Waar Feyenoord is zijn wij

 
Feyenoord legt Pellè voor meerdere jaren vast
Geschreven op 2013-01-05 om 09:05:33 | Bekeken: 32465 | Reacties: 218 | Foto: Pro Shots | Bron: AD.nl
 

De Kuip zal vandaag bij de oefenwedstrijd tussen Feyenoord en AGOVV ontploffen van vreugde als Graziano Pellè het veld op wandelt. De Rotterdamse club zal voor het duel de laatste plooien met Parma gladstrijken en de Italiaanse topschutter voor de komende jaren vastleggen, meldt AD Sportwereld. En dat zal in Rotterdam ongetwijfeld reden zijn voor een klein volksfeest.

 

 

218 reacties, door 151 leden
Reactie geplaatst door jim_fr12 op 08-01-2013 om 10:24
wat gaat graziano verdienen ??
Reactie geplaatst door Devinfr12 op 07-01-2013 om 15:02
:) :) :) :)
Reactie geplaatst door nick_feyenoord op 06-01-2013 om 18:58
Goed nieuws en donders goed gedaan door Martin van Geel , hoop wel dat Pelle blijft scoren en anderen niet meteen weer gaan zeggen zovan daar gaat je geld ... Heb wel vertrouwen in die jongen dat die het goed gaat doen als dat zo is dan levert het Feyenoord ook nog geld op ! Nu omhoog kijken en europees gericht !! Alleen nog hopen dat de vrij bijtekend !! #FTID
Reactie geplaatst door gott1962 op 06-01-2013 om 05:22
En nu maar gaan hopen dat Pelle dit niveau vast kan houden. Maar ik ben heel erg blij met deze ontwikkelingen
Reactie geplaatst door jeel2008 op 06-01-2013 om 11:33
ja, het zou typisch iets voor feyenoord zijn als ie vanaf nu geen knikker meer raakt
Reactie geplaatst door FRDwayne op 06-01-2013 om 00:36
Fantastisch, we zijn op de goede weg
Reactie geplaatst door Michy_Bitchy op 05-01-2013 om 22:56
PELLE FOR PRESIDENT!!!
Reactie geplaatst door Datislogisch op 05-01-2013 om 21:52
Wensen 2013 komen nu dichterbij:

1 Kampioen worden
2 Winnen van de Beker
3 Meer duidelijkheid over een GROTERE KUIP / Renovatie
4 Bijtekenen Stefan de Vrij
5 Verder financieel gezond worden

Bedankt hele FEYENOORD-FAMILIE voor dit 1e geweldige nieuws in 2013. Op naar 020, FC Duitsland en de Gloeilampen, 3x winst en ik ga uit mijn plaat
Reactie geplaatst door Arafat op 05-01-2013 om 18:18
Fantastisch bericht.........

Erg positief bericht voor het nieuwe jaar.
Nu nog Stefan laten bijtekenen en we kunnen de strijd aan met de ander teams.
En als het buitenland komt met belangstelling voor 1 van onze spelers die een langer
verblijf hebben dan 2 jaar,dan kunnen we een behoorlijke prijs vragen voor
desbetreffende speler.
Hulde ook voor MvGeel die dit met of zonder hulp voor elkaar heeft gekregen.
Nu nog een nieuwe hoofdsponsor die een behoorlijke duit in het zakje doet en dan komt het
allemaal wel goed supporters.
Ik hoop van harte dat we dit seizoen positief inluiden betreffende de ranglijst.
Liefst Kampioen of anders de 2 plaats en ik ben weer helemaal gelukkig.
Houd moed supporters we zijn goed bezig.....


Amen
Reactie geplaatst door stonis op 05-01-2013 om 17:29
Fantasisch !!
Reactie geplaatst door Dusan op 05-01-2013 om 16:04
4 jaar is wel erg lang hoor....ik vind dit geen slimme zet van MVG
Reactie geplaatst door frfanatic1908 op 05-01-2013 om 17:46
Nee voor 1 jaar en dan volgend seizoen weer kloten tussen plek 5 en plek 10, rot toch eens op man WEES BLIJ VERDOMME!
Reactie geplaatst door McWilliam op 07-01-2013 om 10:00
Misschien kunnen ze hem over 2 jaar nog verkopen voor een miljoen of 5, je weet het niet! Maar het is ook nooit goed natuurlijk.

Kan iemand me vertellen wat hij gaat verdienen?
Reactie geplaatst door skila300 op 05-01-2013 om 15:23
Martin is onze beste td ooit!
Reactie geplaatst door Reinders_FEY op 05-01-2013 om 14:19
Hahaha Pelle 2 miljoen, Matavz 7 Hahaha. Zieke deal van onze Martin. Kans op verlenging de Vrij ook groter!
Reactie geplaatst door Amauri Ubro op 05-01-2013 om 13:57
En nu 20 januari in de laatste minuut de winnende maken! Welkom pelle!!!'
Reactie geplaatst door dannnnny op 06-01-2013 om 04:57
Jij bent gek hahaah mijn hart
Reactie geplaatst door Peter1908 op 05-01-2013 om 13:54
Geweldig dit! Echt blij!
Reactie geplaatst door Willie84 op 05-01-2013 om 13:53
Wat een goed nieuws !!! :)
Reactie geplaatst door j0eyv op 05-01-2013 om 13:52
Komend seizoen Pelle nr 9!
Reactie geplaatst door kai176 op 05-01-2013 om 13:47
mensen denken dat we omdat wen pelle hebben gekocht we nu meteen coolsingel halen?
maar we hebben pelle sws nog gehuurd voor de rest van het seizoen?
Reactie geplaatst door luc86 op 05-01-2013 om 13:54
Als Pelle dit vol kan houden zetten we wel stappen in die richting lijkt me?
Reactie geplaatst door Dillson op 05-01-2013 om 16:05
Nee, hij pakt morgen het eerste en beste vliegtuig terug naar Italië. Daar gaat hij vervolgens nog een half seizoen op de bank / tribune zitten en dan komt hij weer terug.
Reactie geplaatst door Gizza op 05-01-2013 om 16:18
jij bent echt een vrolijke jongen of niet kai?

iedereen is blij omdat we eindelijk een spits meerjarig vast hebben gelegd, een goede, die scoort!

en het was al maanden duidelijk dat we pelle dit seizoen sowieso hadden...
Reactie geplaatst door Fuyego op 05-01-2013 om 13:41
Dit komt echt helemaal vanuit het niets. Totaal onverwachts. Goed gedaan hoor, Van Geel.
Reactie geplaatst door jonaathn op 05-01-2013 om 13:22
https://mobile.twitter.com/thijsslegers/statuses/287252237145739266
Iemand het nieuwe uitshirt van PSV gezien? Wat een namaak.
Reactie geplaatst door Datislogisch op 05-01-2013 om 22:04
Volgens mij vinden ze ons huidige uit tenue ook behoorlijk mooi, want de kleur komt wel erg in de buurt. Verder is alles wat Pisvee doet toch altijd net niet. Ben wel weer benieuwd hoe vaak ze dit seizoen weer geholpen gaan worden. Ik zag ze overigens toevallig in checken op Chipshol (ivm uitzwaaien famiilie) en zag ik die losers inchecken, helaas is die duikel nicht van een Toivonen ook weer inzetbaar (waarom die niet vaker rood krijgt is voor mij nog steeds onduidelijk)
Reactie geplaatst door gott1962 op 06-01-2013 om 05:21
Wat een wansmaak hebben ze in Eindhoven. Het shirt is echt walgelijk. Dat vind ik overigens ook van ons uitshirt. Het lelijkste uitshirt sinds het seizoen dat wij het blauwe shirt met de beige band hadden. Daarbij komt dan ook nog dat het 100 jarig logo een slap aftreksel is van ons 100 jarig logo.
Reactie geplaatst door willemfeijen op 05-01-2013 om 13:21
Onze Pele heet Pelle !!!
Reactie geplaatst door Michy_Bitchy op 05-01-2013 om 22:58
Leuke woordspeling!