''Dan zie je dat het verviervoudigd is in drie jaartjes''

''Dan zie je dat het verviervoudigd is in drie jaartjes''

De overstap van kledingsponsor Puma naar Adidas is goed uitgepakt voor Feyenoord. De verkoop van de nieuwe merchandising is de afgelopen jaren flink toegenomen. Ook dit seizoen loopt het weer storm op de nieuwe tenues van de Rotterdammers. Dat vertelt Manager Merchandising Alex van Mook aan RTV Rijnmond.

''Ik doe geen uitspraken over wat wij daarmee doen. Dat is wel een significant bedrag en dat moet ook met een club als Feyenoord. Je moet wel ervoor zorgen dat je met merchandising goed scoort, want je hebt zeker ook dat geld nodig. Het is de afgelopen jaren enorm gestegen. In samenspraak met onze nieuwe partner Adidas. Dan zie je dat het verviervoudigd is in drie jaartjes.''

De grootste verandering dit seizoen bij de thuisshirts zijn de Adidas-strepen. ''Sowieso vinden we het belangrijk dat het tenue op details verandert. We hebben ervoor gekozen om de strepen op de zijkant te plaatsen, vorig jaar hadden we gouden strepen op de schouders. We proberen op deze manier de shirts aan te passen en modern te maken.''

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties