Waar Feyenoord is zijn wij

 
LIVE RKC WAALWIJK - FEYENOORD
Geschreven op 2013-11-24 om 09:34:15 | Bekeken: 32730 | Reacties: 1582 | Foto: Pro Shots |
 

Hoewel RKC Waalwijk dit seizoen pas negen punten haalde in de eredivisie, verwacht trainer Ronald Koeman aanstaande zondag geen makkelijke wedstrijd voor zijn ploeg. ‘Bij RKC win je niet zomaar’, vertelde hij vrijdagmiddag in De Kuip. ‘Ze hebben niet het grootste veld, waardoor ze compact kunnen spelen. Wij zullen voetballend goed moeten zijn en aanvallend een hoog rendement moeten halen om te winnen.’

Opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè en Goossens.

Reservebank: Lamprou, Van Beek, Vormer, Bakkal, Armenteros, Boëtius en Te Vrede.

 

 

1582 reacties, door 322 leden
Reactie geplaatst door speedzone op 25-11-2013 om 11:29
en nieuwe keeper mulder straalt niets uit en is ook af en toe onzeker nog we moeten types Ron vlaar en guiddetti hebben zullke speler met die menaliteit i
Reactie geplaatst door sander71 op 24-11-2013 om 14:54
Alles verkopen wat zo graag naar het buitenland wil ff cashen en spelers halen die wel mentaliteit tonen want dit gaat echt nergens over als je haar maar goed zit en voetbal komt op de tweede plaats . Bah wat word ik hier misselijk van had zo, n goede hoop stellitje lamzakken en Feyenood onwaardig..
Reactie geplaatst door gerrit66 op 24-11-2013 om 14:54
Het wordt tijd voor een trainer als van gaal
Reactie geplaatst door JFK0011 op 24-11-2013 om 16:49
Het word tijd om je mond te houden
Reactie geplaatst door CW010 op 24-11-2013 om 19:08
we hadden toch Verbeek, die liet ze toch ook zweten, toen liepen ze toch allemaal te klagen dat het te zwaar was
Reactie geplaatst door JonesV op 24-11-2013 om 14:53
Het wordt tijd dat Koeman in gaat grijpen.
Reactie geplaatst door SinjiOno op 24-11-2013 om 14:51
Ik zeg het al weken die verdediging is gewoon KUT , Janmaat laat zich weer foppen, het is walgelijk, evenals het spel van onze talenten.

Er zit iets goed mis in de groep en het MES moet erin.
Reactie geplaatst door ronald1908 op 24-11-2013 om 14:45
En weer lachen pisvee en az en zelf met dit gore kut elftal zo'n pot op de mat leggen kapot schamen moeten ze zich. Maar nee hoor douche ipad mee oordopjes in en zitten maar in die bus en weten dat er einde vd maand weer een paar duizend euro op staat!! Waneer denken ze nou gvd is aan die trouwe fans nooit dr is er geen 1meer met een Feyenoord hart!! Bedankt nu al een verloren seizoen ga zo door zo worden we nooit meer kampioen!!
Reactie geplaatst door clasiedebaas op 24-11-2013 om 14:44
Doei kampioenschap ik ben noiit negatief en dan bedoel ik nooit maar nu heb ik er echt de zeik ik. Wat een kutwedstrijd en wat een schande. Ik blijf steune voor altijd maar dit is zo belachelijk. Ik ben echt pissed off. Ik heb er de zeik in en denk dat jullie dat ook allemaal hebben en dat mogen ze bij feyenoord wel eens weten. Nogmaals mijn steun blijft maar ik maak heel duidelijk dat ik het hier niet mee eens ben. Laat de steun er blijven maar laten we ook duidelijk wezen en eens laten blijken wat er allemaal op staat. Dat we voor onvoorwaardelijk steun en liefde eens iets terug willen
Reactie geplaatst door AkkieSpliff op 24-11-2013 om 14:43
Het probleem is dat het allemaal fucking jochies zijn. Er staat geen enkele man op het veld.
Reactie geplaatst door MauriceFR03 op 24-11-2013 om 14:44
nee pelle en immers zijn geen mannen...
Reactie geplaatst door AkkieSpliff op 24-11-2013 om 14:53
Pelle is meer een vrouw, die denkt alleen aan zn haar.
Reactie geplaatst door Fr23 op 24-11-2013 om 15:32
Tja moet je dieFaalhena zien elke week. Kutblaag.
Reactie geplaatst door maxx_079 op 24-11-2013 om 14:42
Doe pelle maar snel weg dat hele gedoenmet die ballen op pelle word ik gek van
Reactie geplaatst door jahroon op 24-11-2013 om 14:37
Ik geef het op. Dit seizoen wederom een verloren seizoen. Van Geel moet proberen om deze winterstop nog wat centen vangen voor onze 'sterren'. Zo zijn ze aan het einde van het seizoen geen stuiver meer waard. Armenteros ook meteen terug sturen want voegt niks toe. Geldt ook voor Bakkal. Vilhena al maanden uit vorm. Waarom staat ie er telkens weer in?? Wat een treurigheid...
Reactie geplaatst door FRMiquell op 24-11-2013 om 14:36
No matter, if its a win, a lose or a tie, I'M Feyenoord Till I Die!
Reactie geplaatst door Ninto op 24-11-2013 om 14:39
Ja dat kennen we nou wel, maar winnen we er wedstrijden mee? Nee.
Reactie geplaatst door willem1993 op 24-11-2013 om 14:33
Het ergste is nog dat ik niet eens meer kwaad ben! Vorig jaar sloeg ik alles in mijn kamer kapot, maar nu boeit het me niet eens meer... Droevig dit, weer een weekend naar de klote
Reactie geplaatst door Tomasson op 24-11-2013 om 14:36
Een jaartje ouder en wijzer geworden Willem, dat scheelt toch weer.
Reactie geplaatst door CW010 op 24-11-2013 om 14:36
same here, je stelt je er tegenwoordig een beetje op in...
Reactie geplaatst door Traveller op 24-11-2013 om 14:36
2de helft ook zwaar onvoldoende.
Het ergste is dat we met Te Vrede leuk combinatievoetbal speelden, nu alleen weer lange ballen.
Reactie geplaatst door FRJari op 24-11-2013 om 14:42
Idd ik voel me ook niet echt kut. Ik rekende op voorhand al in op puntverlies. Feyenoord en uitwedstrijden gaan gewoon niet
Reactie geplaatst door MauriceFR03 op 24-11-2013 om 14:44
heeft niks met een jaartje ouder geworden te maken volgens mij.

maar tis schandalig dat je er aan gaat wennen dat t niks wordt.....
Heb ik ook hoor trouwens
Reactie geplaatst door Traveller op 24-11-2013 om 14:32
Iedereen zwaar onvoldoende, behalve matthijssen en mulder..
Reactie geplaatst door labrijntje op 24-11-2013 om 14:35
clasie vond ik ook relatief goed spelen
Reactie geplaatst door slam op 24-11-2013 om 14:36
Solly...er is 1 iemand verantwoordelijk voor en dat is die dikke Koeman...Erwin staat al klaar om terug te keren in de kuip....
Reactie geplaatst door Emielm op 24-11-2013 om 14:36
Mathijsen, Mulder en Clasie een 8. De rest maximaal een 5
Reactie geplaatst door Traveller op 24-11-2013 om 14:37
2de helft ook zwaar onvoldoende.
Het ergste is dat we met Te Vrede leuk combinatievoetbal speelden, nu alleen weer lange ballen.
Reactie geplaatst door Ronald_Koeman op 24-11-2013 om 14:30
Tepeltje jij bent wel heel zielig.
Reactie geplaatst door Fr23 op 24-11-2013 om 15:34
Negeren zulke..........
Reactie geplaatst door vangobbel op 24-11-2013 om 14:30
Volgens mij komen er een aantal hier op fr12 in aanmerking voor gedwongen opsluiting zonder bezoek met psychologische hulpverlening. Bij goed gedrag daarna 12 maanden werken in Antonie v. Leeuwenhoek ziekenhuis. Wat een trieste en hersenloze types zeg en te kansloos voor woorden......
Reactie geplaatst door MvdP8 op 24-11-2013 om 14:30
Die Jan Maat zit voor de wedstrijd nog een verhaal op te hangen over de pingel tegen AZ dat ie slimmer moet verdedigen, hij is werkelijk de allerdomste als je nu in de sliding gewoon eerst de bal over de zijlijn kegels met een sliding en eventueel de man ook meeneemt daar hoef je niet slim voor te zijn maar gewoon de hele wedstrijd ren je rot doen en als je in moet grijpen is het gewoon een grote sukkel.
Reactie geplaatst door Tomasson op 24-11-2013 om 14:29
Het ergste is dat je het na een uur spelen gewoon aan voelt komen.......Mulder houdt je in de wedstrijd. Op het laatste schot was ook hij kansloos. Verder haalde Matthijssen een kleine voldoende, verder iedereen zwaar onvoldoende.....bagger was het. Totaal geen spirit, geen wil, geen vechtlust niks nada noppes, triest.......als je zo speelt mag je zelfs niet eens denken aan de titel.....gelukkig volgende week thuis, dan kan het opeens wel, let maar op.
Reactie geplaatst door DenHen op 24-11-2013 om 14:37
Want dan hoeven wij het spel niet te maken. Dan is er meer ruimte
Reactie geplaatst door jahroon op 24-11-2013 om 14:38
Ja, en dan? Gaan we thuis vieren dat wij door thuis wel te winnen straks vijfde eindigen? Het is gewoon een verschrikkelijk triest zooitje lamzakken.
Reactie geplaatst door Goofy1973 op 24-11-2013 om 14:29
lekkere "topper" volgende week....volgend jaar de prijzen van de kaarten omlaag denk?
Reactie geplaatst door frrrrr op 24-11-2013 om 14:29
Ik baalde nog wel dat ik vandaag moest werken en de wedstrijd niet kon zien.. zucht. Ik ga niet eens de herhaling kijken denk ik.
Reactie geplaatst door mellie op 24-11-2013 om 14:29
laatste tijd alleen maar woorden geen daden