Waar Feyenoord is zijn wij

 
Aboutaleb juicht Europees stadionverbod toe
Geschreven op 2012-02-03 om 10:22:16 | Bekeken: 4835 | Reacties: 64 | Foto: Pro Shots | Bron:Rijnmond.nl
 

Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam is een groot voorstander van een Europees stadionverbod. Dat idee is afkomstig van het Europees Parlement.  

 

 

64 reacties, door 46 leden
Reactie geplaatst door R0tterdam op 06-02-2012 om 15:17
Abou, ken jij je eige geen stadverbod geve voor de gemeente Rotterdam ofzo?
Reactie geplaatst door 1312 op 04-02-2012 om 14:58
Kan deze man dan nooit is een keer zijn muil houden als het over anti voetbal gaat. Hij is degene die elke keer het hardst in de media aan het schreeuwen is dat die "hooligans" aangepakt moeten worden, nou is dat niet zo erg, maar hij wil volgens mij echt dat iedereen een stadionverbod krijgt.

Atabouleb, donder alsjeblieft een eind op!
Reactie geplaatst door sportclubfeyenoord op 04-02-2012 om 14:15
Hij juicht alles toe om voetbalsupporters te naaien!
Reactie geplaatst door jeroen041 op 04-02-2012 om 12:06
Gelijk heeft ie.
opbokken met die kuthooligans.
Reactie geplaatst door HassanTurkuF3R op 03-02-2012 om 16:30
Hahaha net alsof ze dat kennen controleren als je pak 'm beet naar Club Brugge gaat of Everton waar niemand je kent. Maak je eens druk om andere problematiek Abou, irritant tering mannetje
Reactie geplaatst door bloed_zweet_tranen op 03-02-2012 om 16:17
Hey aboutaleb, vieze vuile kanker jood
Hey aboutaleb, val maar lekker dood.

Was je met de dagelijkse problemen in Rotterdam maar net zoveel bezig als met al je anti-voetbal standpunten. Eikel
Reactie geplaatst door WeLoveYouFeyenoord!Weedo op 03-02-2012 om 15:46
Aboutaleb juicht alles toe als het maar anti voetbal is!
Reactie geplaatst door Fr_Arie op 03-02-2012 om 15:23
Zouden deze politici niet is een keer moe van zichzelf worden. Dit is media aandacht dus goed voor de verkiezingen en kan slecht voor je baan uitpakken als politici. Tja, dan ben je al gauw geneigd om populistische teksten de media in te gooien. Dat dit over de rug gaat van voetbalsupporter bij wie minder fout gaat dan in het uitgaansleven of bij festival zul je deze clowns nooit horen zeggen.

Ik vind dat je recht van spreken hebt als je de situaties kent en er geweest bent. De beelden die deze beunhazen schetsen komen totaal niet over met de werkelijkheid en dus bedenken ze maatregelen en doen ze uitspraken die op lucht gebaseerd zijn.
Reactie geplaatst door kazan op 03-02-2012 om 14:19
een europees verbod,is na deze week over nagedacht kunnen ze alleen nog uit b.v.egypte hier komen,ja parlementariers denken over voetbal als er ergens een belangrijke wedstrijd is in b.v. nederland die wij belangrijk vinden mogen hooligans uit het buitenland hun land niet uit,of wie maakt uit welke wedstrijd belangrijk is.
Reactie geplaatst door FRbasje op 03-02-2012 om 14:04
ik juich aboutalebs vertrekt toe
Reactie geplaatst door FRRick12 op 03-02-2012 om 16:23
Idd, slechte man voor Rotterdam, en dan nog, Tis toch niet meer dan normaal dat Nederlandse staten door Nederlanders worden bestuurd?
Reactie geplaatst door Achahbar op 03-02-2012 om 18:50
Hij is toch nederlander? Van mij mag hij ook weg daar niet van..
Reactie geplaatst door FRRick12 op 03-02-2012 om 20:38
Ik dacht dat hij een Marokkaan was, of in ieder geval zijn zn ouders dat, ABOUTALEB ROT OP!
Reactie geplaatst door MaRaTorn op 03-02-2012 om 13:52
Het kan nooit een sireus plan worden er zijn miljoen voetbal supporters! Verzin iets nuttigs!
Reactie geplaatst door Quinten op 03-02-2012 om 13:46
Het enige waar Aboutaleb zich druk om maakt is voetbalwet, en vuurwerkverbod. Alsof er verder niks gebeurd. Alsof er niks belangrijkers is in Rotterdam. Word nou eens wakker man!
Reactie geplaatst door FRDenBoschFR op 03-02-2012 om 20:03
En niet te vergeten het verbieden van prachtige feesten en festivals in de stad! Alleen omdat hij niet capabel genoeg is om alles in goede banen te leiden. Hoek van Holland is te vroeg gekomen, als het nu zou gebeuren was hij weg geweest. Niet dat ik het goed praat wat daar gebeurd is maar hij zat er toen nog maar even en ik heb het idee dat hij het voordeel van de twijfel heeft gekregen toendertijd.
Reactie geplaatst door KNERT op 03-02-2012 om 13:12
als pedofiel heb je het tegenwoordig beter dan als voetbalsupporter.
Reactie geplaatst door dre82 op 03-02-2012 om 12:27
De man kan zich beter druk maken over de oudere mensen die niet met hun hondje naar buiten durven omdat zijn volk de straten terroriseren, of over dictators die zichzelf de stadswacht noemen, de vele financiele blunders die in Rotterdam gemaakt worden, of al het tuig die drugs proberen te verkopen op straat tijdens het stappen en daarbij meisjes verslaafd maken en hoerenkasten stoppen.
Of zijn eigen velen overbodige snoepreisjes naar zijn geboorteland

Maar nee meneer zijn obsessie gaat uit naar het kleinste gedeelte van de voetbalsopporters die zijn vrouw af en toe toezingen
Reactie geplaatst door Jelrik op 03-02-2012 om 12:25
Off:

Leuk man. Op FIFA 12 heb je om de zoveel keer een uitdaging. En nu is er de uitdaging dat je met Ajax terug moet komen tegen Feyenoord, je begint in de 82e minuut, en je staat 3-2 achter. hahah, dat is een behoorlijke uitdaging!
Reactie geplaatst door dre82 op 03-02-2012 om 12:30
Ik sla hem deze keer dan maar over
Reactie geplaatst door Bal-Bal op 03-02-2012 om 14:11
speel jij met ajax? Of heb je het verkeerd getypt?
Reactie geplaatst door Jelrik op 04-02-2012 om 15:13
Nee joh! Ik heb deze uitdaging ook maar overgeslagen!
Reactie geplaatst door frDon op 03-02-2012 om 11:49
Die abutaleb maakt zich alleen maar druk om een voetbalwet en wat daar te maken mee heeft, en dat het vuurwerk minder sterk moet worden met oud-jaar.

Volgens mij zijn er GROTERE problemen dan dat Abu, los eerst die eens op!!!!
Reactie geplaatst door FeyenoordBert op 03-02-2012 om 11:44
wa bemoeit die kerel zich mee, los eerst maar andere problemen op