Waar Feyenoord is zijn wij

 
Akkoord over komst Elabdellaoui naar Feyenoord
Geschreven op 2012-06-20 om 16:12:59 | Bekeken: 39292 | Reacties: 350 | Foto: Pro Shots |
 

Ronald Koeman kan komend seizoen beschikken over Omar Elabdellaoui. De 20-jarige voetballer wordt voor één jaar gehuurd van Manchester City. Feyenoord, City en de speler zelf zijn vandaag tot een akkoord gekomen en een overgang hoeft enkel nog formeel afgerond worden, zo weet Edward van Cuilenborg. Technisch directeur Martin van Geel gaf eerder al aan dat hij als buitenspeler gebruikt zal worden. Elabdellaoui kan echter ook als aanvallende middenvelder fungeren.

 

 

350 reacties, door 169 leden
Reactie geplaatst door fr12thijs op 27-06-2012 om 07:06
Komt hij niet op de eerste training? welke rugnummer krieg ie dan?
Reactie geplaatst door onbekend op 23-06-2012 om 21:13
zou mooi zijn als guidetti dan ook toch nog maar een jaartje komt. hebben we voorin 2 spelers die elkaar goed kennen en voor elkaar door het vuur gaan.
Reactie geplaatst door ChandanHx op 22-06-2012 om 19:04
lekker hoor follow at twitter @ChandanHx
Reactie geplaatst door Alainnn010 op 22-06-2012 om 17:44
Omar Komt ZOIEZO En Guidetti ook al 90%
Reactie geplaatst door fva op 22-06-2012 om 18:29
Niet.
Reactie geplaatst door Yordi-VLD op 22-06-2012 om 11:31
Is dit nou al rond of niet? Beetje vage berichten telkens
Reactie geplaatst door datenewoordFEYENOORD op 21-06-2012 om 20:10
We zullen wel zien, met Guidetti is het goed gegaan hopelijk met Omar ook.
Reactie geplaatst door braberfr12 op 21-06-2012 om 18:00
wel veel middenvelders zijn er gekomen en de slag word geslagen op het middenveld. ik verwacht ons aankomend sezoen bij de eerste 3 zeker. champions leuage kunnen we echt wel poule halen. hulden martin
Reactie geplaatst door valkenier op 21-06-2012 om 22:41
misschien gaan ze wel 4-4-2 spelen? Koeman kennende zorgt hij altijd voor verrassingen...
Reactie geplaatst door mattyysz op 21-06-2012 om 16:29
hopen dat het allemaal goed uitpakt met deze nieuwe huurling, nu nog een goede spits erbij en dat is het elftal wel compleet!
Reactie geplaatst door sanderkoes op 21-06-2012 om 16:18
ik verwacht nog niks, maar ben wel heel benieuwd!
Reactie geplaatst door valkenier op 21-06-2012 om 16:18
Beetje vreemd dat dit bericht nergens wordt bevestigd, zelfs op de officiële Feyenoordsite niet....
Reactie geplaatst door mvleugel op 21-06-2012 om 20:20
daar worden alleen maar dingen geplaatst op het moment dat er iets definitief helemaal afgerond is :D dus ook de formele dingen ;)
Reactie geplaatst door sanderkoes op 21-06-2012 om 16:06
ik verwacht nog niks, maar ben wel heel benieuwd!
Reactie geplaatst door winash op 21-06-2012 om 14:35
nog 1 (goede)centrumspits zoeken en geloof me: dan worden we kampioen! serieus
Reactie geplaatst door basso op 21-06-2012 om 13:45
Ik hoop echt dat we dit seizoen kunnen gaan schitteren ,en vele feestjes kunnen gaan beleven ..Dus bij deze Omar van harte welkom in de Kuip. Feyenoord 1 Kampioenen
Reactie geplaatst door MauriceFR03 op 21-06-2012 om 13:40
ben benieuwd!
Reactie geplaatst door FRTamara op 21-06-2012 om 12:29
Zou Ryo Miyaichi geen goed optie zijn om te huren?
Reactie geplaatst door FanFanFeyenoord op 21-06-2012 om 16:23
gaat die niet nog een jaar naar bolton ?
Reactie geplaatst door rij9stoel7PP op 21-06-2012 om 22:57
zou een spits op het moment geen hogere prioriteit hebben?
Reactie geplaatst door DirkKuytje op 21-06-2012 om 08:19
Welkom Omar!

Ben eens benieuwd wat hij gaat brengen
Reactie geplaatst door 0180 op 21-06-2012 om 07:13
http://www.youtube.com/watch?v=E9sxlrACTGI
Reactie geplaatst door jordyFR010 op 21-06-2012 om 02:32
Ik heb mijn Seizoenskaart twee weken terug besteld, omdat ik daarvoor door privé problemen niks kon ondernemen. Dan duurt het wat langer tóch?
Reactie geplaatst door 0180 op 21-06-2012 om 07:02
je krijgt in ieder geval deze week of volgende week bericht als het goed is. Dus ik denk dat daar ook meteen je seizoenkaart bij zit.
Reactie geplaatst door leonfr87 op 21-06-2012 om 02:22
Ja fakkels zijn toegestaan alleen op.de gele zijde op w en v niet dat zijn gezinsvakken
Reactie geplaatst door FRCL op 21-06-2012 om 01:27
Zou die jongen niet gewoon El Abdellaoui heten in plaats van aan elkaar. Ken weinig Marokkanen die de el direct achter de rest hebben staan. El Ahmadi bijvoorbeeld.
Reactie geplaatst door Op_Basis_Van_Het_Feit_ op 21-06-2012 om 14:42
Zou hij niet gewoon Henk de Vries heten? Ken meer mensen die Henk de Vries heten dan mensen die Omar Elabdellaoui heten.

Wat is dit voor een rare vraag ^-^?
Reactie geplaatst door dim op 21-06-2012 om 16:45
FRCL heeft wel gelijk hoor... In vorige berichten is de naam wel op die manier aangegeven.
Reactie geplaatst door Steef op 22-06-2012 om 09:38
Jouw opmerking raakt echt kant noch wal "Basis"... Heeft echt totaal niets met FRCL zjin opmerking te maken...

Maar zal wel aan de leeftijd liggen ;)