Waar Feyenoord is zijn wij

 
Guidetti: 'Ik houd altijd de hattrick tegen Ajax'
Geschreven op 2013-03-18 om 13:39:19 | Bekeken: 16214 | Reacties: 83 | Foto: Pro Shots | Bron: Voetbalzone.nl
 

John Guidetti bewaart prachtige herinneringen aan zijn jaar in de Eredivisie. De twintigjarige spits zette vorig seizoen de Nederlandse competitie op stelten met veel doelpunten en een absolute voortrekkersrol bij Feyenoord. In het shirt van Manchester City kan hij nog geen rol spelen, maar Guidetti zal altijd zijn topseizoen in Rotterdam-Zuid koesteren. Dat zegt hij op de clubwebsite van City.

 

 

83 reacties, door 48 leden
Reactie geplaatst door datenewoordFEYENOORD op 18-03-2013 om 23:04
Nou en of!!
Reactie geplaatst door Thejinxster op 18-03-2013 om 20:18
Dus dat!! Hahaha :p
Reactie geplaatst door McfcVincent op 18-03-2013 om 17:48
Had het net al bij een ander topic gezet maar toen zag ik een Gudetti onderwerp dus voor de geinteresserde hij scoorde 2 goals vandaag voor de jeugd tegen Norwich :)
http://www.mcfc.co.uk/News/Match-reports/2013/March/Norwich-U21s-v-City-EDS-March-18
Reactie geplaatst door JStanley07 op 18-03-2013 om 17:32
We mogen dromen toch? Oke daar gaat ie dan?
Mulder
Janmaat - de Vrij - Mathijsen - Nelom/Bulthuis
Schaken - Vilhena - Clasie - Boetius
Pellè - Guidetti

En dan Schaken en Boetius op de flanken, dit zou een verdomd goed elftal zijn zeg.. Aangezien Guidetti weg mag bij City en we hem voor 6 miljoen overkopen als Indi voor daadwerkelijk voor 12,5 weggaat
Reactie geplaatst door rood-wit op 18-03-2013 om 19:04
Maar die krijg je niet voor 6 miljoen, dan schijnt niemand te begrijpen en hij wil ook nog eens minimaal 2 miljoen verdienen, kan toch nooit.
Droom lekker verder, maar zet Guidetti uit je hoofd en met zo'n middenveld kun je natuurlijk geen grote wedstrijd in, er zal toch iemand het rotwerk moeten opknappen en dus wordt de waarde van Immers zwaar onderschat !
Reactie geplaatst door FrNiels2012 op 18-03-2013 om 21:34
Clasie knapt anders een hoop rotwerk op hoor en dat deed Guidetti ook nog best vaak. Die moet je gewoon in de rol van Immers laten spelen dan.
Reactie geplaatst door dat ene woord op 18-03-2013 om 16:58
Guidetti staat symbool voor de wederopstanding van Feyenoord vorig seizoen.

Maar Pelle is in puur voetbaltechnisch opzicht een paar klasse beter. Guidetti heeft ook een groot gedeelte matig gespeeld bij ons. In de eerste 6 wedstrijden was het niks, en ****jn hatrick thuis tegen Vitesse heeft ie ook niet meer goed gespeeld.
Reactie geplaatst door dat ene woord op 18-03-2013 om 16:59
En daar komt nog bij dat Pelle een stuk fitter is. Guidetti was toch een beetje zwak, ziek en misselijk.
Reactie geplaatst door FRNeles op 18-03-2013 om 16:55
Hij mist feyenoord meer dan Feyenoord hem denk ik zo.
Reactie geplaatst door brienenoord123 op 18-03-2013 om 19:03
Logisch toch? Hij voetbalt nu niet en feyenoord gaat gewoon door
Reactie geplaatst door ---GODFATHER--- op 18-03-2013 om 16:22
JOHN GUIDETTI 29-01-12 NEVER FORGET !!
Reactie geplaatst door Gunner1908 op 18-03-2013 om 15:59
Guidetti sloeg de weg in, met Pelle belopen we die...
Reactie geplaatst door JBH op 18-03-2013 om 16:23
Ja. Mooi gezegd.
Reactie geplaatst door feyenoordfan3 op 18-03-2013 om 16:37
Prima verwoord. Guidetti heeft de club weer zelfvertrouwen en smoel gegeven, met Pelle gaan we naar de coolsingel..
Reactie geplaatst door Bottleneck op 18-03-2013 om 15:54
die hattricks zullen wij ook nooit vergeten
Reactie geplaatst door RvP1908 op 18-03-2013 om 15:53
Guidetti op 10
Reactie geplaatst door Pelle_Olli op 18-03-2013 om 16:15
Dat zou te mooi voor woorden zijn
Reactie geplaatst door Wietse op 18-03-2013 om 16:39
4-4-1-1 als Manchester United ;).
Reactie geplaatst door Sinister op 18-03-2013 om 15:34
Staat symbool voor de wederopstand van Feyenoord. Van '7e en we hebben goed gepresteerd' naar de champions league. Ik hoop nog steeds dat hij een keer terugkomt en het liefst volgend seizoen al. Maar ik weet de huidige situatie en het salaris (ambitie?) van John, dus die kans zal niet al te groot zijn. Maar hij blijft voor mij altijd welkom en ik zal altijd een fan van hem zijn, in welk shirt hij ook zal eindigen. Behalve als hij nu naar Psv/Twente/Ajax zou gaan, maar dat geloof ik niet.
Reactie geplaatst door 2feyenoordboys op 18-03-2013 om 15:38
+ 1 punt......
Reactie geplaatst door FR_J op 18-03-2013 om 16:49
Nee joh is vast een andere engelse club in hem geinteresseerd en anders heeft duitsland volgens mij ook een paar clubs intresse in hem
Reactie geplaatst door angelfr op 18-03-2013 om 14:58
@Duitser

Als je voor België kiest, dan moet je naar Brugge gaan. Geloof maar! Mooie romantische plaats.

Maar je krijgt het druk man.................. pappa worden en trouwen :-)
Reactie geplaatst door duitser op 18-03-2013 om 15:06
Ik ga naar een of ander gehucht net over de grens bij Maastricht. Een of andere hoeve uit 1340 of zo. Van daaruit kunnen we naar Luik, Aachen, Maastricht en Valkenburg. We kijken wel hoe het weer is en wat we dan gaan doen. Nog ff rustig aan voor de drukte met babykamer en zo begint.
Op goede vrijdag 20 weken echo en dan weet ik of ik blauwe of roze verf kan kopen
Reactie geplaatst door angelfr op 18-03-2013 om 15:08
haha

Nou man ik wens je (diep gemeend) alle geluk en een mooie tijd toe en hopelijk weer snel een baan.

Frans.
Reactie geplaatst door FR_Erik91 op 18-03-2013 om 15:10
Valkenburg? Kijk maar uit, daar wordt nogal wat VERBOTEN!
Reactie geplaatst door FR_Erik91 op 18-03-2013 om 15:13
Bora bora is overigens niet verkeerd, laat het m'n vriendin maar niet lezen
Reactie geplaatst door duitser op 18-03-2013 om 15:14
Dank je wel frans, gaat helemaal goedkomen.

haha Erik, inderdaad, was ik alweer vergeten. Zal ik mijn mond maar dichthouden, anders horen ze zo dat ik uit Rotterdam kom en sluiten ze de boel :)
Reactie geplaatst door Feyenoord-4-Ever op 18-03-2013 om 14:53
Het blijft een mooi moment. En die vergeten we inderdaad nooit. Bedankt Guidetti!
Reactie geplaatst door DasjeM op 18-03-2013 om 14:52
Once a Hero always a Hero. J. Guidetti
Reactie geplaatst door Cena op 18-03-2013 om 14:51
Deze man vergeet ik nooit meer in mn leven. Echt mijn grootste held.
Reactie geplaatst door Heisenberg op 18-03-2013 om 14:18
Bora Bora. Daar moet ik ook echt een keer naartoe.
Reactie geplaatst door FrNiels2012 op 18-03-2013 om 14:20
Zou wel wat langer gaan dan een kwartier..
Reactie geplaatst door duitser op 18-03-2013 om 14:28
Ga maar sparen
Reactie geplaatst door angelfr op 18-03-2013 om 14:31
Helemaal de moeite waard haha
Reactie geplaatst door Heisenberg op 18-03-2013 om 14:37
Je spreekt uit ervaring angelfr? Ik zie het als mn ideale huwelijksreis. Ik wil het liefst dan 3 weken ofzo.
Reactie geplaatst door angelfr op 18-03-2013 om 14:47
haha daar moet je juist je vrijgezellen feest houden :-) ik ga wel mee hoor.

trouw je gelijk niet meer haha
Reactie geplaatst door duitser op 18-03-2013 om 14:53
Grappig Heisenberg. Dat riep ik ook altijd. Bora Bora of de Maledieven. Vandaag over een week ga ik trouwen. Maar aangezien ik al sinds Augustus zonder werk zit, we een koophuis hebben en er een kleine op komst is wordt het drie dagen Belgie haha... Ook mooi :p
Reactie geplaatst door Heisenberg op 18-03-2013 om 15:03
Hahaha, dat zal wel meevallen angelfr ;-) Die ik nu heb laat ik echt voor niemand meer schieten. Ze is net een kerel in het lichaam van een bloedmooie vrouw. Houdt van bier zuipen, voetbal, vechtsporten en snelle auto's. Ik ben gek als ik dat opgeef.

Dat is wel minder Duitser. Gefeliciteerd met je huwelijk en die kleine in ieder geval. Bora Bora loopt niet weg joh. Dat komt wel goed.
Reactie geplaatst door angelfr op 18-03-2013 om 15:06
Mooi Heisenberg en dan vast houden. Ik laat mijn vrouw ook nooit meer gaan en ik weet meer van scheidingen dan wie dan ook haha

dit is voor mij nu voor eeuwig :-)
Reactie geplaatst door Bentzema op 18-03-2013 om 14:07
Die John, wat een fuifnummer is het ook. Heeft het toch maar even voor elkaar gekregen om in zijn eentje iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt helemaal gek te maken. Nogmaals bedankt, en tot snel!
Reactie geplaatst door rotterdamsebluf op 18-03-2013 om 14:36
Echt he! Het charisma druipt ervan af bij die gozer!
Reactie geplaatst door Crazy_Danny op 18-03-2013 om 14:03
zit er in de jeugd een spits aan te komen?
het kan natuurlijk niet dat we geen fatsoenlijke vervanger voor pelle hebben.
Reactie geplaatst door DaanFeyenoord010 op 18-03-2013 om 14:04
Wessel Dammers van de A1 schijnt wel aardig wat te scoren, maar verder weet ik het ook niet. Idrissi van de B1 is nog wel erg jong.
Reactie geplaatst door FrNiels2012 op 18-03-2013 om 14:09
Leuk joh, staat ie volgende keer gelijk in het Nederlands Elftal.
Reactie geplaatst door flyingarrow op 18-03-2013 om 15:13
lol...

Misschien wilt RoY Makaay nog 1 wedstrijdje spelen.
Reactie geplaatst door angelfr op 18-03-2013 om 14:00
Het verbaast mij enorm dat we maar niets horen over Brard. Dat hier nog geen keuze in gemaakt schijnt te zijn.
Reactie geplaatst door Crazy_Danny op 18-03-2013 om 14:02
dan heb je wat gemist, want hij is gezwicht voor het geld
Reactie geplaatst door angelfr op 18-03-2013 om 14:03
Ok dank je.

Heeft hij dan al getekend?
Reactie geplaatst door DaanFeyenoord010 op 18-03-2013 om 14:05
Hij is toch nog helemaal niet weg @Danny ?
Reactie geplaatst door Mr-Teemo op 18-03-2013 om 14:07
Hij heb nog niks getekend
Reactie geplaatst door Crazy_Danny op 18-03-2013 om 14:09
hij gaat binnenkort bekendmaken dat hij weggaat.
Reactie geplaatst door samah-samah op 18-03-2013 om 14:30
er is nog helemaal niets bekend, hij zei gister voor de wedstrijd dat hij nog twijfelde.. wat danny zegt klopt dus niets van.
Reactie geplaatst door angelfr op 18-03-2013 om 14:33
Nou dank je dan Danny en ik jou maar geloven :-)
Reactie geplaatst door Spaceklees op 18-03-2013 om 13:56
Zie trouwens die lelijke hondekop van Cabral op de achtergrond xD
Reactie geplaatst door feyenoordjob op 18-03-2013 om 14:01
op het veld zelfs, bij twente alleen maar op de bank vokgens mij.
Reactie geplaatst door Creepie op 18-03-2013 om 14:08
Zou ook best wel eens Bakkal kunnen zijn..