Waar Feyenoord is zijn wij

 
Feyenoord herovert virtueel geplaatste status
Geschreven op 2013-07-25 om 23:05:02 | Bekeken: 22391 | Reacties: 140 | Foto: Pro Shots | Bron: Netwerk.to
 

De kansen van Feyenoord op plaatsing voor de loting van de vierde voorronde van de Europa League zijn donderdagavond sterk gestegen. Maar liefst vier ploegen met een hogere UEFA-coëfficiënt zijn donderdagavond uitgeschakeld in de voorronde. Het betreft Sparta Praag, Anorthosis Famagusta, Rosenborg en Aalborg. Daarmee behoort Feyenoord nu virtueel weer tot de geplaatste ploegen De kans lijkt groot dat er niet nog vier ploegen uit de Champions League worden uitgeschakeld met een hogere coëfficiënt die Feyenoord alsnog weer terugetten naar de ongeplaatste status.

Zeker in de vierde voorronde is het verschil in mogelijk te loten tegenstanders bij de geplaatste en ongeplaatste ploegen enorm.

 

 

140 reacties, door 67 leden
Reactie geplaatst door afg-feyenoord op 26-07-2013 om 11:40
Hoezo virtueel de loting is volgende week en dan zijn alleen maar de heenwedstrijden, dat is goed nieuws, want dan is feyenoord toch al geplaatst.
Reactie geplaatst door afg-feyenoord op 26-07-2013 om 11:41
Laatmaar ik zit fout
Reactie geplaatst door wsrdam op 26-07-2013 om 09:54
Waarom is de kans klein dat er 4 ploegen met een hogere coefficient uit de CL geknikkerd worden? Er zijn 4 wedstrijden waarbij beide teams een hogere coefficient hebben, zoals bijvoorbeeld Salzburg - Fenerbahce.
Reactie geplaatst door FRHeiloo op 26-07-2013 om 10:26
Verdomme.
Reactie geplaatst door Evert010 op 26-07-2013 om 11:22
Salzburg is al meegenomen in de lijst van als alle hooggeplaatste teams doorgaan. Met andere woorden, in de situatie dat Feyenoord het hoogstgeplaatste ongeplaatste team was, was Salzburg al geplaatst, snap je?
Reactie geplaatst door gekke_henkel op 26-07-2013 om 09:17
Wanneer weten we wie er van de vCL naar de EL Komt?
Reactie geplaatst door poklaan op 26-07-2013 om 09:19
7 Augustus.
Reactie geplaatst door dat ene woord op 26-07-2013 om 09:06
Toch nog maar even afwachten of er daadwerkelijk geen tegenvaller uit de CL komt. En het blijft belachelijk dat die corrupte Turken niet gewoon uitgesloten zijn.

Wel lekker voor dat tyfus Sparta Praag hahahahahaha.
Reactie geplaatst door yankeevictor op 26-07-2013 om 07:16
Wanneer is de loting voor Feyenoord?
Reactie geplaatst door Betuwe op 26-07-2013 om 07:20
9 augustus hoorde ik iemand hier zeggen, maar ik weet het niet zeker
Reactie geplaatst door FRrdam1908 op 26-07-2013 om 07:53
Klopt; 9 augustus
Reactie geplaatst door Martin1991 op 26-07-2013 om 05:03
Echt zoooooo nice!!
Reactie geplaatst door michielFR op 26-07-2013 om 03:40
Zeker mooi!!!! Maar als je kijkt naar wat Utrecht doet... Altijd waken... Welke tegenstander dan ook
Reactie geplaatst door FRbreskens op 26-07-2013 om 07:44
dat klopt wel ja!
Reactie geplaatst door flatsh op 26-07-2013 om 02:28
Hee!? Wat!? Zomaar goed nieuws??
Reactie geplaatst door [FR]Thomas op 26-07-2013 om 03:22
Nee, dit is om het nieuws dat we het uiteindelijk toch niet gehaald hebben zuurder te maken
Reactie geplaatst door FeyenoordVdam op 26-07-2013 om 05:20
Hee Thomas, krijg de flikker! Wat is dit nou? Of begrijp ik het verkeerd?
Reactie geplaatst door ome joop op 26-07-2013 om 01:33
Goed nieuws, maar nog geen garantie voor succes (zie FC Utrecht).
Reactie geplaatst door siemie op 26-07-2013 om 02:04
Klopt joop, niets is zeker
Reactie geplaatst door Brahma op 26-07-2013 om 11:09
Net het echte leven
Reactie geplaatst door Cena op 26-07-2013 om 01:17
Lekkerrrrrrrr
Reactie geplaatst door xenox403 op 26-07-2013 om 00:47
Weet iemand hoe je nog aan zo'n slectie boekje kan komen die normaal bij de opendag te koop zijn? Kon er helaas niet bij zijn en zou deze graag hebben. Jullie kennen hem denk ik wel die waar de handtekkeningen in gezet worden die met een foto en een verhaaltje.
Reactie geplaatst door patjefr op 26-07-2013 om 01:12
Gewoon even naar de Fanshop gaan als je de mogelijk heb of anders misschien online shop.
Reactie geplaatst door Schiz015 op 26-07-2013 om 09:32
Meestal is de presentatiegids en de hele handel van de open dag nog wel te koop in de fanshop. Dus als je de kans hebt zou ik daar ff kijken.
Reactie geplaatst door Weef op 26-07-2013 om 00:13
Tjonge, wat een hoop negativiteit bij een positief bericht. Echt humor ook op welke spelers wordt afgegeven.
We kunnen het ondertussen toch wel eens zijn dat creativiteit het grootste verbeterpunt is? Waarom gaan we dan verdedigers afzeiken? Wellicht zou een creatieve speler op de plaats van Immers wat schelen, maar dan moet je die wel hebben. Clasie en Vilhena kunnen gewoon niet op die plek spelen, Bovendien vind ik die qua creativiteit ook te weinig brengen. Ze spelen niet slecht, maar je verwacht/hoopt dat ze een stap maken en meer dragend spelen, maar dat zie ik nog niet. Vleugels is op dit moment simpelweg een kwestie van kwaliteit. Als Schaken, Boetius, Manu allemaal kunnen spelen zie ik dat zichzelf wel oplossen, al helemaal als er versterking komt.

Punt blijft dat de voorbereiding weinig zegt. Zeker onder Koeman, die dan graag experimenteerde. Vorige twee voorbereidingen waren ook bagger, he...
Reactie geplaatst door JordyW1 op 26-07-2013 om 00:22
Vilhena kan daar niet spelen omdat? Is altijd een 10 geweest in de jeugd hoor?
Reactie geplaatst door El-Fenomeno op 26-07-2013 om 00:27
Vilhena heeft veel techniek, creativiteit en overzicht en dat zul je veel beter opmerken als die dichter bij de goal speelt op immers zijn plek dus. Clasie is geen nummer tien, maar vilhena echt wel, tien keer meer dan immers.
Reactie geplaatst door Weef op 26-07-2013 om 00:46
Zie mijn verhaal hierboven. Vilhena heeft misschien wel veel van de 'tools', maar de potten die hij op 10 heeft gespeeld was daar weinig van te zien. Hij heeft vooral moeite met positie kiezen. Als we Vilhena meer naar voren willen hebben, dan denk ik dat een middenveld met de punt naar achteren beter is, dus zonder echte 10 spelen.
Reactie geplaatst door feyenoordjob op 26-07-2013 om 05:41
Vilhena: 2 wedstrijden, 1 goed, 1 slecht.
Reactie geplaatst door Nol op 26-07-2013 om 09:52
Vilhena: 2 wedstrijden, 0,5 goed, 1,5 slecht
Reactie geplaatst door Sinister op 26-07-2013 om 10:12
Vilhena heeft weinig hele wedstrijden op 10 gespeeld en de wedstryd waar hy 90 min op 10 speelde was willem 2 uit met twee doelpunten en wat goede steekballen. Als hy dezelfde kansen zou krygen als immers dan is hy niet meer van 10 weg te denken
Reactie geplaatst door Thijs-fr12 op 26-07-2013 om 00:02
Is er ook voor de CL nog een ranking waar we naar kunnen kijken of word ons die afhandig gehouden?
Reactie geplaatst door flatsh op 26-07-2013 om 02:02
Die is hetzelfde.. Alleen daar hoeven wij niet naar te kijken, omdat die in de champions league spelen. Er is een top 400 nog wat, met alle europese clubs die officieel zijn ingeschreven. Omdat het natuurlijk een slecht visite kaartje is om de nummer 412 en 413 te laten strijden om in de europa league te spelen, wordt de bovenste helft (denk ik) van de geplaatste teams voor de desbetrefende ronde geloot tegen de onderste helft.
Reactie geplaatst door Thijs-fr12 op 25-07-2013 om 23:58
Dus bij 3 teams uit de CL met een hoger coeficentie is feyenoord geplaatst en bij 4 hogere teams ongeplaatst.
Reactie geplaatst door FRMH op 26-07-2013 om 00:03
En Fenerbache en Besiktas zijn door het CAS voorlopig vrijgesproken. Ik meen dat daar nog een definitieve uitslag over geveld moet worden.
Reactie geplaatst door rbn_ op 26-07-2013 om 00:07
28 aug
Reactie geplaatst door VeniVidiFoetsie op 25-07-2013 om 23:55
OFF: Weet iemand wanneer ongeveer de halve seizoenkaarten in de verkoop gaan? En zullen er dan ook vakken vrijkomen die tijdens de verkoop van de ''hele'' seizoenkaart uitverkocht waren?
Reactie geplaatst door FR-Fijnaart op 26-07-2013 om 00:02
Als we op de helft zijn gaan ze ongeveer in verkoop. En dat kan natuurlijk niet he, als ze nu al uitverkocht zijn met seizoenkaarthouders, zijn ze dat op de helft nog. Gewoon nu al een bestellen joh! Zou mooi zijn als Y2 ook seizoenkaarthouders vol is
Reactie geplaatst door Vedetterut op 26-07-2013 om 00:04
Halve zijn alleen halverwege het jaar.
Reactie geplaatst door Feyenoordumer op 26-07-2013 om 00:04
Toch wel een hoop geld en vooral als je in de winter op vakantie gaat.
Reactie geplaatst door El-Fenomeno op 25-07-2013 om 23:48
We missen wel gif in de ploeg, spelers die de boel op sleeptouw nemen en die niet vies zijn om over de grens te gaan.
Reactie geplaatst door EGOEGO op 25-07-2013 om 23:53
Ben je daar helemaal alleen achter gekomen?
Knap hoor.
Reactie geplaatst door marcel achterhof op 25-07-2013 om 23:55
Gister depay met bruno alves , dat hebben wij niet , ik dacht hij slaat die alves voor zijn bek , dat blufferige , jongens van de straat boem , dat missen wij en dat breekt je op. Het is gewoon een kwalijke zaak dat je als aanvoerder van feyenoord 1 en basis speler van oranje je je zo weg laat zetten door de 36 jarige tony , het is niet de eerste keer. In jong oranje gebeurd het ook.
Reactie geplaatst door marcel achterhof op 26-07-2013 om 00:02
Hij mag dat toch wel aangeven of niet , raare reactie weer
Reactie geplaatst door Ronald_Koeman op 26-07-2013 om 00:06
EGOEGO, sinds wanneer mag je zoiets niet melden?
Reactie geplaatst door El-Fenomeno op 26-07-2013 om 00:06
Rare mensen idd Marcel. Ja over mijn lijk mentaliteit en een keer een schop uit durven te delen. Die locadia staat ook zijn mannetje, hoe die juichtte na zijn goal was ook gezonde arrogantie.
Reactie geplaatst door EGOEGO op 26-07-2013 om 00:10
Kunt u mij de zin uit mijn vorige comment citeren waar staat dat hij het niet mag zeggen @Marcel @Ronald. Danku.
Reactie geplaatst door Thijs-fr12 op 26-07-2013 om 00:17
Manu is wel zo'n iemand denk ik.
Reactie geplaatst door Ronald_Koeman op 26-07-2013 om 00:21
Staat niet in je reactie, maar komt zo wel over. @Ego
Reactie geplaatst door FeyenoordVdam op 26-07-2013 om 05:27
Eerlijk is eerlijk.

Wij missen een Van Bommel, Strootman, Toivonen.
Reactie geplaatst door FRHeiloo op 26-07-2013 om 10:08
Manu heeft dat wel, tony heeft het ook wel in zich
Reactie geplaatst door Ardella op 25-07-2013 om 23:46
Het ligt allemaal aan Joris mathijsen en Lex immers
Reactie geplaatst door RvP1908 op 25-07-2013 om 23:47
Mathijssen is prima vind ik. Immers matig
Reactie geplaatst door Youri-- op 25-07-2013 om 23:48
Nee de Vrij.
Reactie geplaatst door EGOEGO op 25-07-2013 om 23:57
Best comment of 2013.

Gefeliciteerd!
Reactie geplaatst door JordyW1 op 26-07-2013 om 00:24
Wat kost je op een feesten? Simpele zie
Reactie geplaatst door JordyW1 op 26-07-2013 om 00:24
Ziel*******
Reactie geplaatst door Celeritas59 op 26-07-2013 om 03:22
Het ligt allemaal aan lamprou die de ontwikkeling van Martins indi in de weg staat
Reactie geplaatst door Youri-- op 25-07-2013 om 23:39
Whitlock - Wade. Pfffff mooie wedstrijd
Reactie geplaatst door Mensini op 25-07-2013 om 23:36
Beetje triest... Anorthosis Famagusta een hogere status dan Feyenoord...!
Reactie geplaatst door FRFC010 op 25-07-2013 om 23:40
Tja.. Europees moeten we weer helemaal opnieuw beginnen.
Reactie geplaatst door El-Fenomeno op 25-07-2013 om 23:46
Ja je ziet ook steeds vaker een ploeg uit Cyprus in de cl, wordt tijd dat wij een keer weer groepsfase halen.
Reactie geplaatst door Youri-- op 25-07-2013 om 23:33
Als we poulefase willen halen moet je zonder de Vrij speken. Als die in de basis staat, ken je alvast dag dag poulefase zeggen voor de wedstrijd.
Reactie geplaatst door Youri-- op 25-07-2013 om 23:33
Spelen*
Reactie geplaatst door Vedetterut op 25-07-2013 om 23:34
Wie moet we dan staan meneer de coach?
Reactie geplaatst door Youri-- op 25-07-2013 om 23:35
Wat bedoel je?
Reactie geplaatst door vatosloco1 op 25-07-2013 om 23:41
Kongolo neerzetten weg met de vrij man wat een drama vent is dat hij kan de druk gewoon niet aan van de aanvoerders band
Reactie geplaatst door Vedetterut op 25-07-2013 om 23:43
*wie moet er dan staan excuses. Als je de vrij uit het team wilt, wie is dan zijn vervanger.
Reactie geplaatst door Youri-- op 25-07-2013 om 23:44
Niemand. Met 10 man gaat het beter dan 11 man en de vrij.
Reactie geplaatst door EGOEGO op 26-07-2013 om 00:00
Met 11 man en de vrij? Goh als dat mogelijk zou zijn.. zouden we een goede kans maken!
Reactie geplaatst door John_Driedetti op 26-07-2013 om 10:44
Nelom - BMI - Mathijsen - Janmaat

Ja, zijn idd 2 linkspoten centraal, maar 2 jaar terug speelden we ook met 2 rechtspoten.
Reactie geplaatst door Youri-- op 26-07-2013 om 10:51
Ik bedoel 10 man en de vrij.