Woerts: ''Documentaire heeft alle verwachtingen overtroffen''

Woerts: ''Documentaire heeft alle verwachtingen overtroffen''

De eerste aflevering van de documentaire 'Dat ene woord' van Disney+ is enorm goed ontvangen. Het bedrijf is enorm tevreden met het aantal mensen dat gekeken heeft en het aantal nieuwe abonnementen dat het heeft opgeleverd, zo vertelt Chris Woerts.

''Feyenoord heeft zich echt kwetsbaar opgesteld in de serie'', begint de voormalig commercieel directeur van de Rotterdammers in Veronica Inside. ''Ze hebben niet geknipt of geplakt. Het is gewoon puur. De eerste aflevering is online gegaan vorige week. Woensdag aanstaande om negen uur staat de tweede aflevering online. Het heeft alle verwachtingen overtroffen. Ze hebben een aantal targets gesteld bij Disney en ze hebben het aantal abonnees al binnen na een week.''

De heren krijgen een fragment te zien waarin algemeen directeur Mark Koevermans vraagt aan de jeugdtrainers wat momenteel de visie van Feyenoord is. Johan Derksen kan zijn ogen niet geloven. ''Dit moment is wel ontluisterend. De toekomst van Feyenoord zit daar. Die komen over als een stelletje uitgebluste mannen zonder mening.'' Woerts haakt al snel in en geeft aan dat technisch directeur Frank Arnesen al flink heeft gesleuteld aan de club.

''Bij Feyenoord kijken ze heel gek naar deze documentaire intern'', vertelt Woerts. ''Eigenlijk lijkt het tien jaar geleden. 'We hebben een nieuwe visie. Het lijkt op dit moment op Varkenoord dat het een hele andere club is geworden.' Er is veel dynamiek bij de jeugdopleiding: ze hebben een Engels bedrijf ingehuurd, een nieuwe hoofd-jeugdopleiding. Daar zijn ze heel tevreden over.''

Lees meer over
Chris Woerts
Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties