Waar Feyenoord is zijn wij

 
Voorbeschouwing Feyenoord - FC Twente
Geschreven op 2013-01-25 om 16:29:57 | Bekeken: 7918 | Reacties: 122 | Foto: Pro Shots | Bron: Feyenoord.nl
 

In de aanloop naar de tweede topper op rij aan het begin van de tweede seizoenshelft, blikte de selectie van Feyenoord uitgebreid terug op de afgelopen Klassieker tegen Ajax die met 3-0 werd verloren. Tijdens de eerste trainingsdagen van de afgelopen week stonden spelers en trainers onder meer via videobeelden nog eens stil bij de uitwedstrijd in Amsterdam. ‘Tijdens die terugblik werd nog maar eens bevestigd dat we daar vooral van onszelf hebben verloren’, vertelde trainer Ronald Koeman vrijdagmiddag in de Fred Blankemeijerzaal.

 

 

122 reacties, door 69 leden
Reactie geplaatst door Wietse op 26-01-2013 om 13:55
Fucckkkk ** het gaat waarschijnlijk slecht weer worden morgen.. Zou er misschien voor kunnen zorgen dat ik alsnog niet kan gaan.. kan niet te laat op werk komen..! Nja in ieder geval geld aan Feyenoord gesponsord dan..
Reactie geplaatst door FRMH op 26-01-2013 om 12:31
2-0 2x vincent janssen
Reactie geplaatst door ChelseyFR1908 op 26-01-2013 om 12:20
Ik heb er zin in !
Reactie geplaatst door Feyenoordforever73 op 26-01-2013 om 10:05
Goedemorgen Allemaal,
Is dat serieus, dat je rond Y1,2 mag gaan staan waar je wilt, mn pa en ik zitten naast elkaar maar een vriendin van mij is per ongeluik 15 stoeltjes verder terecht gekomen, maar das dan wel beter,
Reactie geplaatst door Scarabeast op 26-01-2013 om 14:08
Zal wel goed komen hoor en anders kan je vast wel vragen aan mensen of ze ff kunnen schuiven, als ze er niet te beroerd voor zijn..
Reactie geplaatst door FRAlex op 26-01-2013 om 16:18
Doen ze niet zo moeilijk over meestal iedereen staat daar, dus moet van geen probleem zijn
Reactie geplaatst door FR12Justinn op 26-01-2013 om 09:53
Come on boys we hebben wel wat goed te maken!

Hoe hopen/denken jullie dat Koeman begint morgen qua opstelling?
Reactie geplaatst door Gunner1908 op 26-01-2013 om 11:31
Mulder, Janmaat, de Vrij, Martins Indi, Nelom , Clasie, Vilhena, Immers, Boetius, Pelle & Schaken. Koeman verdedigt Matijssen nu wel, maar ik denk dat hij toch plaats moet gaan maken. Immers krijgt nog een aantal kansen denk ik, maar dan moet hij zij zich meer laten zien vooral omdat je met Nelom veel meer mogelijkheden krijgt voorin.
Reactie geplaatst door patrick010 op 26-01-2013 om 13:16
denk dat je gelijk hebt.ik zou immers er ook naasst zetten.en dan vormer naast clasie
Reactie geplaatst door LeroyFR0180 op 26-01-2013 om 01:34
Daden nu geen woorden van we winnen zoals tegen ajax we spelen dramatisch dus ben benieuwd
Reactie geplaatst door MartijnFeye op 26-01-2013 om 00:25
Hopelijk krijgt een Twente speler per tromgeroffel een gele kaart met de nieuwe regeling, dat zou pas genieten zijn
Reactie geplaatst door luukmans7 op 25-01-2013 om 23:29
3-1 mark my words, 2x pelle, 1x boetius
Reactie geplaatst door Derksen op 25-01-2013 om 23:01
Ik denk toch een gelijkspel.

Feyenoord heeft het thuisvoordeel, en Twente een betere selectie.

Natuurlijk was Jan er niet zo blij mee. Gelukkig kan hij dit weekeinde weer op Barcelona
geilen.
Reactie geplaatst door JJ-FLR op 25-01-2013 om 22:04
Mede supporters,

Ik wil Zondag met 4 man naar de Kuip, echter kan ik natuurlijk maar 2 kaartjes op mijn clubkaart bestellen. Is er iemand met een clubkaart die niet gaat en zijn barcode beschikbaar zou willen stellen d.m.v. een privé bericht? Hij zal louter voor deze wedstrijd gebruikt worden uiteraard en door keurige supporters!

Het is een longshot, maar wie weet
Reactie geplaatst door angelfr op 25-01-2013 om 22:44
Heb je al reactie ontvangen?
Reactie geplaatst door JJ-FLR op 25-01-2013 om 23:28
Nee, helaas nog niet! Had ook al kennissen benaderd maar die gingen zelf al.
Reactie geplaatst door frankprins op 25-01-2013 om 23:30
Sorry man. Mijn clubkaart kan je niet lenen...
Reactie geplaatst door Feyenoord-Thom op 25-01-2013 om 22:03
Tis echt triest gelijk 2 man geel voor protesteren tegen een penalty..
als je met 11 man zou blijven protesteren zou dan 11 man rood krijgen:)
Reactie geplaatst door JordyW1 op 25-01-2013 om 22:07
En toen wij een penalty kregen tegen de ***** stond heel ajaks bij de scheidsrechter zonder geel.
Reactie geplaatst door Feyenoord-Thom op 25-01-2013 om 22:28
Ja dat bedoel ik ze slaan veel te veel door straks krijgt iedereen rood dwaas gedoe..
Reactie geplaatst door fr-kampioen 09-10 op 25-01-2013 om 21:50
Lol, Derksen tegen boskamp: Ik denk dat als barca scoort, dat jij zo hard klaar komt dat je een poltitie agent van zijn moror afspuit!! Hahahaha
Reactie geplaatst door botlek_1 op 25-01-2013 om 22:07
het is die zelfde derksen die denkt dat psv en ajax winnen en Feyenoord gekijk zal spelen. voor de zoveelste keer is z'n voorspelling niet goes.
Reactie geplaatst door ThaBoss op 25-01-2013 om 22:51
Maar dat komt omdat jij net zoals ik, door een Feyenoordbrilletje kijkt.
Reactie geplaatst door frankprins op 25-01-2013 om 21:30
Wordt een makkie. 3-1.
Reactie geplaatst door angelfr op 25-01-2013 om 21:32
of 2-1 en dat fer weer alleen op mulder af mag komen in blessuretijd.
Reactie geplaatst door frankprins op 25-01-2013 om 21:33
En dat fer hem dan het uitvak in knalt hahah
Reactie geplaatst door YNWA1908 op 25-01-2013 om 21:19
Er worden kaarten gestrooid bij VVV-AZ wtf.... mag je met die nieuwe regel helemaal niks zeggen of doen?
Reactie geplaatst door Bati op 25-01-2013 om 21:23
Inderdaad zelfs de aanvoerder niet meer
Reactie geplaatst door fr-meisje- op 25-01-2013 om 21:28
Denk dat ze beetje doordraaien, dit slaat nergens op
Reactie geplaatst door frankprins op 25-01-2013 om 21:31
Sowieso is dat hele geen respect geen voetbal belachelijk. Tuurlijk is het een dramatische gebeurtenis, maar het probleem gaat echt niet weg door meer kaarten te geven... Het probleem moet je bij het begin aanpakken, en dat is de opvoeding.
Reactie geplaatst door marcel achterhof op 25-01-2013 om 21:08
Fr meisje heb je ook wat inhoudelijks over voetbal te melden ? nee he ........ dacht ik al hahahahahahahahahahahahahahahah
Reactie geplaatst door angelfr op 25-01-2013 om 21:09
Meisje(s) plagen is.......................................
Reactie geplaatst door fr-meisje- op 25-01-2013 om 21:19
Marcel, uit overwegingen heb ik allang besloten om jou geen aandacht meer te geven, dus ook niet meer proberen asjeblieft, want het wordt nou een beetje zielig.. :) En zoentjes gebeuren nooit hoor angel, echt nooit!
Reactie geplaatst door FeyenoordVdam op 25-01-2013 om 22:53
Je bent een raar hypocriet ventje
Reactie geplaatst door frRijnsaar op 25-01-2013 om 20:21
leuk scenario: 90+3 Mathijsen 1-0 precies voor de Marathon-tribune, uit een corner.
Reactie geplaatst door angelfr op 25-01-2013 om 20:24
90+ 4 ...... 1-1 fer.
90+ 5 penalty immers 2-1..................
Reactie geplaatst door frRijnsaar op 25-01-2013 om 20:25
Ja dat zal ook leuk zijn, dit is altijd lekker nutteloos speculeren :P
Reactie geplaatst door angelfr op 25-01-2013 om 20:31
ja haha inderdaad en slaat nergens op:)
Reactie geplaatst door FlyingFR12 op 25-01-2013 om 21:37
Vilhena of Pellè bedoel je zeker voor de penal. Ja present in vak H! Hatseflats pakken die pony's! (kom notabene zelf uit Twente maar heb samen met 8 anderen een Feyenoord groep waar we vaak mee naar de matchess gaan) I'm Feyenoord t'll I die, I know that I'm sure that I'm Feyenoord t'll i die! #Feyenoordisoveral!
Reactie geplaatst door RedWhiteDynamite op 25-01-2013 om 20:16
http://www.youtube.com/watch?v=V4_N65vzA7E

Dit hoort ook lekker luid als je dit massaal zingt
Reactie geplaatst door Ondeugd1908 op 25-01-2013 om 20:10
Ik hoop niet dat die Duitsers die Josti-band meenemen!
Reactie geplaatst door Patrick op 25-01-2013 om 20:12
Ze moeten in de Kuip gewoon die trommels verbieden. Probleem opgelost.
Reactie geplaatst door angelfr op 25-01-2013 om 20:05
Het wordt nu toch echt duidelijk:

Marcel en Meisje zullen spoedig in het huwelijk gaan treden.
Reactie geplaatst door fr-meisje- op 25-01-2013 om 20:08
Nou, echt nooit van me leven. Voor nog geen miljoen.
Reactie geplaatst door angelfr op 25-01-2013 om 20:12
haha

en als feyenoord hierdoor 10x achter elkaar kampioen kan worden?
Reactie geplaatst door ItaliaanseBluf op 25-01-2013 om 20:15
Dan word het een gedwongen huwelijk !
Reactie geplaatst door fr-meisje- op 25-01-2013 om 20:17
hahahaha je maakt het me te moeilijk angel.

Wat als ik nou met bill gates trouw en dan zorg dat hij al zijn geld in feyenoord investeert?
Reactie geplaatst door MinkenFR op 25-01-2013 om 20:17
Liever een olie-sjeik.... ;)
Reactie geplaatst door fr-meisje- op 25-01-2013 om 20:18
is ook goed! Alles beter dan het eerste voorstel :)
Reactie geplaatst door angelfr op 25-01-2013 om 20:22
we zijn al maatjes meisje:) maar als jij 150 miljoen naar de club weet te brengen, dan leg ik een rode loper voor elke stap die jij zet !!!!! en ben ik jouw butler op jullie jacht.
Reactie geplaatst door fr-meisje- op 25-01-2013 om 20:25
hahaha neejo! dan mag je lekker meegenieten, miljoentje kan ik dan wel missen :p kan je een auto halen of een zwembad ofzo, wat jij wil! hahaha
Reactie geplaatst door Vinnn op 25-01-2013 om 20:35
Hyves is leuk he
Reactie geplaatst door RobJacobs op 25-01-2013 om 21:49
Wat een onzin allemaal hier .
Reactie geplaatst door Bone40 op 25-01-2013 om 20:00
ik zie ze ook niet winnen maar hoop er natuurlijk wel op ! Dit seizoen is alles zo anders, hoge verwachtingspatroon ofzo iets.
Drie punten belangrijk Feyenoord, laat ze inde Kuip blijven
Reactie geplaatst door angelfr op 25-01-2013 om 20:02
als we weer verliezen door WEER geen goede inzet, dan zal fr12 een week lang overbelast zijn.
Reactie geplaatst door frRijnsaar op 25-01-2013 om 20:04
Dan gaan we de barricade op !