Waar Feyenoord is zijn wij

 
Janmaat en Schaken belangrijk voor Oranje
Geschreven op 2013-03-22 om 22:14:57 | Bekeken: 12923 | Reacties: 182 | Foto: Pro Shots |
 

Daryl Janmaat had vrijdagavond een groot aandeel in de winst van het Nederlands Elftal op Estland in het WK-kwalificatieduel in de Amsterdam ArenA. De verdediger van Feyenoord verzorgde de eindpass bij de doelpunten van zowel Rafael van der Vaart als Robin van Persie. Ruben Schaken kon bovendien tien minuten na zijn invalbeurt de 3-0 binnenwerken voor Oranje. Alle goals vielen in de tweede helft.

 

 

182 reacties, door 73 leden
Reactie geplaatst door Cornefeyenoord op 23-03-2013 om 16:50
Beste kameraden. Ik hoop dat ik jullie niet erg stoor met deze off-topic post, maar het zou mij enorm helpen als jullie voor mij willen stemmen in de Dancetour DJ Contest van Lelystad. Dit kan gedaan worden door op de link te drukken, in Lelystad op CDK te drukken en te liken! alvast enorm bedankt!
http://fb.livewall.nl/pepsiDJKnockout/item/52/
Reactie geplaatst door dat ene woord op 23-03-2013 om 16:40
Schaken toch ook al twee doelpunten gemaakt. Criticasters verstomd lijkt mij?
Reactie geplaatst door lsimon op 23-03-2013 om 14:15
Janmaat is stiekem wel weer een topaankoop van van Geel geweest.
Reactie geplaatst door daanmet op 23-03-2013 om 13:24
liedje voor Daryl: daryl daryl daryl daryl daryl daryl daryl daryl, JANMAAT JANMAAT. Op het deuntje van nananananana batman
Reactie geplaatst door LucFR1908 op 23-03-2013 om 13:53
walking through a wonderland a daryl janmaat wonderland
Reactie geplaatst door KomewijuitRottedamkenjedaniehoredan! op 23-03-2013 om 10:43
WK 2014:

Basiself:

-------------------------------------- van Persie -----------------------------------
- Boetius ---------------------------------------------------------------- Robben -
---------------------------------------- Sneijder ------------------------------------
--------------------- Vilhena --------------------------- Maher --------------------
--- Blind --------------------------------------------------------------- Janmaat ---
------------------------- Martins Indi ---------- De Vrij -----------------------------
------------------------------------------ Krul ----------------------------------------

Reserven:

-------------------------------- ------- de Jong ----------------------------------------
-- John -------------------------------------------------------------------- Afellay --
--------------------------------------- vd Vaart --------------------------------------
----------------- Clasie ------------------------------------ v Ginkel -----------------
---- Willems ----------------------------------------------------------------- v Rhijn -
--------------------- Vlaar --------------------------- Bruma ------------------------
------------------------------------ Stekelenburg ------------------------------------
Reactie geplaatst door Wietse op 23-03-2013 om 11:27
Let maar op mijn woorden: Sneijder gaat niet tot de basiself horen. Schaken hoop ik wel :)
Reactie geplaatst door LucFR1908 op 23-03-2013 om 12:11
haha wietse schaken in de basis zou mooi zijn idd maar ik denk dat narsingh, lens en ook ola john op rechts tegen die tijd wel de voorkeur krijgen
Reactie geplaatst door LucFR1908 op 23-03-2013 om 12:13
KomewijuitRotterdamkenjedaniehoredan Afellay bij de selectie ja? Hij is geen buitenspeler, en op het middenveld hebben we al mensen genoeg, misschien dat zijn klik met van Persie nog voor een plek bij oranje kan zorgen maar voorlopig speelt hij niet bij schalke
Reactie geplaatst door ¡FRzuidwijk! op 23-03-2013 om 14:41
Bijna ben ik het met je eens, Van der Vaart vind ik niks en Vilhena's tijd komt nog wel:

Basiself:

-------------------------------------- van Persie -----------------------------------
- Robben ---------------------------------------------------------------- Boetius -
---------------------------------------- Maher ------------------------------------
--------------------- Strootman --------------------------- Clasie --------------------
--- Blind --------------------------------------------------------------- Janmaat ---
------------------------- Martins Indi ---------- De Vrij -----------------------------
------------------------------------------ Krul ----------------------------------------

Reserven:

-------------------------------- ------- de Jong ----------------------------------------
-- John -------------------------------------------------------------------- Schaken --
--------------------------------------- Sneijder --------------------------------------
----------------- Vilhena ------------------------------------ v Ginkel -----------------
---- Willems ----------------------------------------------------------------- v Rhijn -
--------------------- Vlaar --------------------------- Bruma ------------------------
------------------------------------ Stekelenburg ------------------------------------

Reactie geplaatst door Colliej op 23-03-2013 om 09:49
Owja, ik vond ze wel heeeel voorzichtig spelen. Weinig snelheid eerste helfd
Reactie geplaatst door Colliej op 23-03-2013 om 09:47
Wat doet strootman eigenlijk op het veld ?
Jezus wat is dat een kneus...

En janmaat idd zoals andere zeggen BAAS, steeds beter.
Reactie geplaatst door Champ0310 op 23-03-2013 om 08:44
Schaken met de 1500 e goal voor oranje
Reactie geplaatst door Ahlersfr op 23-03-2013 om 04:56
Janmaat is een held! Schaken lekker doelpuntje meegepikt en clasie doet niet onder ten opzichte vd rest. De vrij en BMI een dikke voldoende! Niets is sterker dan dat ene woord FEYENOORD!
Reactie geplaatst door tob89r op 23-03-2013 om 05:30
Heerlijk he? Al was eerste helft wel redelijk dramatisch.. Enige verdediger die redelijk slecht was was die kNEUS.. Hehe. Janmaat held!
Reactie geplaatst door Yogimel op 23-03-2013 om 03:09
JANMAAT 7,5
VRIJ 6+
INDI 7
Reactie geplaatst door tob89r op 23-03-2013 om 04:22
Janmaat geniaal kameraad.. Hij verbaast me toch elke week weer keer op keer!! Wat een heerlijke speler:D door mn rood witte bril gewoon een dikke 10!
Reactie geplaatst door Sinister op 23-03-2013 om 02:36
Leuk voor beide, zolang Feyenoord niet steevast in Europa speelt is dit een mooi podium om de spelers te etaleren.
Reactie geplaatst door JoostFR op 23-03-2013 om 01:59
There is only one darryl janmaaaaaat there is only one darryl janmaat!
Reactie geplaatst door DVS1908 op 23-03-2013 om 01:01
Dat Lens mocht beginnen was wel een blunder van van Gaal. Die gast heeft 3 weken geen wedstrijd gespeeld. Schaken had moeten beginnen.
Reactie geplaatst door Onsfeynoordje op 23-03-2013 om 00:52
Schaken is de bom
Reactie geplaatst door Wietse op 23-03-2013 om 00:29
Robben en Sneijder zijn het niet meer..

Mijn opstelling:
Lens - van Persie - Schaken
---- Guzman - Van der Vaart -
---------- Strootman -----------
Blind - BMI - Vrij - Janmaat

Ik hoop dat van Gaal meer gaat kijken naar twee goede vleugelspitsen. Schaken en Lens zijn erg wisselvallig vind ik. Kan je die positie het beste breed gevuld hebben. Hiernaast mag Sneijder plaats maken voor Maher.
Reactie geplaatst door El-Fenomeno op 23-03-2013 om 00:34
Sneijder is het nooit geweest... 1 goed seizoen bij inter en 5 van richting veranderde goals met oranje op het wk, maar nu speelt doe bij gala in een b competitie. Vaal blessures en weinig goals en assists altijd...
Reactie geplaatst door SempreDepor op 23-03-2013 om 00:49
Het niveau in turkije ligt hoger dan in de eredivisie
Reactie geplaatst door just op 23-03-2013 om 10:21
Robben is gewoon hartstikke goed hoor!
Reactie geplaatst door El-Fenomeno op 23-03-2013 om 00:24
Van Persie heeft echt wereldklasse loopacties. 4 jaar lang kreeg die geen bruikbare ballen en ook nu durfden of misten spelers de kwaliteit en overzicht om hem die steekbal te bezorgen. Ook bij United krijgt die ze regelmatig niet. Echt een topspits, mits voorzien van ballen.
Reactie geplaatst door rotterdamsebluf op 23-03-2013 om 00:48
"Echt een topspits, mits voorzien van ballen" Dat is nou net het probleem, volgens mij heeft hij een kutje:p

Zelfs flauwe grappen moeten kunnen zo nu en dan:p
Reactie geplaatst door Cluip op 23-03-2013 om 00:23
Let us know when you good to go i say JANMAAT!! ..kom mee op (oid) .. tutututuudu tutututuudu tudututudu-tudutudu-tudutudu
Reactie geplaatst door Cluip op 23-03-2013 om 00:26
Janmaat vanavond ook weer 1,5 miljoen meer waard geworden a zn assists
Reactie geplaatst door feyenoord-afw op 23-03-2013 om 00:38
JANMAAT, hij is onze rechtsback.
I said, JANMAAT, is hier goed op zijn plek
I said, JANMAAT, pas maar op want hij komt
Ja ja Darryl komt er aan

JAAA DAT IS ONZE DAR-RYL JAN-MAAT
JAAA DAT IS ONZE DAR-RYL JAN-MAAT


(YMCA)
Reactie geplaatst door Cluip op 23-03-2013 om 01:00
Schud je die zo ff uit je mouw afw? Vind em best wel goed gevonden man
Reactie geplaatst door feyenoord-afw op 23-03-2013 om 11:25
Haha ja, paar drankjes op, dan gaat zoiets zonder problemen.
Reactie geplaatst door El-Fenomeno op 23-03-2013 om 00:22
Wilde die homo van een de boer serieus janmaat eruit halen?
Reactie geplaatst door Wietse op 23-03-2013 om 00:26
Hij wilde 3-4-3 spelen en vond Blind een sterkere verdediger. Van Gaal koos eigenlijk voor Janmaat als extra rechter vleugelspits. Huppa 2 assists op zijn naam. Hij was echt, ECHT een baas vandaag!
Reactie geplaatst door Feyenoord-Thom op 23-03-2013 om 00:13
De ene back geeft ze op maat en de andere back geeft ze blind voor...
Reactie geplaatst door FRMH op 23-03-2013 om 01:11
Hahhaaha idd
Reactie geplaatst door Pelle_Olli op 23-03-2013 om 00:11
Lens en Strootman speelde echt dramatisch!!