Waar Feyenoord is zijn wij

 
Ajax-achtige bestuurlijke wanorde bij Feyenoord
Geschreven op 2011-12-07 om 14:56:23 | Bekeken: 21679 | Reacties: 349 | Foto: Pro Shots | Bron: Catenaccio.nl
 

Het rommelt al een tijd bij Feyenoord. Sinds 2005 is de club uit Rotterdam meer in het nieuws door bestuurlijke perikelen en supportersonvrede dan door sportieve prestaties. Ook nu het in sportief opzicht beter gaat dan in de voorgaande jaren, houdt de onrust aan. Om een duidelijke reden. De supporters zijn het schimmenspel in het Maasgebouw spuugzat. Feyenoord lijkt zo verdacht veel op Ajax.

 

 

349 reacties, door 169 leden
Reactie geplaatst door Feyenoord Dublin op 14-12-2011 om 22:24
Wat een kut verhaal zeg, puur en alleen om te stoken. Dit zijn geen Feyenoorders. Hoe durf je Feyenoord openlijk met 020 te vergelijken!!
Reactie geplaatst door miquelfr12-gladbach op 13-12-2011 om 05:10
gaat het eens goed op het veld krijg je dit weer....
Reactie geplaatst door Otto-FR op 10-12-2011 om 09:18
Dik verdiend toch? http://www.lunaticnews.nl/nieuws/nee-hoor/
Reactie geplaatst door Crown op 08-12-2011 om 20:23
Voor mij geen reden tot zeiken op 't moment. 't Is echt niet in no-time allemaal opgelost tot in de perfectie, maar er is duidelijk vooruitgang te zien. Net een beetje rust in de tent, hou dat a.u.b. ff zo, zolang er niets escaleert op welk vlak dan ook.
Reactie geplaatst door Willem010 op 08-12-2011 om 16:43
Ok, iedereen die achter de titel staat: Is er sprake van Feyenoord-achtige bestuurlijke wanoorde bij Ajax?
Reactie geplaatst door frost op 08-12-2011 om 15:09
Dit hele verhaal hangt aan aannames aan elkaar, wordt nergens qua financiële cijfers concreet en maakt ook nog even een vergelijking met Ajax die uiteindelijk nergens naar toe gaat.

Zonde van de ruimte dus.

Reactie geplaatst door SEYVEN op 08-12-2011 om 13:34
Ik hoor eigenlijk helemaal niemand over het gelijkspel van AZ tegen onze stadsgenoot Excelsior. Jongens we staan slechts 7 punten achter op de nummer 1, tegen utrechten twente punten pakken, kampioenen oléolé.

Nee, ik ben iets te entousiast maar de trots van Rotterdam vergelijken met Ajax-achtige taferelen naah,,,,
Reactie geplaatst door LightField1908 op 08-12-2011 om 15:10
Dat is inderdaad beter nieuws! van A tot Z is de weg kwijt op het moment. Misschien dat De Graafschap zaterdag wat punten mee kan nemen naar huis.
Reactie geplaatst door Frankster op 08-12-2011 om 13:21
Wat een gezijk weer. Ik denk dat de schrijver een Jood is om bij ons mooie cluppie onrust te willen stoken.
Reactie geplaatst door HollandseHelden op 08-12-2011 om 10:46
De schrijver van dit verhaal is kennelijk zeer gefrusteerd en vergelijkt onze mooie club met 020, ik vraag me af wie het is en waarom hij azijn zeikt. We gaan eindelijk langzaam de goede kant op en dan staat er weer zo'n negatief 'stukje' tekst op FR12. Zou Jorien achter deze actie zitten.............
Reactie geplaatst door Frankster op 08-12-2011 om 14:15
Nee een Jood.
Reactie geplaatst door Mijn-club-1 op 08-12-2011 om 10:10
En jaahoor de bedweters moeten alles weer verzieken door maar weer met een stukje te verschijnen en hiermee weer onrust te veroorzaken. En waar halen jullie de lef en durf vandaan ons onze mooie club met 020 te verglijken ???? Je moest je schamen en zeg dan ook nooit meer dat je een FEYENOORD SUPORTER BENT. Ga anders lekker naar 020 en ga daar dit soort sukjes schrijven . En o,ja als je niets beter weet haal dan geen oude koeien uit de sloot van bijvoorbeeld 20005 /2006. En ben blij dat er meerder(ECHTE)SUPOORTERS zijn die dit soort stukjes nu gewoon zat zijn !Dus gewoon kappen nu en naar de toekomst kijken en niet weer onrust lopen stoken. Iedereen DE ECHTE SUPOORTER ! OP NAAR ZONDAG EN EVEN DE 3 PUNTEN MEEPIKKEN, FEYENOORD IS EN BLIJFT DE MOOISTE CLUB EN MET EEN GOEDE VOORUITZICHT VOOR DE TOEKOMST , Gr. Dirk
Reactie geplaatst door DanishDynamite op 08-12-2011 om 09:43
De Haas Is Groen???

Manchester City is gekocht door The Abu Dhabi United Group for Development and Investment .

Feyenoord wordt volgende jaar gekocht door Dubai Holding Investment Group ( DHIG)???
zie: http://www.dubaigroup.com/QandA_en_gb.asp

Sterven daarna van het geld, en halen Van Persie, Dirk Kuyt en Luc Castaignos terug naar Rotterdam!
Reactie geplaatst door KoosRdam op 08-12-2011 om 10:04
Haha, heb je iets te veel 'Wie is de mol?' gekeken?
Reactie geplaatst door LightField1908 op 08-12-2011 om 11:38
Opmerkelijke vergelijking inderdaad. Was het maar waar. Zou een heel mooi toekomstperspectief bieden voor Feyenoord. Kun je elk jaar CL spelen.
Reactie geplaatst door SEYVEN op 08-12-2011 om 13:30
Klopt, opstelling van feyenoord volgend jaar:

Casillias
Maicon-Terry-Ferdinand-Bale
Xavi-Iniesta-Ozil
Ronaldo-Messi-van Persie

Bron www.dwergen.nl
Reactie geplaatst door Miltenburg op 08-12-2011 om 09:41
Elke keer als het goed lijkt te gaan komt er wel weer zo'n lap tekst tevoorschijn dat ons probeert te overtuigen dat het stiekem eigenlijk heel slecht gaat.

Laat ons nou lekker hopen en geloven! Met een beetje geluk eindigen we dit jaar gewoon 3e/4e = europees = inkomsten :)

en dan zijn we zowaar de weg naar boven weer ingeslagen :)
Reactie geplaatst door LightField1908 op 08-12-2011 om 15:03
Mee eens. Is mij al vaker opgevallen. De bron is blijkbaar een soort virus. Als FR12 admin zou ik deze artikelen niet plaatsen om het feit dat dit niks toevoegd. Dergelijke artikelen + cijfers hebben ver voor deze artikelen op FR12 zijn verschenen in het NRC handelsblad gestaan. De bron van het artikel heeft gewoon copy en paste gebruikt voor het publiceren van deze rotzooi. Te triest voor woorden.
Reactie geplaatst door Rotterdam, op 08-12-2011 om 09:22
Is het eindelijk rustig binnen de club, heb je weer van die klootzakken die dit moeten verkloten
Reactie geplaatst door Rotterdam, op 08-12-2011 om 09:21
Waarom worden wij in godsnaam vergeleken met 020?
Reactie geplaatst door KoosRdam op 08-12-2011 om 09:00
En ja hoor, daar gaan we weer.... Was net zo blij dat we dat geouwehoer een beetje achter ons hadden gelaten. Wordt nota bene de chaos bij Ajax aangegrepen om ook hier weer ff onrust te stoken... Kap daar es ff mee ajb! Uitschakeling Ajax voor de CL geeft beetje dubbel gevoel: kan enig leedvermaak nooit onderdrukken (toegegeven, is wat kinderachtig, maar goed), anderzijds beter voor de punten (en dus meer clubs in de Europese toernooien) als ze waren doorgegaan. En dan die twee afgekeurde goals.... ;-))
Reactie geplaatst door fritsbom op 08-12-2011 om 08:36
Allemaal zielige reacties hier jegens de *****. Het is toch verdomt jammer want we lopen als nederland kostbare punten mis. Dit zou je zomaar de 3e voorronde plek CL kosten als land. Meeste mensen snappen dat helaas niet tot dat je zelf 3e eindigd en Europacup moet spelen ipv CL.
Reactie geplaatst door Mensini op 08-12-2011 om 03:57
Goed verhaal, lekker kort...
Reactie geplaatst door YausFR op 08-12-2011 om 00:54
Kunnen we ophouden met onrust stoken....
Dit is het vuur weer oplaaien...
Houd er mee op, wij lijken in geen enkel opzicht op 020 wij zijn Feyenoord beter dan de rest.
Reactie geplaatst door Maik op 08-12-2011 om 00:32
sms LY ON naar 020 020 en maak kans op een REAListische complottheorie set van de NOS of een enkeltje naar ZAGREB op een fiets met DYNAMO!
Reactie geplaatst door fan-gdt op 08-12-2011 om 00:08
Doei ajax

Hallo Feyenoord :)