Waar Feyenoord is zijn wij

 
Feyenoord - Kuban live op Fox Sports, niet op RTL7
Geschreven op 2013-08-28 om 13:30:18 | Bekeken: 42981 | Reacties: 138 | Foto: Pro Shots | Bron: Netwerk.to
 

Feyenoord - Kuban Krasnodar zal aanstaande donderdag worden uitgezonden op betaalzender Fox Sports. De wedstrijd begint om 21.00 uur. Fox Sports zendt voorafgaand ook het duel van AZ uit. RTL7, dat de uitzendrechten had van de uitwedstrijden, zendt het duel niet uit.

 

 

138 reacties, door 85 leden
Reactie geplaatst door 308 op 29-08-2013 om 18:30
Wat een achterlijke kutzooi hè. Het zijn ook een stel geldwolven. Koop je een wedstrijd betaal je je scheel en je krijgt strontbeeld. Hesball.com doet het prima.

Reactie geplaatst door FR_Vak_RR op 29-08-2013 om 08:25
Heel erg balen dit!! Ik lig sinds gisteren in het ziekenhuis na een zware operatie en hoopte echt dat ik de wedstrijd kon zien. Ik heb dit seizoen nog niet 1x mijn seizoenkaart kunnen gebruiken i.v.m. een eerdere operatie 6 weken geleden en het herstellen ervan..

Balen!
Reactie geplaatst door jelliehop op 28-08-2013 om 23:03
gelukkig heb ik kaartjes gewonnen via de klik met feyenoord actie!
Reactie geplaatst door KenJeDatNieHoreDan op 28-08-2013 om 21:57
Janlul.com
Reactie geplaatst door sunsfield op 28-08-2013 om 21:49
wel ziten zeiken over dat er een nieuw stadion moet komen en nu weer zeiken dat het niet op fox mag KOM GVD gewoon naar de kuip kan je hem in 5D zien ?? en het blijft droog word je niet nat ?
Reactie geplaatst door feyenoordtillidie17 op 28-08-2013 om 21:42
Nog een kaart over boor vak R voor Feyenoord- kuban. Iemand intresse,? privebericht aub.
Reactie geplaatst door CW010 op 28-08-2013 om 20:54
pfff joh, maak je niet druk,

livetv.ru

daar kijk ik al jaren alles wat ik wil zien, kwaliteit ietsje minder, maar wél gratis
Reactie geplaatst door Appie12 op 29-08-2013 om 11:33
Hierbij een gratis cursus Russisch voor die site van CW010!

http://www.leren.nl/rubriek/talen/russisch/
Reactie geplaatst door peter1957 op 28-08-2013 om 20:08
Belachelijk dat het op een betaalzender moet; hoeveel "arbeiders" van onze arbeidersclub kunnen nu niet kijken?
Reactie geplaatst door Martijn-FR op 28-08-2013 om 19:45
Ik word zo moe van al die zenders tegenwoordig. Deze wedstrijd weer op RTL, die weer op de NOS, die weer op Eurosport, die weer op Fox.

Waarom kan het niet gewoon op 1 zender?
Reactie geplaatst door Hunbel-Midwoud op 28-08-2013 om 19:21
Dat is wel balen aangezien ik ziek ben en dus verhindert ben om naar het stadion te gaan.... Gelukkig genoeg goede streams online te vinden Haha
Reactie geplaatst door Emielm op 28-08-2013 om 19:17
Ik zat alweer te schelden dat ik geen Foxsports heb, was ik vergeten dat het thuis is en ik een SK heb :p
Reactie geplaatst door FRwestland op 28-08-2013 om 20:30
Hoe kan je dat vergeten?
Reactie geplaatst door willem48 op 28-08-2013 om 20:40
Dan ben je wel lekker op de hoogte van je club en dat noemt zich supporter.
Reactie geplaatst door Emielm op 28-08-2013 om 22:04
Gewoon een drukke dag/week jongens ;)
Reactie geplaatst door jeffrey1 op 28-08-2013 om 23:01
Wat een kut reactie's allemaal zeg. Elk gezond mens kan toch een vergissing maken?
Reactie geplaatst door jeffrey1 op 28-08-2013 om 23:02
Wat een kut reactie's allemaal zeg. Elk gezond mens kan toch een vergissing maken?
Reactie geplaatst door markronaldo776 op 28-08-2013 om 19:12
The Only Fox We Want Is Megan
Reactie geplaatst door frjohnnyfr op 28-08-2013 om 19:10
Feyenoord thuis Gekke huis !!!
Reactie geplaatst door dat ene woord op 28-08-2013 om 19:00
Tis gewoon live in De Kuip hoor. Dan ga je toch niet naar die huilebalk van een Toine van Peperstraten zitten kijken ;)
Reactie geplaatst door ziggy op 28-08-2013 om 18:46
Live in de kuip morgen beter kan niet
Reactie geplaatst door frhool op 28-08-2013 om 18:17
Lekker dan ... Ik baal al dat ik met deze wedstrijd niet naar de kuip kan vanwege vakantie ... Moet ik nog ergens opzoek naar een kroeg met fox ook , heb gewoon RTL7 maar fox dan net weer niet ...
Reactie geplaatst door TariqBoularas op 28-08-2013 om 18:41
Kan ook eenmalig betalen hè als je voordeelpakket UPC of andere vormen van KPN ect hebt
Reactie geplaatst door Nick-FR12 op 28-08-2013 om 18:05
Lekker in de kantine kijken met mn teamgenoten, oplossingen zoeken door niet te kunnen kijken is niet altijd nadelig haha :)
Reactie geplaatst door Thijs-fr12 op 28-08-2013 om 18:05
Is toch niet nodig, iedereen zit hier toch in de kuip.
Reactie geplaatst door fr_keff op 28-08-2013 om 17:26
De wedstrijden van de voorronde moeten per wedstrijd gekocht worden. De hoogste bieder wint. RTL heeft wel eerste keuze bij de groepsfase en verder. Dus als Feyenoord hun best doet zullen we van September tot December gewoon Feyenoord op RTL zien.
Reactie geplaatst door dwainifeyenoord op 28-08-2013 om 19:28
Of in de Kuip ;)
Reactie geplaatst door Vedetterut op 28-08-2013 om 16:04
Feyenoord heeft er overigens zelf voor gekozen dat het niet op RTL komt. Feyenoord krijgt meer inkomsten via FOX dus willen zij dat het op FOX wordt uitgezonden dus je hoeft hier niet af te geven op RTL die hier niks aan kan doen.