DHL nieuwe Partner Feyenoord

DHL nieuwe Partner Feyenoord

DHL is de komende drie seizoenen als Partner aan Feyenoord verbonden. De samenwerkingsovereenkomst tussen beide partijen werd afgelopen maandag officieel bekrachtigd in de Feyenoord Fanshop Stadion.

Die locatie was niet zonder reden gekozen, want de Feyenoord Fanshops spelen een centrale rol binnen de samenwerking. Supporters die via de Fanshop online artikelen bestellen, kunnen deze dankzij het Partnership vanaf nu laten bezorgen bij één van de 1.300 DHL Parcelshops in Nederland. Bovendien bevindt één van die DHL Parcelshops zich per vandaag in de Fanshop Stadion Marathon. Ook hier kunnen supporters terecht om een (online) bestelling op te halen of een pakket te versturen.

Commercieel directeur Mark Koevermans is zeer tevreden met het Partnership met DHL. ‘Wij zijn niet alleen blij dat een internationaal gerenommeerd bedrijf als DHL een Partnership met Feyenoord aangaat, het geeft ons ook de mogelijkheid om de dienstverlening via de online fanshop verder te optimaliseren.’

DHL bezorgt zowel binnen Nederland als internationaal pakketten voor consumenten en zakelijke klanten. Het bedrijf levert daarnaast ook e-commerce logistiek en facilitaire diensten. DHL is wereldwijd actief in de sport door Partnerships met clubs als Manchester United en Bayern München en aanwezigheid in sporten als Formule 1 en atletiek. Snelheid en de persoonlijke gedrevenheid om topprestaties neer te zetten, zijn kernwaarden die de sportteams en DHL gemeen hebben.

Supporters krijgen aanstaande zondag de kans om nader kennis te maken met de diensten van DHL. Tijdens de Open Dag zal het bedrijf zich rondom De Kuip presenteren als Partner van Feyenoord.

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties