Waar Feyenoord is zijn wij

 
Benschop: 'Zou ooit voor Feyenoord willen spelen'
Geschreven op 2012-02-21 om 16:44:54 | Bekeken: 16919 | Reacties: 157 | Foto: Pro Shots | Bron: VoetbalPrimeur.nl
 

Charlison Benschop krijgt na de winterstop de voorkeur in de spits bij AZ. De oud-speler van onder meer RKC Waalwijk houdt onder meer Jozy Altidore op de bank. Benschop blijft kritisch. "Ik scoor inderdaad te weinig, dat moet beter", zegt Benschop in NUsport. "Maar ik train dit jaar pas voor het eerst echt als een spits. De looplijnen, rust voor de goal. Spitsentrainer Piet Keur helpt me daar veel mee. Na de reguliere training gaan we vaak even aan de slag."

 

 

157 reacties, door 106 leden
Reactie geplaatst door Weslo op 24-02-2012 om 22:04
ik zou ook ooit voor Feyenoord willen spelen.. pff wat een onzinnige interviews zijn dit zeg..
Reactie geplaatst door RoacHans op 24-02-2012 om 17:18
wie wilt nou niet voor feyenoord spelen?

en is dit een open solicitatie?
Reactie geplaatst door PierreFeyenoord op 22-02-2012 om 10:05
Als Guidetti volgend jaar weggaat is hij welkom.
Reactie geplaatst door LeroyFR0180 op 22-02-2012 om 09:49
benschop staat gedeelt 1e met AZ denken jullie dat tie naar feyenoord komt pfffff
Reactie geplaatst door julian0180 op 22-02-2012 om 16:04
sommige mensen gaat het niet alleen om kampioen worden,
sommige gaan voor een mooie club.
Reactie geplaatst door Betuwe op 22-02-2012 om 08:35
als guidetti volgend jaar weg gaat, is benschop een goede vervanger...
Reactie geplaatst door Zuiderleeuw op 22-02-2012 om 03:52
Wie wil er niet bij Feyenoord spelen?
Reactie geplaatst door remco1908 op 22-02-2012 om 00:14
we moeten michael mols terug halen en van hooijdonk
Reactie geplaatst door tomajo-nl op 22-02-2012 om 11:22
hoop salaris weg en ze voetballen toch niet meer zo goed
Reactie geplaatst door Takkies1997 op 22-02-2012 om 12:02
van Beukering is zeker ook een goede?
Reactie geplaatst door Y.P.C. op 22-02-2012 om 21:44
En Cruijff :-)
Reactie geplaatst door RoacHans op 24-02-2012 om 17:18
doe dan maar wim van hanegem :)
Reactie geplaatst door jonaathn op 21-02-2012 om 21:55
Cabral-Fernandez-Schaken.

We moeten sowieso profiteren van de zwakke backs die PSV momenteel heeft. Ik geloof dat Manolev geschorst is en ik geloof dat Willems nog denkt dat hij bij Sparta speelt.

Cabral en Schaken moeten continue opgezocht worden en dan een voorzet geven, de bal gaat er dan sowieso een keer in als Fernandez, El Ahmadi en Bakkal (en de andere buitenspeler die geen actie maakt) steeds insnijden. Ik hoop dat we die pot winnen!
Reactie geplaatst door Rotterdamert op 22-02-2012 om 08:25
Het tactisch plan kunnen we wel aan Koeman overlaten. Hij heeft in de 'grote' wedstrijden keer op keer de zwakke plekken van de tegenstander bloot gelegd. Dus dat zal zondag niet anders zijn, verwacht ik.

Ik snapte alleen Koeman zijn wissel van Swerts niet afgelopen zaterdag.
Reactie geplaatst door dekuipopzuid op 21-02-2012 om 21:23
Hebben we hier te maken met een open sollicitatie?!

Reactie geplaatst door MauFeyenoord op 21-02-2012 om 20:46
Dat wil ik ook wel hoor jonge!
Reactie geplaatst door Vvnieuwerkerk op 21-02-2012 om 19:58
Wat vonden jullie http://eredivisielive.nl/video/40952-winne-en-u-niq-genieten-van-optreden-in-de-kuip. html
Reactie geplaatst door jeffreyboels op 21-02-2012 om 19:31
hhahahhaa die kerol spoort nie johhh 4 miljoen voor swerts hahahaha jonges jonges , jaa idd ik zou m oook wel op de step naar rusland brengen voor dat bedrag
Reactie geplaatst door LG-08 op 21-02-2012 om 19:29
Prima speler voor ons! Verbeek heeft al bewezen dat hij spitsen beter kan maken, en Benschop maakt een goede ontwikkeling door op het moment. Snelle, atletische jongen, en begint ook steeds meer te scoren.. Is helaas niet transfervrij, dus de afkoopsom zal wel een probleem worden.. Denk dat ie met hulp van Makaay wel een toppertje zou kunnen worden
Reactie geplaatst door DanielFR-1908 op 21-02-2012 om 19:22
Voor 4.1 miljoen breng ik Swerts nog op mn step naar Rusland!
Reactie geplaatst door Shone op 21-02-2012 om 19:30
fiets ik mee..
Reactie geplaatst door j-d-tomasson11 op 21-02-2012 om 19:33
Daarvoor ben ik bereid hem op m'n rug te dragen naar China!
Reactie geplaatst door Feyenoor_010 op 21-02-2012 om 19:37
Ik breng Swert op eigen kosten naar Rusland als ie maar daar blijft.
Reactie geplaatst door baus-010 op 21-02-2012 om 19:51
ik koop wel een raket waar we hem de ruimte mee in schieten...
Reactie geplaatst door tomajo-nl op 22-02-2012 om 11:25
ik zet m wel op het vliegtuig denk je dat ik bij zo'n idioot de hele rit samen wil zijn ?
weinigkans
Reactie geplaatst door bloed_zweet_tranen op 21-02-2012 om 19:17
Haha, die ketchup vergelijking kon ik nog niet niet. Zeker mooi gevonden..!
Reactie geplaatst door arnodijkstra op 21-02-2012 om 19:16
23 miljoen voor clasie die gozer is gek, en leerdam 7.3 miljoen haha, en die mogool swerts is nog geeneens 200.000 waard!
Reactie geplaatst door Dylan_Feyenoord op 21-02-2012 om 19:17
Steker nog hij is niks waard.
Reactie geplaatst door RoacHans op 24-02-2012 om 17:19
hij verdiend wel een nieuw contract
Reactie geplaatst door FRM op 21-02-2012 om 19:14
Transfervrij? kom maar naar ons!
Reactie geplaatst door FRjoost010 op 21-02-2012 om 19:08
FEYENOORD ROTTERDAM
since (tijd)
Reactie geplaatst door jeffreyboels op 21-02-2012 om 19:08
zullen we clasie el ahmadi leerdam maar houden? ennn voor swerts krijg je geen 4 miljoen hoor. daar krijg je nie eens een euro voor !
Reactie geplaatst door GuidettiSpaghetti op 21-02-2012 om 19:05
Ik denk dat we dit moeten doen volgend jaar:
KOPEN:
Vormer-gratis
Janmaat-gratis
Gosens-Gratis
Guidetti-8 miljoen
Armenteros-4.3 miljoen
Bakkal-gratis
Junker-Gratis
Ismo Vostermans-1.2 miljoen
VERKOPEN:
El ahmadi-6.7 miljoen
Clasie-23 miljoen
Swerts-4.1 miljoen
Dani F. 1.1 miljoen
Leerdam-7.3 miljoen.

Dan hebben we winst en een zeker kampioens waardig elftal!!!!
Reactie geplaatst door wijnalduummn1 op 21-02-2012 om 19:05
www.osm.nl
Leuk kan dat zijn he!
Reactie geplaatst door Dylan_Feyenoord op 21-02-2012 om 19:07
Ja hoor Swerts 4,1 miljoen.. Leerdam 7,3 miljoen.. El Ahmadi lager dan Leerdam oke tuurlijk.
Reactie geplaatst door wijnalduummn1 op 21-02-2012 om 19:09
haha ik moest er ook gewoon om lachen man, voor swerts en dani krijg je sws niks en leerdam 7,3 miljoen hahahaha!
Reactie geplaatst door WeLoveYouFeyenoord!Weedo op 21-02-2012 om 19:10
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, laat me niet lachen. Denk eens na man.

Ga maar weer snel achter je playstation zitten vriend!
Reactie geplaatst door 12e_minuut op 21-02-2012 om 19:13
Wie de fuck is Vostermans?!
Reactie geplaatst door marciano op 21-02-2012 om 19:15
ten eerste ben ik blij dat jij niet onze technisch directeur ben , en ten tweede : Ismo vorstermans? dacht dat we weer op een hoger niveau wilden komen pffff. en financieel gezien Guidetti EN Armenteros? lijkt me een beetje te veel van het goede
Reactie geplaatst door nielssie1994 op 21-02-2012 om 19:18
1 woord: ahahahahaha
Reactie geplaatst door brievenbus op 21-02-2012 om 19:25
Kom op ga er niet allemaal zo serieus op in deze kerel heeft duidelijk geen enkel verstand van zaken
Reactie geplaatst door FRjack op 21-02-2012 om 19:27
Wat zat er door jouw spaghetti?
Reactie geplaatst door GuidettiSpaghetti op 21-02-2012 om 19:30
ga allemaal maar lachen, maar dat zouecht een kampioenswaardig team zijn, of moet ik soms zeggen dat die sullie van een benschop moet komen? jezus zeg wat n niveau..
Reactie geplaatst door wijnalduummn1 op 21-02-2012 om 19:33
wat een niveau?
dat jij denk dat we voor ??swerts?? 4 miljoen krijgen zegt meer over jou niveau.
Reactie geplaatst door FRM op 21-02-2012 om 19:40
Jordy gaat ons nu niet verlaten, Voor El Ahmadi krijg je geen 8 mil. ,D.Fernandez en Swerts gaan gratis weg, en voor Kelvin krijg je nog geen 5 mil. laat staan 7.3 WAAR WOU JIJ DIE 8 MILJOEN VOOR GUIDETTI DAN VANDAAN HALEN!?!
Reactie geplaatst door FRwestland op 21-02-2012 om 19:44
Uberhaupt dat jullie hier al zo serieus op ingaan geeft al aan dat jullie niveau lager is dat van @GuidettiSpaghetti
Reactie geplaatst door Twan op 21-02-2012 om 19:52
Tja Jordy en El Ahmadi verkopen ? daar gaat je middenveld. En Jordy 23 milljoen ? Neem aan dat die dan naar Rusland gaat ?
Reactie geplaatst door Yogimel op 21-02-2012 om 20:02
Hahahaahahha geniaal
Reactie geplaatst door BacardiFeyenoord op 21-02-2012 om 20:17
vertel effe aan martin van geel hoe je een speler verkoopt voor 8 miljoen die je hebt gehuurd!
Reactie geplaatst door bartjuh op 21-02-2012 om 20:34
met dit team word je ook kampioen
valdes
dani alves- pique-ramos-marcello
iniesta-xavi-di maria
messi-guidetti-david villa
Reactie geplaatst door heuts op 21-02-2012 om 20:44
guidettie spagetti wat een mongool
Reactie geplaatst door k94 op 21-02-2012 om 21:11
laten we jou verkopen voor 2 euro 45 en de rest houden
Reactie geplaatst door MyronFR op 21-02-2012 om 21:37
Haha deze onzin + alle reacties erop zijn echt geniaal
Reactie geplaatst door JonesV op 21-02-2012 om 21:38
Zelfs in FIFA krijg je nog geen 4 miljoen voor Swerts...
Reactie geplaatst door Brahma op 21-02-2012 om 21:45
GuidettiSpaghetti Ik heb je al vaker betrapt op rare en domme reacties.
Nu weet ik het zeker jij bent niet serieus te nemen.
En het ergste is dat je je zelf nog geloofd ook?!
Lachwekkend hahaha
Reactie geplaatst door Knookie op 21-02-2012 om 21:59
HAHAHAHA dit is best leuk maar kan deze reactie niet verwijderd worden en dat alle enigzins serieuze reacties blijven staan
Reactie geplaatst door Betuwe op 22-02-2012 om 08:44
23 miljoen voor Clasie.
8 miljoen voor Guidetti.

je had beter wel je wekker moeten zetten voordat je ging slapen.....
Reactie geplaatst door fritsbom op 22-02-2012 om 10:54
Pfffff whahahahaha! Misschien beter als je je bezig gaat houden met andere dingen dan voetbal. Cursus kantklossen ofzo....
Reactie geplaatst door RoacHans op 24-02-2012 om 17:19
51 drode duimpjes, nieuw record!