Waar Feyenoord is zijn wij

 
Vilhena en Boëtius in voorlopige selectie Nederlands elftal
Geschreven op 2013-03-06 om 12:20:47 | Bekeken: 19933 | Reacties: 256 | Foto: Pro Shots | Bron: VI.nl
 

Jean Paul Boëtius, Mike van der Hoorn en Tonny Vilhena zijn door bondscoach Louis van Gaal opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor de WK-kwalificatieduels met Estland en Roemenië. Ook Wesley Sneijder ontving weer een uitnodiging.

 

 

256 reacties, door 141 leden
Reactie geplaatst door Pieter-Jan op 06-03-2013 om 22:32
Niks mis met Vilhena en ik vind hem ook best goed maar Oranje komt nog te vroeg. Ik was vanmiddag in Sassenheim bij Oranje - Finland onder 17: 3-1. Albert Stuivenberg zijn ploeg speelde saai en de beste speler in deze leeftijdscategorie is Augustine Loof, de aanvoerder van PSV B1 die ook bovenaan staan in de competitie.
Ik vind persoonlijk Shanwari er beter uitzien dan Vilhena. El Shanwari is een verbindingsspeler die het heel ver gaat schoppen. Vilhena het grootste talent? Zal wel een vriendendienst zijn van Aad de Mos. Let op de speler van FC Utrecht en laat hem als kan, snel naar Rotterdam Zuid komen!
Reactie geplaatst door FRLee op 06-03-2013 om 22:30
Wtf hebben ze nou Willems geselecteerd..? En martins indi dan
Reactie geplaatst door nielsheld op 06-03-2013 om 23:27
geblesseert weet je nog
Reactie geplaatst door Bottleneck op 06-03-2013 om 21:47
geweldig, zowel voor die jongens als hun marktwaarde

Reactie geplaatst door Deurloo op 06-03-2013 om 20:41
Waar is Lens?
Reactie geplaatst door ThaBoss op 06-03-2013 om 21:15
Geschorst na het incident met Mathijsen.
Reactie geplaatst door Deurloo op 06-03-2013 om 23:15
Het was meer sarcastisch bedoeld... En hij is niet geschorst, hij is niet opgeroepen omdat hij geen wedstrijden meer speelt en dus geen ritme heeft volgens Van Gaal.
Reactie geplaatst door Riccardo_FR op 06-03-2013 om 20:18
----------------Zoet-------------
van Rhijn-De Vrij-Indi-Willems
--------------Clasie--------------
-------Vilhena----van Ginkel---
---Boetuis-----------------John-
-----------------Locadia---------

Ongelof elijk er staat ons nu echt een giga lichting aan te komen eentje die misschien wel die van van Persie en Sneijde kan evenaren. Sterker nog de beste talenten na deze lichting (B team van de talenten dus zeg maar) zijn nog beter dan dat van menig landen en vol met Feyenoorders.


Reactie geplaatst door Riccardo_FR op 06-03-2013 om 20:23
En dan vergeet ik nog ff talenten als Maher en van Dijk te noemen.
Reactie geplaatst door Deurloo op 06-03-2013 om 20:43
Kongolo, Depay, Strootman, Nelom
Reactie geplaatst door ThaBoss op 06-03-2013 om 21:17
Janmaat, Krul. Manu, Bruma, Ake.
Reactie geplaatst door jonaathn op 06-03-2013 om 19:03
Geen krul waarom?
Reactie geplaatst door ThaBoss op 06-03-2013 om 18:22
7 Huidige Feyenoorders, en in totaal maarliefst 10 spelers die ooit voor Feyenoord zijn uitgekomen. PROUD.
Reactie geplaatst door ThaBoss op 06-03-2013 om 18:20
Leroy Fer in jong Oranje.. Als dat maar goed gaat..
Reactie geplaatst door Riccardo_FR op 06-03-2013 om 20:07
Hahaha.

Ik snap echt niet waarom hij dat heeft gedaan hij zal dit waarschijnlijk nog de rest van zijn carrière te horen krijgen.
Reactie geplaatst door ThaBoss op 06-03-2013 om 21:15
Op je 18e hoor je toch wel redelijk volwassen te denken. En daar valt dus onder, geen seks met kinderen.
Reactie geplaatst door Harryrotterdammert op 06-03-2013 om 18:05
Het is leuk voor die jongens hoor maar, ik zou als feyenoord zijnde zeggen ho maar wacht daar maar eventjes mee
Reactie geplaatst door FR_Gerben op 06-03-2013 om 18:01
Jordy Clasie speelt mogelijk vanaf het volgende seizoen in de Engelse Premier League.
Volgens The Daily Mirror heeft Arsenal verregaande interesse in de middenvelder van Feyenoord.
Het Engelse medium, dat in haar woensdageditie Clasie de 'Nederlandse Xavi' noemt, verwacht dat Arsenal zich na het lopende seizoen wil melden in Rotterdam.
Het is niet bekend welk bedrag de Londenaren op tafel willen leggen mochten zij ook daadwerkelijk concreet worden.
Naast The Gunners zou ook Tottenham Hotspur Clasie in de gaten houden.

Mocht een transfer naar Londen geen doorgang vinden, lijkt Feyenoord alsnog rekening te moeten houden met een zomers vertrek van Clasie.
De kleine middenvelder ontwikkelt zich goed in De Kuip en trok onlangs ook al de interesse van de complete Italiaanse top.
Zo schijnen Juventus, Fiorentina en AS Roma een oogje te hebben op Clasie.
Ook zou Arsenal in Daryl Janmaat geïnteresseerd zijn en is er Engelse interesse voor Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij..
Reactie geplaatst door feyenoord-afw op 06-03-2013 om 17:53
Gefeliciteerd jongens! Bewijs tegen Roda maar dat je tegen de druk kunt en er definitief bij hoort. Al denk ik zelf dat het voor JP en Tony nog wat te vroeg is, maar alleen er aan proeven is al mooi.

Kan je nagaan als Bruno niet geblesseerd was, dan had je er 8! Ik ben trots hoor.
Reactie geplaatst door FR_DANUSS op 06-03-2013 om 16:41
hartstikke mooi, Feyenoord hoofd leverancier voor NL. Weer 2 talenten erbij ;p
Reactie geplaatst door frankprins op 06-03-2013 om 16:38
Wow! Prachtig om te lezen. En met de ouder wordende heitinga en Mathijssen komt daar wellicht een plaatsje bij voor Kongolo, wat ook een erg goede verdediger is!
Reactie geplaatst door ThaBoss op 06-03-2013 om 18:21
Overdrijven is ook een vak.
Reactie geplaatst door La-Coruna op 06-03-2013 om 16:08
volgens mij word er over 20 jaar een documentaire gemaakt over wat er nu gebeurd bij Feyenoord!
Reactie geplaatst door Dee-010 op 06-03-2013 om 16:16
Ik denk ietsje eerder als 20 jaar haha
Reactie geplaatst door feyenoord-afw op 06-03-2013 om 17:53
Meteen na het kampioenschap al toch?
Reactie geplaatst door kazan op 06-03-2013 om 16:06
ja v gaal blijf 020 fan die denkt hoe meer feyenoorders ik opstel hoe meer kans ze hebben op blessures i.v.m. kampioenscap van zijn 020,ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom er hier zo veel blij zijn met dat ned.11tal kan van mij gestolen worden.
Reactie geplaatst door Dusan op 06-03-2013 om 16:16
wat ben jij een ongelooflijk grote mongool zeg. Zelden iemand zoiets stoms zien typen.
Reactie geplaatst door [FR]Thomas op 06-03-2013 om 16:18
Onze spelers worden hierdoor miljoenen en miljoenen meer waard kneus
Reactie geplaatst door Sinister op 06-03-2013 om 16:20
Beetje kortzichtig dit. Door partijtjes tegen Italië worden de spelers beter én komen ze in de picture van clubs. Dat gejank altijd over het Nederlands elftal, net alsof je als Feyenoorder per definitie niks mee mag hebben. Ik vind het wel leuk.
Reactie geplaatst door FR_Erik91 op 06-03-2013 om 16:39
Illuminatieeeeeee
Reactie geplaatst door dat ene woord op 06-03-2013 om 16:40
Ik ben het wel met kazan eens dat het vreselijk frustrerend is dat er spelers van interlands geblesseerd terugkomen. Een zware blessure van Van Persie door een nutteloos oefenpotje met Oranje, heeft Arsenal een paar jaar geleden misschien wel de titel gekost. En het kost de clubs ook veel geld.

Maar dat Van Gaal zoveel Feyenoorders selecteerd om 020 te bevoordelen dat vind ik wat ver gezocht haha.
Reactie geplaatst door mj op 06-03-2013 om 16:55
Bij de neusjes zijn het bijna allemaal buitenlanders
de nederlanders zijn ook gewoon geselcteerd

alleen de ventje van rkc niet die heeft ola john en boetius voor zich
Reactie geplaatst door ikke 44 op 06-03-2013 om 17:02
quote van Gaal; " Jeugd is de toekomst"
Reactie geplaatst door NickFR op 06-03-2013 om 20:46
Goochel jij jezelf ff lekker weg Kazan
Reactie geplaatst door RedWhiteDynamite op 06-03-2013 om 15:58
Achahbar heeft eigenlijks niet een goede positie. Hij is geen vleugelspits en ook niet echt een centrum spits. Ik denk dat hij alleen in een systeem kan spelen met 2 spitsen en dan is hij de schaduwspits. Het is wel een groot talent, zonde.
Reactie geplaatst door R-Noord op 06-03-2013 om 16:01
hoe dan ook zou die de voorkeur boven verhoek moet krijgen en 2de spits moeten zijn.
Reactie geplaatst door Sinister op 06-03-2013 om 16:22
Niet iedere spits hoeft 3 meter groot en 100 kilo zwaar te zijn hé. Achahbar was 1 van de grotere talenten, die kan echt wel ballen. Heeft gewoon de pech dat er eerst Guidetti stond en nu Pelle die het beide voortreffelijk doen. Vilhena/Boetius/Clasie etc. hebben wat meer geluk aangezien we daar nauwelijks een goede speler voor die positie hadden.
Reactie geplaatst door [FR]Thomas op 06-03-2013 om 15:57
Blij dat ook van der Hoorn er bij zit, groot talent. Mogelijk nog Indi opnemen als hij speelt tegen Roda?
Reactie geplaatst door El-Fenomeno op 06-03-2013 om 15:55
Leuk voor die jongens, het is wat vroeg, maar ze presteren de laatste weken gewoon goed en ik zie ze ook niet naast hun schoenen lopen.
Reactie geplaatst door Gerco op 06-03-2013 om 15:44
Trots om dit te lezen vanuit de Spaanse kust! Met Bruno erbij hadden we gwn 8 spelers in de voorselectie: heerlijk!
Reactie geplaatst door julian0180 op 06-03-2013 om 16:02
er zitten er toch al 8 nu?
Reactie geplaatst door [FR]Thomas op 06-03-2013 om 16:19
Nee 7
Reactie geplaatst door Clasieftw op 06-03-2013 om 15:43
Nieeeeets is sterker dan dat ene wooooord...


Vaaaarkeeeeeeenooooooord!