punten. Scherp ;)
Reactie geplaatst door vakkiez4 op 20-02-2013 om 11:39
Kameraden,

Ik moet nog even iets kwijt haha.

Ik zat tegen az op vak Y2 met 3 maten. We stonden vooraan en toen de wedstridj begon ging opeens iedereen roepen: zitten, zitten dit dat. Man man man wat is dat erg zeg.. ik schaamde me gewoon voor mijn medesuporters. Zitten... Zitten doe je thuis mensen. Ik snap dat wanneer je je kleine meeneemt naar het voetballen je in een zitvak wil zitten aangezien hij het anders niet ziet, maar op Y2.. achter het doel.. daar hoor je gewoon te staan.
Zo dat is eruit;)!

Zondag zit ik overigens op mijn vaders Business seats in ** geloof ik.

Tot zondag, tot pivee! WE SHALL NOT BE MOVED
Reactie geplaatst door dwainifeyenoord op 20-02-2013 om 15:01
Tegen AZ gelde Y123 geloof ik als vakken voor de kameraadjes, dat is eens per jaar. Begrijp tijdens die wedstrijd dat de kinderen met hun ouders dan willen zitten.

Maar tegen FcDuitsland04 en 020 dit jaar was er niemand die zat op Y123 ;) Wees daar dus niet bang voor.

Zondag Vakkie Y1!
Reactie geplaatst door stefan2r op 20-02-2013 om 11:23

Ik neem inmiddels een grote vlag mee van zo'n 1,5x2 meter, met
een stok van 2 meter.
De oplossing:
PVC buis(5/8'')bij de gamma van 2 meter kopen (?1,50). Zaag hem in 2
stukken van een meter.
Je kan de PVC buis in het stadion aan elkaar koppelen dmv een
koppelstukje. Die zijn per 10 te koop voor ?1,70.

Zorg dat je 1 stok mee naar binnen neemt, en een maat de andere (zeg
tegen de steward dat je vlag bij iemand anders in zn tas zit. Maak er
een mooi verhaal van),

Reactie geplaatst door Snipezz92 op 20-02-2013 om 11:15
Wie heeft er wel eens in de business class gezeten? Ik zit er zondag toevallig haha

Is dat echt zo'n vreetschuur, met popi jopi mensen:p?
Zo'n beeld heb ik er echt bij xD
Reactie geplaatst door vakkiez4 op 20-02-2013 om 11:40
zit er zondag ook voor t eerst, vak **
Reactie geplaatst door Melclasie op 20-02-2013 om 12:14
Vak ** is zonder catering.
Reactie geplaatst door Snipezz92 op 20-02-2013 om 14:24
Ik heb gelukkig met catering:p
Reactie geplaatst door staffie94 op 20-02-2013 om 11:02
Kom op kameraden, 3 punten niets minder!
Reactie geplaatst door delanotje op 20-02-2013 om 08:47
Gewoon 1mij voor de wedstrijd rainbow in the sky draaien! Dan zit de sfeer er goed in. Het is pas woensdag pff nu al zoveel zin erin. Hebben nog wat goed te maken met die lampenkappen
Reactie geplaatst door Celeritas010 op 20-02-2013 om 08:16
Gewoon heel de oranje zijde vs de blauwe zijde "Komen wij uit Rotterdam"

Hetzelfde geld voor de gelde zijde en de groene zijde. Niet slapen, kijken wanneer er gezwaaid wordt en zwaai gewoon terug zodat je iedereen in je vak aansteekt tot heel je vak mee zwaait.

Oranje zijde begint met "Komen wij uit Rotterdam"

en Gele zijde begint met "Komen wij uit Rotterdam"

Niet elkaar aan gapen, veel nieuwkomers in de Kuip dus laat je horen.
Reactie geplaatst door Thohermans op 20-02-2013 om 07:48
Ik hoop dat we YNWA gaan zingen weer, maar dan gewoon rustig, zoals het hoort! Je moet dat lied niet zo afraffelen
Reactie geplaatst door fr_rotterdam1908 op 20-02-2013 om 15:18
nou doe je ding en open hem zou ik zeggen
Reactie geplaatst door youri-fr12 op 20-02-2013 om 07:48
Ik zou het heel graag wilen, maar ik ben weer in Amerika. Maar uiteraard kijk ik om 06:00 in de ochtend hoe mijn clubbie gaan spelen !
Feyenoord Till I Die !
Reactie geplaatst door sterkerdoorstrijd72 op 20-02-2013 om 07:43
Juist dj Paul laten draaien vlak voor de wedstrijd,flink de beuk erin en daarna 90 minuten Feyenoord liederen zingen en dan pakken we het pisvee!
Reactie geplaatst door frtds op 20-02-2013 om 10:42
Kvind hem maar suf..