Waar Feyenoord is zijn wij

 
Guidetti helpt Feyenoord aan Elabdellaoui
Geschreven op 2012-06-18 om 09:12:11 | Bekeken: 26705 | Reacties: 85 | Foto: Pro Shots | Bron: AD.nl
 

John Guidetti mag dan hoogstwaarschijnlijk niet meer terugkeren in De Kuip, hij blijft een waardig ambassadeur van Feyenoord. De Zweed adviseerde de Noor Omar Elabdellaoui om komend seizoen Manchester City in te ruilen voor de Rotterdamse club. De 20-jarige buitenspeler mag van Manchester City voor een jaar op huurbasis naar Feyenoord vertrekken.

 

 

85 reacties, door 69 leden
Reactie geplaatst door calvin96 op 19-06-2012 om 18:50
Hopen dat het wat is
Reactie geplaatst door MJ055 op 19-06-2012 om 12:02
Zon samenwerking is natuurlijk prachtig en fantastisch. Elk jaar gaat er wel een speler bij feyenoord weg, als je dit dan kunt opvullen met een gehuurde speler van city is dat toch prachtig. zo kun je rustig een seizoen oriënteren voor een nieuwe speler
Reactie geplaatst door FR_Gerben op 18-06-2012 om 20:17
Omar Elabdellaoui staat al bij de Feyenoord selectie voor 2012/2013 op Wikipedia!
Reactie geplaatst door vnete op 18-06-2012 om 23:16
Wikipedia kan je geen serieuze bron noemen.
Reactie geplaatst door daanos op 20-06-2012 om 15:12
zelf bijgezet zeker?
Reactie geplaatst door LARSCF op 18-06-2012 om 20:01
Guidetti bedankt
Reactie geplaatst door Berrahfr op 18-06-2012 om 19:55
gwn zo uitspreken denk: ellapdallouwie
Reactie geplaatst door datenewoordFEYENOORD op 24-06-2012 om 13:18
Tweede a is een e.
Reactie geplaatst door stanleymessi op 18-06-2012 om 18:15
Is er al bekend waar Guidetti zelf gaat voetballen?
Reactie geplaatst door datenewoordFEYENOORD op 24-06-2012 om 13:30
Nog niet bekend.
Reactie geplaatst door rnjackiefeyenoord op 18-06-2012 om 18:00
http://en.wikipedia.org/wiki/Omar_Elabdellaoui

hier is het dus al officieel!
Reactie geplaatst door scfjimm op 18-06-2012 om 19:50
wikipedia kan je zelf van alles opzetten, bullshit
Reactie geplaatst door Sjorzz op 18-06-2012 om 17:57
Die naam kennen ze bij Willem 2 ook nog hoor, gewoon
El- Ab -del la ou i
El- Ab -del la ou i
El- Ab -del la ou i
en anders gewoom OMAR ;)

Maar wel mooi dat het Guidetti zo goed is vbevallen, dat zelfs hij zich ermee bemoeit en hem adviseert te naar ons te gaan.
Goed netwerken zo, als je goede contacten blijft houden.
Communicatie is dus prima onderling, in tegenstelling van de Beerput die binnenkort opengaat van BERT en ER-NIE--bij.
Straks nog 2 heli's, met zoveel nwe, ook paar v d jeugd die de overstap maken.
Het kan verkeren in zo'n korte tijd, nu Luc nog en helemaal focussen op nwe seizoen en de C.L.
Reactie geplaatst door fr12thijs op 18-06-2012 om 17:06
zou wel wennen zijn misschien voor die commentatoren om zn naam goed te spreken:P


heb er wel vertrouwen in
Reactie geplaatst door vaksrotterdam op 18-06-2012 om 16:02
hoe het in een jaar kan veranderen spelers komen nu weer graag voor feyenoord spelen denk dat dit komt door martin van geel en ronald koeman 2 vakmannen dit feyenoord terug brengen waar we horen
Reactie geplaatst door MJ055 op 19-06-2012 om 11:59
Onder andere natuurlijk het team draait lekker is een echte groep. we knokken en strijden voor elkaar spelers zien dit natuurlijk ook graag
Reactie geplaatst door MaszolPoolse op 18-06-2012 om 14:16
http://www.feyenoord.nl/pages/datapresenter/S2/10010000000002-10010000000013/selectie .aspx

Lex Immers??
Reactie geplaatst door Jordi op 18-06-2012 om 14:27
Feyenoord.nl wordt al jaren slecht onderhouden......
Reactie geplaatst door MUTANT op 18-06-2012 om 15:52
Die staat er gewoon bij , net nog niet dan? Of kijkt de webbeheerder continue hier om te zien wat hij moet uploaden?
Reactie geplaatst door JonesV op 18-06-2012 om 16:15
Haha hij stond er net nog niet bij.
Reactie geplaatst door avedisian123 op 18-06-2012 om 14:09
ik ben hartstikke blij om tw horen dat zoveel apelers naar feyenoord willen!
Reactie geplaatst door fr010yannick op 18-06-2012 om 13:38
Nu zelf met je maat terugkomen naar de kuip John!
Reactie geplaatst door datenewoordFEYENOORD op 24-06-2012 om 13:31
Dat zou helemaal mooi zijn idd.
Reactie geplaatst door ruudger op 18-06-2012 om 12:59
Wellicht erg voorbarig maar ik hoop dat Koeman veelvuldig kansen gunt aan Elabdellaoui en Manu in plaats van Schaken/Cabral en in mindere mate Cisse. Die kun je er goed bij hebben als hij fit is.

Reactie geplaatst door turbotymn op 18-06-2012 om 12:47
Het team gaat er steeds beter uitzien zo! De hele groep is bijna intact gebleven en er zijn directe en breedte versterkingen voor in de plaats gekomen.

Mulder: Heeft zich heel goed ontwikkeld het laatste half jaar en ik maak me geen zorgen over hem.

Verdediging(Janmaat, Schenkeveld, Vlaar, De Vrij, Indi, Ramsteijn, Kongolo, Nelom): Staat gewoon heel goed en gaf bijna geen doelpunt weg afgelopen seizoen. Ook in de breedte staat het goed!

Middenveld(El Ahmadi, Clasie, Vormer, Immers, Vilhena, Mokotjo, Goossens) Is een heel sterk middenveld met verschillende type voetballers.

Aanval(Cisse, Elabdellaoui, Castaignos, Te Vrede, Achabar, Schaken, Fernandez, Manu) We hebben voldoende kracht en snelheid met Fernandez, Cisse, Schaken en Manu. In de spits hebben met Castaignos en Te Vrede denk ik wel goaltjesdief en een breekijzer. En natuurlijk creatieve opvulling van Elabdellaoui en Achabar.

Nu nog Leerdam en Cabral verkopen voor een paar centjes en het plaatje is rond.

Ik verwacht minimaal een top 3 normering.


Reactie geplaatst door RobbinFR op 18-06-2012 om 13:43
castaignos komt niet hoor
Reactie geplaatst door JonesV op 18-06-2012 om 16:15
Prachtige selectie.
Reactie geplaatst door MUTANT op 19-06-2012 om 14:54
Balen dat Leerdam niet wil bijtekenen, toch een lekkere back was dat die aanvallend af en toe wat pluspunten bracht. Kan ook op het middenveld uit de voeten, dan zie ik liever Mokotjo vertrekken. Een echte topper als linksback en een goede spits missen wat mij betreft nog.

Manu lekker ervaring op laten doen bij Excelsior en ik denk dat dat voor Vilhena ook nog niet zo'n slecht plan is, mits hij elk moment terug gehaald kan worden. Van Schenkeveld, Ramsteijn en Kongolo ook één laten rijpen lijkt me. Met Vlaar, de Vrij en Indi voor zich komen die niet zo snel aan spelen toe..
Reactie geplaatst door poklaan op 18-06-2012 om 12:41
Hoe veel speler passen er eigenlijk in die helicopter? Straks heb je er nog 2 nodig.
Reactie geplaatst door poklaan op 18-06-2012 om 12:43
*spelers
Reactie geplaatst door guidman op 18-06-2012 om 13:14
Er komt een Chinook.
Reactie geplaatst door bosvelt010 op 18-06-2012 om 12:30
Het is denk ik niet verkeerd om gestructureerd jaarlijks een speler van een arsenal of een city te huren. Tot nu toe zien we dat Guidetti en Ryo van toegevoegde waarde zijn als ze bij ons spelen. Ik denk dat als er telkens een budget voor hebben dit de beste oplossing is voor de komende paar jaar. Echt een goede spits kopen zie ik in deze tijd zonder transfergeld niet gebeuren.
Reactie geplaatst door MUTANT op 18-06-2012 om 15:54
Plus een echte goede spits wordt toch wel weer door een subtopper of topper uit een topcompetitie weggehaald. Geen houden aan joh
Reactie geplaatst door Steef op 18-06-2012 om 12:28
http://www.youtube.com/watch?v=E9sxlrACTGI

Hier een wedstrijd waar hij in mee speelt.. een goal en een assist!
Reactie geplaatst door Steef op 18-06-2012 om 12:30
http://www.youtube.com/watch?v=VyYjLZrAXsU
Vrije trap
Reactie geplaatst door jager92 op 18-06-2012 om 12:28
Met deze versterkingen en met dezelfde fisie als vorig jaar kunnen we gewoon (weer) mee doen met de hoogste plaatsen in Nederland, en ik durf te zeggen gewoon voor t kampioenschap.

Laat dat NL elftal maar barsten, kan niet wachten tot Feyenoord weer begint te ballen!
Reactie geplaatst door xenox403 op 18-06-2012 om 12:21
hoop egt dat het een mega talent is cabral kan vertrekken en Leerdam mag blijven voor de breedte voor als we cl halen met nog een spits erbij hebben we 7 nieuwe aanwinsten dat is toch geweldig.
Reactie geplaatst door maarten85 op 18-06-2012 om 15:12
Vond hem wel leuk leerdam mag blijven voor de breedte ;)