Feyenoord treedt streng op tegen niet-officiële producten

Feyenoord treedt streng op tegen niet-officiële producten

Feyenoord gaat actie ondernemen tegen nep-producten die bedrijven uitbrengen rondom het aanstaande kampioenschap. Het is niet toegestaan om het logo van de Rotterdamse club zonder toestemming commercieel te gebruiken. Alex van Mook, manager merchandise van Feyenoord, laat weten dat de club hier streng tegen gaat optreden.

''De supporter moet ervan uit kunnen gaan dat als hij of zij iets koopt met het Feyenoord-logo, of alleen al de naam Feyenoord er op, dit ook echt van de club afkomstig is,'' zegt Van Mook in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''En dat de opbrengsten hiervan dus ook ten goede zullen komen aan de club. We zullen er zeker de komende weken streng op toezien en ook actie ondernemen tegen handelaren die toch inbreuk maken op de rechten van Feyenoord.''

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties