'De keuringsfiets schijnt kapot te zijn, zo hard heeft-ie erop zitten trappen' Mario Been over de fysieke conditie van Auassar (Sportweek)
'Hij heeft het in mijn ogen redelijk gedaan' Bondscoach Bert van Marwijk over Ron Vlaar, die zijn rentree in Oranje maakte (SBS6)
'Ik vind hem een goed ventje' Been sprak met Vitesse-spits Pluim, maar ziet liever een linksbenige middenvelder komen (VI)
'Het had vandaag ook allemaal heel anders kunnen lopen' Mario Been na de gewonnen wedstrijd tegen Gronignen (Feyenoord.nl)
'Ik vind hem goed, alleen is hij een beetje langzaam' Tienjarige Jordy over Leroy Fer (De Kameraadjes Krant)
'Ik zou niet tegen Feyenoord willen spelen' Aldus De Guzman tegenover Sportweek
'Bijtekenen? Ik ben duidelijk geweest. Ik wil vertrekken' Jonathan de Guzman herhaalt dat hij zijn contract niet wil verlengen (Algemeen Dagblad)
'Hij heeft alle kwaliteiten, maar hij moet er wel wat mee doen' Mario Been over een 'onzekere' Sekou Cissé (Voetbal International)
'Mag ik even teleurgesteld zijn?' Leo Beenhakker over de Feyenoord directie na het afketsen van de komst van Wanderson
'Een voetbalploeg moet geen wijvenclub worden' Tomasson ambieert een loopbaan als trainer (Feyenoord Magazine)
'Ik hoop dit seizoen nog te kunnen spelen' Dani Fernandez herstelt op dit moment van een ernstige knieblessure (AD Sportwereld)
'Ik heb nog niet het beste van mezelf laten zien' Sekou Cissé blikt terug op zijn eerste half jaar in Rotterdam (Feyenoord.nl)
'Wanneer ze straks hier in De Kuip komen, staan ze te trillen op hun benen' Babovic spreekt over de aanstaande Klassieker (Hand in Hand)
'Ze huilden als kleine baby’s op het veld' Babovic over de spelers van Ajax in de verloren Klassieker (Hand in Hand)
'Feyenoord spreekt mij meer aan dan Ajax' Jan Wuytens, speler van FC Utrecht, over zijn clubvoorkeur (Voetbal International)
'Toen ik mijn overtreding op Engelaar terugzag, werd ik bijna misselijk' Vlaar realiseert zich dat hij af en toe toch nog over de schreef gaat (Voetbal International)
'Luigi is op een leeftijd waarop hij veel wedstrijden moet spelen' Leo Beenhakker over de huidige situatie van Luigi Bruins bij Feyenoord (Feyenoord.nl)
'De clubs creëren chaos en de spelers moeten premies en salaris inleveren' Louis Everard, directeur van de spelersvakbond VVCS (De Telegraaf)
'Ik ga ervan uit dat ik dit seizoen af maak bij Feyenoord' Kevin Hofland over de transfergeruchten rondom zijn persoon (Voetbal International)
'Als Babovic topfit is kan Feyenoord veel plezier aan hem beleven' Jon Dahl Tomasson kijkt vooruit naar het jaar 2010 (Algemeen Dagblad)
FSV: 'Legioenkrant zonde van het geld'
Geschreven op 2010-02-08 om 09:12 | Bekeken: 5831 | Reacties: 57 | Bron: FSV | Foto: OrangePictures.nl

N.a.v. de vele reacties aan ons adres over de vandaag uitgedeelde legioenkrant, eenmalige gratis uitgave van de officiële supportersclub van Feyenoord. Wij willen als bestuur van de officiële Feyenoord Supportersvereniging nogmaals benadrukken dat deze krant is uitgegeven door Feyenoord en niet door de FSV.

Daarin delen wij ook uw mening dat de club zijn geld misschien beter aan andere zaken uit kan geven. 

Het bestuur van de FSV. 

Gerelateerde berichten
  FSV doet dringend beroep op de KNVB (23)  
  FSV: Laat ongewenst gedrag achterwege (13)  
  Notulen algemene Ledenvergadering FSV (4)  
  Gerard Meijer erelid FSV (7)  
  Bestuur FSV niet naar Alkmaar (15)  

Reacties
Reactie geplaatst door LoyalAndLoud op 09-02-10 om 11:37

Het las wel lekker weg hoor, zeker na een verlies. Kan je nog ergens achter schuilen.
Reactie geplaatst door Quinten op 08-02-10 om 20:00

Iemand die een (redelijk) objectief samenvattingkje kan geven van dit gebeuren?
Reactie geplaatst door Quinten op 08-02-10 om 20:00

Ik heb ut allemaal een beetje gemist. Vak S en X hebben soort van ruzie, maar waarover nou precies?
Reactie geplaatst door 777speedy op 08-02-10 om 18:19

aan allen
ik ben het gezeik een beetje beu aan het worden
1 ten eerste als mensen wat willen doen is het niet goed
2 als mensen wel wat willen doen is het niet goed

3
als sommige het beter weten
doe er wat aan in plaats hier je ongenoegen te uiten
LATEN WE ZINGEN VOOR ONZE CLUB
en niet jij doet dit niet goed en die doet dat niet goed
IK PERSOONLIJK wil altijd sfeer en zingen tot ik schor ben en pijn in mijn knieen heb van het gek doen
wat ik ook zing het is allemaal positief bedoelt
dat sommige denken dat ik in het middelpunt wil staan
so be it
IK WIL SFEER EN STA DAAROM ONDER BIJ X EN NIET OP S
waar anderen staan
wij willen alles doen om alle vakken weer te laten zingen
dat het niet altijd lukt ligt mede aan dat sommige vakken waaronder S EN X ook meetellen
gewoon zitten en niet zingen of wat dan ook
als je het niet met me eens ben zal ik volgende keer een filmpje maken wat ik precies bedoel
en hier mensen van LYRICS afkraken is wel heel laag bij de grond
zij proberen net als sommige hierzo altijd te zingen schreeuwen
volgende wedstrijd ga ik mijn doek weer ophangen
WIJ ZINGEN SCHREEUWEN TOT DE DOOD
kost met wel wat moeite maar heb het er voor over
kom op mensen
wij willen allemaal toch hetzelfde
KAMPIOEN WORDEN BEKER PAKKEN EN IN EUROPA MEEDOEN
WIJ ZIJN NOG STEEDS HET LEGIOEN
Reactie geplaatst door VakX op 08-02-10 om 17:50

@ Mat12

En precies jouw laatste zin typeert mijn mening omtrent het vak S/X ‘problematiek’. Kijkend naar het verleden en wat het Legioen betekent heeft voor het team, zijn vak S en vak X samen relatief sterke combinaties geweest. Nu dat minder is merk je aan alles in het stadion dat de ‘echte good old’ sfeer verdwenen is, ik denk dat we met ze alle die conclusie wel kunnen trekken. Kijk het gaat er gewoon om dat de sfeermakers in S en X moeten zitten… Heb je niet zoveel zin in sfeerverhogend actief te zijn, dan heeft de kuip, het team en Feyenoord er meer aan als je ergens anders in rustigere vakken gaat zitten. Geen haat verder absoluut niet, in tegendeel zelfs, als je de oproep gewoon honoreert.

Dan wil ik er wel bij zeggen dat mijn motto, wat je citeert, misschien wat ongelukkig overkomt en uiteraard staat KK voor vak KK, maar goed.

Hoe vaak hebben we in het verleden wel geen 3 punten gepakt(door geweldige sfeer en legioen support) waar we het sportief gezien totaal niet verdiende?

En nog even aan te halen wat je zegt, ik citeer: “Ik vind het ook mooi als iedereen meezingt, maar als je gaat kk\'eren op mensen omdat ze niet zingen ben je HEEL triest bezig”.

Ik zal je vertellen het gaat tegenwoordig al de andere kant op.. als mensen zingen wordt er geroepen om rustig aan te doen of de bekken dicht te houden..bizar hè!!!
En inderdaad ook ik vind het mooi als iedereen meezingt en zie ik liever niet mensen kk’eren omdat andere niet zingen… Maar èèn ding is zeker we moeten een oplossing vinden anders wordt de combinatie S/X nooit meer een kolkend vak S/X sfeervolle combinatie!
Reactie geplaatst door mat12 op 08-02-10 om 17:01

Ik had al eerder gelezen over deze rare ontwikkelingen bij S en X. Dat mensen worden uitgescholden wanneer ze niet meezingen. Zelf zit ik aan de overkant van het stadion dus maak ik het zelf niet mee.
Ik hoor hier wel een beetje tegenstrijdige kreten, dat er steeds van die puistenkoppen en oudjes bijkomen en vervolgens dat er echte aanwas moet komen die wel wil zingen. Ben het er ook mee eens dat we niet al te ver moeten gaan met die liedjes, het moet wel Feyenoords blijven. Daarmee bedoel ik niet stoer, maar ook geen carnavalshit.

Die gasten die zo triest doen door anderen uit te schelden, tjah wat moet je daar mee doen. Eigenlijk moet men zich daar massaal tegenkeren, maar ik begrijp ook wel dat zoiets niet zo makkelijk gaat. Er zijn bepaalde gasten die je beter niet een grote bek kan geven.

Dat het zingen een soort strijd is dat is echt het meest foute wat je kan hebben. Echt lelijk, ik heb ook hekel aan die gasten die wat stoers zeggen of zingen en vervolgens om zich heen kijken van: krijg ik alle aandacht?
Kleding boeit niks, natuurlijk is Feyenoordkleding mooi, maarja wat iemand anders hier al zei maakt kleding niks uit.

Ik citeer hier vakX die naar mijn mening zorgt voor dit probleem(kan ik fout hebben):
"Eventueel hetzij verbaal hetzij….(vul het maar in) de stillen op hun donder te geven onder het motto: zingen of je pleurt maar lekker op naar huis of KK ofzo".

Ik vind het ook mooi als iedereen meezingt, maar als je gaat kk'eren op mensen omdat ze niet zingen ben je HEEL triest bezig.
Laat lekker iedereen zelf beslissen wanneer ie meezingt. Wel ben ik het met je eens dat verschillende fanatieke groepen bij elkaar zal helpen de sfeer te bevorderen.
Reactie geplaatst door davidjepierre op 08-02-10 om 16:29

helemaal mee eens!!!
Reactie geplaatst door Feyenoord_Jurre op 08-02-10 om 15:48

mee eens met Q On Tour, over dat velen alleen maar stoer staan te doen op S en X ipv gewoon te steunen. volgens mij als je geen nike petje draagt, hoor je er niet bij, dat is overdreven, maar dat is wel beetje het idee.
ik word ook echt gek van dat liedje:
heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam... slaat nerges op.
en dat terwijl ik tegen 020 die echte anti-020 sfeer juist miste (zal ongetwijfeld ook door ontbreken uitpubliek komen), maar anti 020 is voor mij niet stoer joden aan het gas zingen: maar gewoon hele wedstrijd ze uitfluiten, bij elk balverlies van 020 kei hard juichen.

wat was er trouwens nou precies tussen vak S en X? vanuit S werd er gezongen iedereen is stil behalve wij?? dat haal ik uit deze reacties op. beetje vreemd.
ik vind dat X gewoon weer de echte harde kern van feyenoord moet worden en dan bedoel ik in de zin van 90 minuten feyenoord steunen en niet joden aan het gas en vechten: en of het nou kinderen zijn, hooligans, bejaarden, maak nie uit, als je maar kei hard feyenoord steunt.


Reactie geplaatst door friko op 08-02-10 om 15:48

offtopic:
Het is niet echt meten met 2 maten. De manier waarop jij het neerzet wel.... maar zoals ik al gepost heb is het een bepaalde irritatie. De manier waarop die irritatie naar buiten komt verdiend geen schoonheidsprijs....maar is wel duidelijk! Rotterdammers staan er toch om bekend dat ze duidelijk zijn?! Dit is duidelijk...en iedereen weet wat er mee bedoeld wordt. Als je zingt..."zing allemaal mee olé olé" zou je het niet voelen, zou het niet tot je doordringen en is het ook nog eens hoempapa gehalte. Nu zijn er echt zat mensen die er over na gaan denken, zoals nu ook topic's zullen starten en er over praten. Iedereen heeft het recht om op je eigen manier naar de wedstrijd te kijken. Als iemand dit omgedraaid wil doen. Ach is zijn ding. En zoals ik in mijn vorige post aangaf wbt 12man...mis ik soms...en dan denk ik inderdaad weleens. Dan kun je op je gemak in een wat rustiger vak gaan zitten. Ook niks mis mee!

@Q_on_Tour:
Het gaat niet om het er stoer uit zien met goud, bond kraag ed. Het gaat om de kracht die een lied kan brengen...dat noem ik ook stoer. "Wij gaan lekker winnen" zou ik (als ik speler was) niet echt harder van gaan lopen.
IK ben het met je eens dat er veel oorbelletjes, kragen ed. zitten. Nou en? Ik draag wel een sjaal van FR maar mijn FR gevoel zit toch echt niet in de sjaal. Ik kan het wel laten zien wat er zich in mijn hart bevindt. Ik draag het uit met zang en sjaal...De gasten met oorbel, kraag ed dragen het wellicht alleen uit met zang of hebben een FR onderbroek aan. Is dat erg dan? Als ze FR maar dragen als 12de man.

Volgende puntje:
Waarom zou je blijven hangen in de oude riedel? Die worden echt niet vergeten....Heerlijk die nieuwe nummers. In veel gevallen sfeerverhogend en veelzeggend (behalve mijn lievelingsnummer, die ik al een aantal keer in mijn posten benoemd heb :-)).
Reactie geplaatst door EdX3 op 08-02-10 om 15:42

Om even door te gaan... Rotterdam is gek, spontaan en een tikkie asociaal. Daarom vind ik een balonnenactie er ook tof uitzien, het is aan de ene kant kinderachtig maar ook gewoon vet om te zien. We laten op tv zien dat we achter onze club staan, net als met de sterretjes. Dat is in principe ook kinderachtig maar het zag er verschrikkelijk vet uit.

Wij hoeven ons niks aan te trekken van een ander en we moeten zeg niet op of neer kijken naar mensen die ook op de noordzijde staan. Wij moeten een eenheid uitstralen.
Reactie geplaatst door Michaelb op 08-02-10 om 15:41

@ [FR12] John

Ik denk dat waar het vooral omgaat is dat ondanks dat de FSV door Feyenoord erkend wordt als de officiële supportersvereniging van Feyenoord. Ze nu zelf een krantje uitbrengen en zich de officiële supportersclub noemen. Ik persoonlijk lees dit wel als een aanval op de FSV. Ook denk ik dat je op deze manier verwaring en misschien zelfs een beetje verdeeldheid zaait onder de eigen supporters, dit wordt kracht bijgezet door de tekst uit het artikel van de FSV. Dat er vervolgens een voetnootje word geplaatst dat ze Feyenoord het geld misschien beter had kunnen besteden is misschien wat grof en misschien zelfs onnodig maar dat is niet de boodschap.
Reactie geplaatst door EdX3 op 08-02-10 om 15:39

@ QonTour,

Ik vind het generaliseren van mensen die zich op een bepaalde manier kleden verkeerd. Wat ken jou het nou rotten waar iemand anders zich lekker in voelt? Ik heb wel eens een Nike-petje op, heb wel eens een bontkraag op m'n jas en ook wel eens een trainingbroek aan.

Dat petje en trainingbroek vooral omdat ik op zondagochtend geen zin heb om overdreven moeilijk te doen van wat ik aan ga doen en om mijn haar te doen.

Maar omdat ik toevallig mij zo kleed, zonder de oorbelletjes e.d., wil het niet zeggen dat ik allemaal gekanker meezing. 'Wie niet springt is een jood' komt veel te vaak voorbij en het enige anti-020 lied wat ik in deze tijden kan waarderen is 'Het is koud, het is guur'.

Verder zing ik ook eigenlijk alleen mee met Yo Yo Feyenoord, Mijn Feyenoord, Hand in Hand en onze Engelse nummerties. Een stoer karakter van Het Legioen is voor mij niet belangrijk, het belangrijkste vind ik dat er een gekke sfeer is.

Ik heb net weer de documentaire van Parkzicht gezien en daar is Rotterdam om bekend geworden. Rotterdam is gek, spontaan en een tikkie asociaal. Dat mag je best uitdragen zolang je je af en toe binnen de grenzen blijft.
Reactie geplaatst door FeyenoordBreda op 08-02-10 om 15:24

Laat mij maar lekker op m'n eigen stoeltje zitten op NN. Ik zing als ik daar zin in heb en kijk 90 minuten voetbal.
Verder kan ik de acties op de noordzijde alleen maar waarderen. Het heeft altijd wel effect op de sfeer.
Wat er tussen X en S speelt heb ik geen idee van. Snap het niet. We komen toch allemaal om voetal te kijken en je club aan te moedigen? Laat iedereen dat op z'n eigen manier doen zoals ie dat zelf leuk vind en anderen er geen last van hebben.....

Maar daar gaat dit hele topic toch niet over.
Reactie geplaatst door Q_on_Tour op 08-02-10 om 15:21

@friko

Het stoere imago van de 12e man, haha. Wil er eigenlijk niet eens serieus op in, dit is namelijk het probleem van veel Feyenoorders op de 'luidruchtige' vakken als X en S.'Wij zijn stoer, we moeten stoere liedjes zingen'. En dan de uitstraling: Nike-petje, jas met bontkraag, air-maxies, joggingbroek, traingningsbroek, geen feyenoord-attributen, kortgeschoren koppie, veel tattoos en gouden oorbelletjes. Plus dat gescheld bij elke negatieve actie, ongelofelijk. Zit zelf al tijden op vak Q wat sinds een tijdje rustig vak is, maar volgend jaar denk ik erover het aan de andere zijde van het stadion te proberen. Feyenoord is asociaal en dat irriteert menigeen hoor, er is alleen niks aan te doen. Dus doe maar stoer, maar daar ligt Feyenoords ware aard niet. ;)

Feyenoord, waar is je klasse en stijl?
Weg.

Zing gewoon 'Mijn Feyenoord', 'Hand in Hand', Yo Yo Feyenoord', 'We houden van die club' in koor en neem weer sjaaltjes en Feyenoord-spullen mee zoals eerst! Dat is pas sfeer, niet dat geforceerde stoere gedoe. Bah, dat is ook Feyenoord.
Reactie geplaatst door Vatos Locos op 08-02-10 om 15:09

tjah, dat is meten met twee maten vind ik... lyrics mag niet afgekat worden hier, maar andersom mogen ze wel hun mede supporter afzeiken, omdat ze naar hun mening niet genoeg zingen?? ik vind hun initiatief goed, alleen de uitvoering is gewoon slecht!

maar gister stond er ook zo'n mannetje voor mij die het belangrijker vond dat hij gezien werd als hij stond te zingen (achterom kijken etc.) waardoor hij de helft van de wedstrijd gemist heeft.. is hij dan meer supporter dan iemand die wel helemaal in de wedstrijd zit en misschien iets minder zingt?
Reactie geplaatst door friko op 08-02-10 om 14:57

Mee eens met de stelling in topicstart.

offtopic
Waar het nu dus alweer bijna 2 blz over gaat. Er zitten inderdaad mensen in X die naar mijn inziens niet echt bijdragen aan de sfeer. Wat mij positief stemt is dat er inderdaad een groep (lyrics) die hier wat aan probeert te doen. Ik zelf heb zoals elke week er een schoren keel aan over gehouden en sta met mijn groepje dan ook vaak als 1 van de weinige te galmen in X. Nu kan ik me dus ook behoorlijk irriteren aan de mensen die dommig voor zich uitstaren en de keeltjes sparen (voor iemand die weet waarvoor ze dit sparen....be my men) maar hierin dus geen enkel initiatief tonen om als 12de man achter FR te gaan staan. Die 1 of 2 liedjes die worden meegezongen door de goude strotjes kan ik geen 12de man noemen.....je moet de spelers dragen. Dit is ook de visie van lyrics....en hier sta ik achter. Ik moet zeggen dat ik dat kerstlied boycotte....dit straalt niet echt kracht uit en zet het stoere imago van de 12de man op de tocht.
Wat betreft "iedereen is stil behalve wij" moet niet opgevat worden als 1 mans actie. De mensen die zich aangesproken voelen...voelen dit dus ook.....en zullen dus wellicht 1 van deze keelsparende goude strotjes zijn. Wat heeft het nu voor zin om lyrics af te katten hierop? we willen toch allemaal het zelfde?!?! en dat is FR dragen als 12de man....hier moet wat meer aan gebeuren! Zing mee ook al kun je de persoontjes niet weerstaan....dat heeft [b]niks[/b]met de 12de man te maken!!!!!
Reactie geplaatst door Q_on_Tour op 08-02-10 om 14:55

Hehe idd John, lekker op de Bunnik met een Feyenoord-doekie, dan ben jezelf denk ik eerder weg dan dat doekie. :)

Reactie geplaatst door [FR12] John op 08-02-10 om 14:51

@Robinlandman ,,er komt geen doek met tekst bij utreg ,of jij moet hem willen ophangen aan de BunnikZijde??. Tegen ADO gaan we er wel weer een maken ,dat bericht volgt laterrrrrrr
Reactie geplaatst door [FR12] John op 08-02-10 om 14:48

Vreemd van de FSV om op deze manier op hun collega`s te reageren.Het lijkt wel in de mode tegenwoordig om in plaats van zelf iets te verzinnen een ander zijn werk af te kraken.
Misschien wil de FSV het sterk dalende aantal leden op deze manier terug winnen?
Alles wat het-legioen doet wordt belachelijk gemaakt, Ik vind dit een trieste ontwikkeling. De verdeeldheid onder de fans wordt alleen maar aangewakkerd door dit soort berichten.

Reactie geplaatst door RobinLandman op 08-02-10 om 14:25

Waar kunnen we onze teksten plaatsen voor Utrecht-Feyenoord Spandoek ^^
Reactie geplaatst door jurjen1 op 08-02-10 om 14:24

wat een oetlullen
Reactie geplaatst door Vatos Locos op 08-02-10 om 14:24

en komende wedstrijd uit bij utrecht een strandballen actie in de 12de minuut... de week erop word het denk ik met zn alle touwtjespringen in de 12de minuut.. de week daarop laten we allemaal onze blote reet zien in de 12de minuut... de week daarop in de 12de minuut allemaal op zo'n feesttoeter blazen hahah...
Reactie geplaatst door FRjdgFR op 08-02-10 om 14:23

oppeppen van het publiek bij X was tegen AZ wel mooi, ik weet niet precies wie het was maar gozer met een zwarte jas en een gestreepte capuchon. Die stond op een verhooginkie iedereen op te peppen om te zingen. Vakkie W deed lekker mee :).
Reactie geplaatst door EdX3 op 08-02-10 om 14:16

@ FRHC4Life,

In principe zijn die acties in de 12e minuut alleen nog maar tegen toppers geweest: AZ (beker), PSV (beker), 020 en gister weer AZ.
Reactie geplaatst door Vatos Locos op 08-02-10 om 13:52

inderdaad... maar ze hebben zich nu gericht op vak X, terwijl ze laatst een keer vak S probeerde aan te sporen, maar dat werd niet bepaald in goede aard ontvangen! en terecht! want wie zijn zij om te oordelen over andere supporters! het aansporen van andere supporters okay, maar zo negatief als zij dat doen? daar voel ik niets voor.

maar goed, op zowel vak S als X zitten mensen waarvan je je afvraagd of ze sfeerverhogend zijn. en staan er waarschijnlijk alleen maar omdat het roemruchtige vakken "waren"

maar goed... genoeg gelult hierover!
Reactie geplaatst door FR/HC4life op 08-02-10 om 13:50

@vatos locos
ja ben het met je eens dat ze die acties in de 12de minuut niet te vaak moeten doen, moet wel speciaal worden. Kan je beter je handelsmerk van maken ofso bij bekerwedstrijden en/of EU wedstrijden
Reactie geplaatst door FEYENOORD026 op 08-02-10 om 13:47

Ik heb een vraagje:

Hoeveel kost ongeveer een kaartje voor de (eventuele) bekerfinale..? Ik heb een clubkaart.

Alvast bedankt.
Reactie geplaatst door VakX op 08-02-10 om 13:41

Vak X = Timon?

@Vatos locos
Ja ach het zou kunnen werken..

Maar anderzijds vraag ik mij af of zo’n intens georganiseerd clubje inclusief site hyves etc wel echt gaat werken. Ik bedoel juist het lekkere chaotische Rotterdamse spontane, heeft ons juist de naam gegeven, in het verleden, van een prachtige kuipsfeer! Kijk ik wijs niets af waar in ieder geval initiatief getoond wordt, maar wat ik wel afkeer is het getief op Vak X.. waar van het merendeel van de huidige X bezoekers niet eens de geschiedenis van Vak X kent.. dus wat kan je ze in feite kwalijk nemen? Als je blijf tiefen vanuit vak S op vak X zal er nooit verandering komen.. eerder verwacht ik nog eens relletjes maar dat terzijde.. en nogmaals de sfeer zal er nooit ten goede van komen.

Toon je goeie wil zou ik zeggen en kom Vak X wakker schudden. Kijk er zijn genoeg welwillende, waaronder ik op vak X maar zoals hieronder al gezegd.. een one men show gaat niet werken.. Aansporen zeker maar daarvoor heb je ook support nodig.. en 1 ding is zeker, met de huidige meeste X bezoekers wordt het waarschijnlijk nooit wat, daarvoor is positieve aanwas voor nodig… helaas maar ik denk echt dat er niets anders opzit. En daarnaast denk ik dat het ook nog is kan werken.
Reactie geplaatst door Vatos Locos op 08-02-10 om 13:17

tjah VakX... dat is dus net wat dat sjalala groepje van FR lyrics wil doen.. volgens mij is dat een verzameling van mensen die de sfeer willen verbeten.. niets mis mee! maar door juist te zeiken op je medesupporter krijg je van mij echt geen respect! daarnaast proberen ze het te hard en denken ze dat zij de uber supporters zijn, maar komt er ook geen massaal geluid vandaan! want dat komt namelijk altijd nog vanaf bovenin vak S.. en dan doet X vaak wel massaal mee.. maar op die pipo's van fr lyrics reageerd nauwelijks iemand behalve hun eigen groepje...

en dan nog over de twaalfde minuut.. het was machtig om te zien met die sterretjes.. maar nu draven ze echt te ver door vind ik! tis een leuke idee, maar moet wel speciaal blijven en niet van die onderbroeken lol worden!
Reactie geplaatst door Vak X op 08-02-10 om 13:12

@ VakX
Helemaal gelijk
zo denk ik er al 2/3jaar over
Heb uit ergerenis me SK over late zette van X naar T aan begin van dit seizoen, maar ik zit nog steeds op X en word elke wedstrijd wat gefrustreerder, door inderdaad al die mense die ik nie ken.
Zou tog nie moete kunne want ze hebbe allemaal een seizoenskaart in X, maar de rede dat ik ze niet ken, is waarschijnlijk mdat ze of niet zinge of geen lol trappe maar echt puur 90minute voetbal wil zien.
]maar 1 ding moete WIJ snappe,
Feyenoord staat nu 4e en volgend jaar zulle we 3e of met strijd 2e, maar zonder ONZE STEUN VAN HET LEGIOEN(HET WARE LEGIOEN) zulle ze nooit meer KAMPIOEN worden.
Late we zorge dat we weer 1 worde, anders zal ik over een jaar of 1/2 ook besluite op de trep in S te gaan staan, om t feit dat daar wel elke wedstrijd de echte Feyenoord-sfeer hangt.

En die wil ik naast Uit wedtsrijde ook in onze KUIP weer kenne proeven

Hamasseeeeeeeel
Post een reactie!
U moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.