Waar Feyenoord is zijn wij

 
Aboutaleb: 'Voetbalwet werkt niet'
Geschreven op 2012-01-26 om 15:58:53 | Bekeken: 7451 | Reacties: 140 | Foto: Pro Shots | Bron: RTV Rijnmond
 

Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam is van mening dat de huidige voetbalwet niet voldoet. Hij vindt dat de wet niet ver genoeg gaat om hooligans aan te pakken. Dit verklaarde hij tijdens een hoorzitting in de Tweede Kamer.

 

 

140 reacties, door 85 leden
Reactie geplaatst door feyenoordw1 op 27-01-2012 om 17:42
Ik vind die goser echt een klootzak, wat is zijn probleem, in mekaar geslagen door supporters in ze jeugd ofzo?????
Reactie geplaatst door Jesserossen op 27-01-2012 om 16:35
hé ik zal je nog iets zeggen wat niet werkt: JIJ!
Reactie geplaatst door herovinab1 op 27-01-2012 om 16:23
ga jij met weg abou met je grote klep
Reactie geplaatst door NyazzinFR op 27-01-2012 om 09:43
Woon nou eens een paar wedstrijden bij in Engeland. Daar zie je hoe het moet.
Reactie geplaatst door Zuiderleeuw op 27-01-2012 om 00:15
Wat nou voetbalwet. Gewoon geen uit publiek bij wedstrijden.
Reactie geplaatst door R0tterdam op 27-01-2012 om 08:36
Jij ben ziek.....
Reactie geplaatst door RicoFR36 op 26-01-2012 om 23:18
Dank je wel!
Reactie geplaatst door RicoFR36 op 26-01-2012 om 23:02
Een Marokkaanse burgemeester werkt ook niet.
Reactie geplaatst door rotterdamswc op 26-01-2012 om 23:13
alsjeblieft zeg
Reactie geplaatst door FeyenoordVoorop op 26-01-2012 om 23:18
Waarom werkt dat niet?
Reactie geplaatst door R0tterdam op 27-01-2012 om 08:37
Jij snap t teminste
Reactie geplaatst door Robbery op 27-01-2012 om 08:46
Omdat hij marokkaan is!!!

Pak eerst eens je eigen volk op abou, die gastjes die heel de maatschappij naar de klote helpen!!! Niet de hooligans waar JIJ mee wilt scoren!!
Reactie geplaatst door -Sjoerdd- op 26-01-2012 om 22:54
Zijn kop werkt ook niet. Pleurt op naar je eigen Kutdorp
Reactie geplaatst door 223080 op 26-01-2012 om 21:08
KOM OP MENSEN EFFE
#Guidettimoetspelen TT maken!!!!!!!
Reactie geplaatst door FRjoost010 op 26-01-2012 om 21:07
waar is een aspirientje wit??
....................................
...................................
...... ..........................
zwarte werke niet!
Reactie geplaatst door FeyenoordVoorop op 26-01-2012 om 21:41
Werken* Voordat je grappen over een ras maakt zou ik ervoor zorgen dat je zelf boven het niveau van een 12jarige uitstijgt, vrind.
Reactie geplaatst door Bal-Bal op 26-01-2012 om 21:02
Waarom laat je die voetbalwet niet voor wat het is, hebben we niks aan. Dat zijn geen criminelen. En degene die je op pakt, straffen, wat voor straf hij verdiend en dan weer wegwezen, zo gaat dat immers ook met OVERVALLERS, PEDOFIELEN etcetera.


Ipv die voetbal wet eerst even de criminelen wegwerken? de pedofielen met naam en toenaam inclusief foto in de stad op hangen,alle overvallers met foto in de krant en op het net, liefst met adres gegevens.

Dat zou veel beter zijn, die zogenaamde ajaxhool krijgt 6maanden, overigens terecht. Maar een overvallertje met een strafblad met 35 feiten krijgt nog eens kans, een agent slaan kost je 20 uur taakstraf. En mensen die worden aangezien als hooligan moeten 3 dagen zitten en krijgen van alles aan boetes en straffen.

Raar rechtssysteem in dit landje.
Reactie geplaatst door Fr_tim op 26-01-2012 om 20:13
Ff die twitter van van der wiel terroriseren ! Met ze 020isdebaasin010..
Reactie geplaatst door dwainifeyenoord op 26-01-2012 om 20:21
Het is ons weer gelukt!!!!! #alleneuzenzijnhomos
Reactie geplaatst door FeyenoordVoorop op 26-01-2012 om 21:56
Wees er vooral trots op.
Reactie geplaatst door Haagsefeyenoorder119 op 26-01-2012 om 20:11
jou hersenen werken ook niet zo te zien.
Reactie geplaatst door henkie1995 op 26-01-2012 om 20:07
Nee in Engeland is het een groot succes maar Aboutaleb vind waardeloos vent is zelf waardeloos lul...
Reactie geplaatst door 1908VakZ op 26-01-2012 om 19:38
wat word je toch moe van die vent pfff, wat een zeikerd
Reactie geplaatst door FeyenoordVoorop op 26-01-2012 om 21:56
Denk toch wel dat hij ietsjes slimmer is dan jij.
Reactie geplaatst door Zier_vakZ op 26-01-2012 om 19:38
Offtopic

IEDEREEN VAN VAK Z4 OPBLAASDINGEN MEENEMEN ZONDAG!!
Reactie geplaatst door fr-kampioen 09-10 op 26-01-2012 om 19:24
Mooie banner.
Reactie geplaatst door FR-XII op 26-01-2012 om 19:12
Mooie nieuwe site banner! D-DAY!!! AFSLACHTEN DIE ZOOI!!! En Abu kan de ***** krijgen
Reactie geplaatst door jorismink op 26-01-2012 om 19:08
19:08 (l)!
Reactie geplaatst door Bal-Bal op 26-01-2012 om 20:56
hahahahaha, goeie. Vanaf nu zul je vaker 19:08 zit als je op internet zit ofop ke telefoon kijkt, let maar op. Ik heb dat vaak met 12:34.

Reactie geplaatst door Kasper_FR1994 op 26-01-2012 om 19:02
hee aboutaleb vieze vuile ....