Partners Feyenoord sluiten zich aan bij de spandoekenactie

Partners Feyenoord sluiten zich aan bij de spandoekenactie

De spandoekenactie in De Kuip is al een enorm succes, maar nu sluiten ook de partners van Feyenoord aan: hoofdpartner Droomparken en strategische partners TOTO, adidas, Breeman BMW, de Vriendenloterij en Heineken. Hun zwarte banners waren al te zien op vak W, maar die zullen nu, met goedkeuring van de sponsoren, vervangen worden door spandoeken die gemaakt zijn door supporters.

Dankzij de medewerking van de sponsoren zal De Kuip er als een geheel uit komen te zien en FRFC1908, FSV De Feijenoorder, Feyenoord en diverse supportersgeledingen zijn dan ook erg blij met de toezegging van de sponsoren. De spandoekenactie heeft al bijna een volle Kuip opgeleverd met 37.000 verkochte stoeltjes, maar er is dus nog enige ruimte over.

Lees meer over
De Kuip
Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties