Waar Feyenoord is zijn wij

Oer-Feyenoorder Willem van Hanegem is vandaag jarig
Geschreven op 2013-02-20 om 13:14:26 | Bekeken: 8738 | Reacties: 51 | Foto: Pro Shots |
 

Willem van Hanegem (Breskens, 20 februari 1944) is vandaag jarig. De oer-Feyenoorder is 69 jaar geworden. Willem, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

 

 

51 reacties, door 43 leden
Reactie geplaatst door FR_Koen_FR op 21-02-2013 om 22:03
Gefeliciteerd, hero!
Reactie geplaatst door Johantje op 21-02-2013 om 14:30
Beter laat dan niet.

Gefeliciteerd men. v. Hanegem.
En dat we nog maar vele, vele jaren van u mogen genieten !!
Reactie geplaatst door frsuperfeyenoord op 21-02-2013 om 08:43
hij is echt een baas
Reactie geplaatst door sterkerdoorstrijd72 op 20-02-2013 om 22:43
Gefeliciteerd GOZERT en nog vele gezonde jaren toegewenst!
Reactie geplaatst door Combinatiespel op 20-02-2013 om 22:21
Gefeliciteerd Willem van Hanegem! Nog vele jaren!
Reactie geplaatst door jdw op 20-02-2013 om 18:54
Ouwe brompot!

Gefeliciteerd
Reactie geplaatst door dat ene woord op 20-02-2013 om 17:45
Mister Feyenoord himself. Gefeliciteerd Wim!

Geniale foto's trouwens, vooral die eerste haha.
Reactie geplaatst door FR-XII op 20-02-2013 om 17:30
GEFELICITEERD TOP GOZER!!

http://www.youtube.com/watch?v=EfQdkvGWjq0
krijg altijd kippenvel van dat filmpje
Reactie geplaatst door mark079 op 20-02-2013 om 17:20
gefeliciteerd willem
Reactie geplaatst door feyen00rd23 op 20-02-2013 om 17:16
gefeliciteert bejaarde
Reactie geplaatst door michael288 op 20-02-2013 om 16:56
Van harte Gefeliciteerd Willem!
Reactie geplaatst door feyenoord-afw op 20-02-2013 om 15:49
Misschien een hele vreemde gedachte, maar zou van Hanegem niet hoofd jeugdopleiding kunnen worden als Brard weg gaat? Weet niet wat de taak van Stanley Brard precies inhoudt, maar denk dat van Hanegem enorm veel voetbalverstand heeft en de talentjes er wel uit weet te pikken. Vind dat deze geweldige man bij de club betrokken moet worden. Ik gun hem weer een plekkie in de voetbalwereld, want daar hoort hij thuis. Niet achter de typmachine om collumpjes te schrijven. Dat is niks voor hem, daar ligt zijn hart niet en dat lees je terug.

Willem, van harte gefeliciteerd, en nog vele jaren (hopelijk bij Feyenoord)!
Reactie geplaatst door kazan op 20-02-2013 om 16:05
heb je enig idee hoeveel uur per maand brard werkt?dat kan je toch nog niet voor de helft van iemand van 69 jaar opleggen die ook nog vliegangst heeft en graag zit te vissen,nee een henk van stee zou een goede zijn,maar stanly gaat mischien niet eens weg denk ik.
Reactie geplaatst door dansl0 op 20-02-2013 om 16:08
Vind ik helemaal geen vreemde gedachte... Maar denk dat Willem dat niet wilt
Reactie geplaatst door Ardella op 20-02-2013 om 16:13
meneer henk van stee liet clasie opsodemieteren in de D of C geloof ik totdat stanley kwam en een aangepast schema voor clasie ontwikkelde. Kijk waar Clasie nu is? Met meneer van Stee had Clasie nu langs de straten geslenterd.
Reactie geplaatst door Peter1908 op 20-02-2013 om 15:46
Gefeliciteerd!
Reactie geplaatst door Sinister op 20-02-2013 om 15:33
Zoals Willem zijn er maar weinig. Gefeliciteerd!
Reactie geplaatst door jaccofr1908 op 20-02-2013 om 15:14
Gefeliciteerd, zoals v Hanegem zijn er maar weinig heb ik me laten zeggen.
Reactie geplaatst door bert.v.m op 20-02-2013 om 15:10
WILLEM V HANEGEM
OOK GEFELICITEERD NAMENS DE FEYENOORD SUPPORTERS UIT ALKMAAR
KOM ZSM TERUG BIJ FEYENOORD ALS WAT MAAKT MIJ NIET UIT IETS MET DE JEUGD
OF DE JONGE GARDE WANT DAAR MANKEERT NOG WEL WAT AAN
WILLEM U BENT DE MAN DIE DE JONGENS HARDHEID EN INZICHT KAN BIJ
BRENGEN DAT IS HET GENE WAAR HET AAN ONBREEKT
U PREDIKTE ALTIJD DAT ZIJ HET GELOOF IN EIGEN KUNNEN MOETEN HOUDEN
NU HEB IK DE INDRUK DAT HET DAAR AAN ONBREEKT BIJ DIV SPELERS
KIJK NU EENS NAAR MARTIN INDI DIE JONGEN IS HET HELEMAAL KWIJT ONDER KOEMAN EN NOG ENKELE EN DAT KAN U ZE BIJ BRENGEN DACHT IK
WIJ WENSEN FEYENOORD VEEL SUC6 TEGEN P S V ZONDAG A/S 24-02-2013
UITSLAG 2-1 HOPEN WIJ IN ALKMAAR EN WIJ NIET ALLEEN HEEL NEDERLAND
Reactie geplaatst door Snepke1990 op 20-02-2013 om 14:56
Leuk dat je meeleest willem, van harte!
Reactie geplaatst door G-covenFR op 20-02-2013 om 14:55
Gefeliciteerd Kromme!
Reactie geplaatst door frankprins op 20-02-2013 om 14:34
Dit is nou een echte held! Hier komen Guidetti en Pelle geen eens in de buurt...