Waar Feyenoord is zijn wij

 
Ricky van Haaren komende zomer weg bij Feyenoord
Geschreven op 2011-11-28 om 21:01:58 | Bekeken: 17873 | Reacties: 273 | Foto: Pro Shots | Bron: Vi.nl
 

Feyenoord gaat er van uit dat het geen akkoord zal bereiken met Ricky van Haaren, wiens contract komende zomer afloopt. De middenvelder kon zich niet vinden in de aanbieding van Feyenoord, terwijl de club niet zal ingaan op het tegenvoorstel van Van Haaren zelf.

 

 

273 reacties, door 168 leden
Reactie geplaatst door Snelheid010 op 01-12-2011 om 17:54
komt net kijken, ga maar lekker pleite joh. Genoeg ontwikkeld maar weinig kwaliteit. op jonge leeftijd je club verlaten is de mode geloof ik.
Reactie geplaatst door w_flr op 01-12-2011 om 14:55
even vergeten voor wat voor bedrag zou van haren eventueel verkocht kunnen worden dan? 1 miljoen???
Reactie geplaatst door C1908 op 01-12-2011 om 17:48
1 miljoen ? hahaha
Reactie geplaatst door C1908 op 01-12-2011 om 17:49
Van Haaren is trouwens een fan van 020 !!!
Reactie geplaatst door w_flr op 01-12-2011 om 14:52
tot ziens van haaren, hij heeft wel wat leuke dingentjes laten zien maar voor hem 10 andere.

ik hoop nog steeds dat schaken gaat bijtekenen voor paar jaar en dan na volgend seizoen de deur uit gaat voor 13 a 14 miljoen( er even vanuit gaan dat hij deze lijn doorzet)
Reactie geplaatst door C1908 op 01-12-2011 om 17:49
schaken is al 28/29 jaar pik ! dat gaat m niet worden natuurlijk
Reactie geplaatst door ed1966 op 30-11-2011 om 21:29
Nu al niet meer opstellen.En lekker weg laten gaan.
Reactie geplaatst door LVDR010 op 30-11-2011 om 12:20
Laat gaan joh, Niks mis mee
Reactie geplaatst door Miquelfr12-arsenal op 29-11-2011 om 23:44
wat enorm stom van hem. miss kan hans kraaij jr. hem nog gebruiken anders hoop ik voor hem dat hij een goede opleiding heeft gehad anders loopt die dalyk door mn straat vuilnisbakken op te halen.
Reactie geplaatst door 010prinsenland op 29-11-2011 om 22:30
Rick heeft pech gehad ....slechte inval beurten...eigen goal....geen uitstraling als hij weeer eens in mocht vallen terwijl hij in de jeugd echt een vd betere was...maar soms moet je ook mazzel hebben....
Nu bloed hij dood ....en wie weet komt hij nog bij een eredevisie club maar denk het niet....sukkel had gewoon bijgetekend en wees blij dat je bij Feijenoord hoort verander je instelling en ga niet te veel uit ...deze kans krijg je maar 1 keer in je leven!!!
Je moet blij zij zijn auto vd club een lui leventje...en een goed salaris en bij de mooiste club van het land.....

het ga je goed maar denk dat je mooie leventje over is ......
Reactie geplaatst door VakkieK op 29-11-2011 om 21:54
Dan probeert meneer van Haaren toch lekker zijn geluk bij SV Bal op het Dak 8 ofzo?
Toedeloe
Reactie geplaatst door FRtobias op 29-11-2011 om 21:44
strik eromheen en zoveel mogelijk geld vangen
Reactie geplaatst door kuipman op 01-12-2011 om 14:11
5 euro ma
x
Reactie geplaatst door C1908 op 01-12-2011 om 17:51
volgens mij moet je geld erbij leggen om van hem af te komen
Reactie geplaatst door henkie1995 op 29-11-2011 om 20:57
Die van Haaren denkt dat die in wereld top al mee kan doen laat hemnou eerst ma is 2 a 3 seizoen bij feyenoord een vaste waarde op het middenveld zijn en wat schaken betreft ik zie liever cisse en cabral voorin spelen verkoop hem gewoon voor paar ton/miljoen..
Reactie geplaatst door bahbah op 29-11-2011 om 18:13
ik rouw daar niet om, we hebben daar toevallig meer 'dezelfde' soort middenvelders van lopen die iets! beter zijn dan jij. Toch bedankt voor bewezen diensten? welke?

En mocht Ruben gaan, er zullen jonge vervangers klaar staan. Ook Ruben is te vervangen. Misschien is het wel goed om hem te verkopen.... Hij is ook al bijna 30!
Reactie geplaatst door 2011 op 29-11-2011 om 17:25
Ach dat van Haren zijn geluk ergens anders gaat proberen heeft denk ik alles te maken met het eigen inzicht dat hij het niveau voorlopig nog niet aankan. Zeker met het huiidge middenveld. Voor een pak duiten wil hiij dan nog wel ´even op zijn beurt wachten´ maar als zo´n aanbieding tegenvalt dan kan hij beter voetballend gaan voor z´n 2e kans elders.Neem niet aan dat hij bij een club komt waar hij meer gaat verdienen.
Erger is natuurlijk meneer Schaken. Vorig jaar zwaar onder de maat, stelde op een nekele wedstrijd niets voor en gaat nu miepen, na 14 wedstrijden die wel aardig gingen, dat er even wat meer verdient moet gaan worden.
Kansloos, waarbij de rol van de zaakwaarnemer niet onderschat moet worden.
Reactie geplaatst door kuipman op 29-11-2011 om 15:16
ricky pas welt bij nac
Reactie geplaatst door C1908 op 01-12-2011 om 17:53
of NEC. in iedergeval een laagvlieger/subtopper
Reactie geplaatst door SpikeFey op 29-11-2011 om 14:53
Gasten die d'r haar achter de oren moeten doen bij een corner.Dat deed Van Hooijdonk ook maar zijn schoenen mag hij nog niet poetsen!

Dus mazzel!!
Reactie geplaatst door marcel-z op 29-11-2011 om 14:42
Wie wil hem hebben dan?
Reactie geplaatst door JordyW1 op 29-11-2011 om 15:15
Niemand, maar hij denkt dat hij heel goed kan voetballen en zo bij een betere club als Feyenoord aan de slag kan.
Reactie geplaatst door Takkies1997 op 29-11-2011 om 19:06
Helaas bestaan er geen betere clubs dan ons feyenoord!
Reactie geplaatst door JordyW1 op 29-11-2011 om 14:20
Wat een kut mentaliteit joh,
't is nog maar een snotaap en hij heeft nou al commentaar over z'n loon, laat em dan maar lekker *******
Reactie geplaatst door Frw3 op 29-11-2011 om 14:43
Ik weet niet wat die verdient maar die nieuwe aanbieding zal toch zeker tegen het modaal of er zelfs overgaan. Die snotaap die nog niks heeft laten zien moet z'n muil houden. Ventje is nog geen 20 jaar. Wat wordt ik kotsmisselijk van deze omhooggevallen kut kinderen.
Reactie geplaatst door Beerislos op 29-11-2011 om 16:59
Aanbieding betreft niet alleen loon, wie zegt dat dat zijn breekpunt is?
Reactie geplaatst door WilliSCF op 29-11-2011 om 17:08
Dat zei hij zelf..
Reactie geplaatst door Mokotjo1 op 29-11-2011 om 14:05
Eisten stellen op zo'n leeftijd,
je moest blij zijn dat je bij zo'n mooie club als Feyenoord kan spelen..
Reactie geplaatst door Symbolic op 29-11-2011 om 14:27
Wat nou eisen stellen, waar heb je het nou weer over. Met je mooie club als Feyenoord... en andere die zeggen ze moeten blij zijn of de grond kussen dat ze in het "shirt van feyenoord mogen lopen" wat heeft dat er nou weer mee te maken. Waar heb je het over alsof feyenoord alles is.

Het gaat erom dat hij de kans niet krijgt om iets te laten zien.

Maar jij (of beter jullie) met je ezels hersens net als meervoud van de feyenoord aanhang denken alleen maar aan Feyenoord en niet aan zijn toekomst. Hij is jong en hij krijgt nauwelijks minuten. Hij staat stil. Los van dat heeft hij nog spelers voor hem.

Kun je wel lopen krijzen dat hij zich dan moet bewijzen of beter ze best moet doen maar als een trainer ze keuze heeft gemaakt gaat het niet zo makkelijk.

Vind hem geneens een een super voetballer ofzo, hij kan mij ook weinig interesseren maar ik begrijp hem wel.

Hij wilt voetballen. Het is zijn goed recht om ergens anders te kijken. Wat nou Feyenoord. Als of Feyenoord het einde van de wereld is. 1000 andere voor Feyenoord wanneer je de kans niet krijgt en dat geld ook voor elk ander team.
Reactie geplaatst door JordyW1 op 29-11-2011 om 14:43
@symbolic

Dit zou toch ook dom voor hem zijn,
Denk je nou dat hij een stap hoger op gaat als hij bij Feyenoord weggaat?
Dan komt ie waarschijnlijk bij zo'n club als Rkc terrecht, nee daar kan je je lekker in de kijker spelen. pff.
Reactie geplaatst door Brahma op 29-11-2011 om 14:52
Symbolic De kansen die hij heeft gehad heeft hij gewoon niet overtuigd dat is gewoon een feit.Om dan meteen de MEERVOUD VAN HET LEGIOEN te beschuldigen dat ze ezels hersens hebben geeft wel aan hoe laag je eigen niveau is
Reactie geplaatst door TommyknockerFR op 29-11-2011 om 15:09
@symbolic

Inderdaad nogal achterlijk hoe je over de Feyenoorders praat.
Dit geeft aan dat jij geen supporter bent maar eerder een zaakwaarnemer (blegh).
Overigens lijkt het me beter dat hij gewoon verlengd en dan eventueel wordt verhuurd aan Excelsior of RKC of zoiets. Maar nee, meneer wil meer geld hebben! Ben benieuwd waar hem dat gaat lukken..
Reactie geplaatst door Symbolic op 29-11-2011 om 15:13
@Jordy
Het gaat niet om een stap hoger snap je het niet? Het gaat erom dat je door ontwikkeld en blijft voetballen op het hoogst niveau mogelijk. Bij feyenoord krijgt hij geen kans of laat me zeggen geen mogelijkheid. Omdat hij zich niet heeft kunnen bewijzen.

Kan je wel over RKC praten maar hoe gaat hij zich in de kijker spelen bij Feyenoord op de bank zeker? voor het hele seizoen. En het aankomende seizoen als bakkal, el hamadi, clasie, mokotjo, leerdam en wie weet wat er aan nieuws komt vormer?


@Brahma
Dan heb jij geen idee hoe groot het legioen is. De paar die er wat van snappen zijn bij wijze van op een hand te tellen. Als jij dat niet ziet.. tjah vul jij het maar in. Het zijn allemaal volgers.. het is alleen maar emotie en wanneer dat in combinatie met feyenoord in je hart staat gedrukt weten ze allemaal niet beter.

En dan als hij niet heeft overtuigd? Waarom blijven mensen dan zeiken als hij het ergens anders opnieuw wilt proberen? Waarom moet hij de grond kussen voor feyenoord? waarom moet hij blij zijn. Terwijl hij niet voetbalt
Leg me die achterlijke vizies uit aub.
Reactie geplaatst door JordyW1 op 29-11-2011 om 15:19
Denk je dat Koeman achterlijk is?
Een basisplek moet je afdwingen he, en dat kan die doen door bijvoorbeeld meer inzet te tonen op de training. En El Ahmadi gaat binnekort toch naar Afrika, dus dat is dé mogelijkheid voor hem om zich te bewijzen. In plaats van te gaan zeiken over z'n loon, kan hij beter z'n kansen afwachten (die hij uiteraard zal krijgen) en die met 100% pakken!
Reactie geplaatst door Symbolic op 29-11-2011 om 15:20
@Tommy

Heb nooit gezegd dat ik een supporter ben van Feyenoord. Noem of zie me maar als een Jood. Ik weet wel dat je het denkt/wilt.

Bewijs me punt maar.
Reactie geplaatst door JordyW1 op 29-11-2011 om 15:22
En denk je nou echt dat Koeman met 3 verdedigende middenvelders gaat spelen als El Ahmadi straks weg is? Clasie, Leerdam, Mokotjo zijn allemaal verdedigende middenvelders, en met een tijdelijke vertrek van een aanvallende middenvelder zal Van Haaren heus wel de plaats van El Ahmadi overnemen lijkt me, dus wat je nou praat is onzin.
Reactie geplaatst door Symbolic op 29-11-2011 om 15:31
@ Jordy

Dat is allemaal leuk en aardig. Maar geld is heust niet de enige reden. Weet je waarom geld ter sprake komt? Omdat hij niet speelt. Hij ziet het zo.. geef me meer geld (omdat ze contract nu zowiezo al shit is, hij komt uit de jeugd) zodat ik tenminste op de bank bijf zitten bij de club waar ik mijn toekomst wil/wou opbouwen en ik wacht me kans af. Of ik ga weg en vind een club waar ik wel speel en kan blijven ontwikkelen.

Zoveel geld geeft feyenoord hem echt niet hoor. Hoe men als sprak over clasie zoveel zal het niet verschillen in salaris. Bijna overal zou hij meer pakken waar hij ook zou kunnen spelen in de basis.

En Koeman is achterlijk. Maar dat mag ik niet zeggen. Ga je naar elke training van Feyenoord? Heb jij veel wijzigingen gezien in de basis van Koeman? ongeacht het resultaat en Mokotjo staat voor hem op de lijst.
Praat geen onzin.
Reactie geplaatst door WilliSCF op 29-11-2011 om 17:12
He maat, die discussie is leuk en aardig, maar het draait gewoon om geld. Ja dat hebben hij en v. Geel gezegd. Laten we dan maar aannemen dat het waar is.

Maar als jij in de huid van Ricky wil stappen prima, kan je dan ook even regelen dat 'ie gewoon goed gaat spelen.

Ik zie m weleens bij jong Feyenoord. Ik kan je melden die speelt toch een partijtje slecht daar word je bang van.
Reactie geplaatst door rensjow op 30-11-2011 om 15:17
@ Symbolic: Dacht ff dat Ricky zelf een account had aangemaakt!
Reactie geplaatst door romeo op 29-11-2011 om 13:12
nog niks gepresteerd en nu al eisen stellen. Laat maar gaan en hopen dat hij in de 1ste divisie uitkomt.
Dat noemt zich Feyenoorder in deze tijd...
Reactie geplaatst door 10DannyFR op 29-11-2011 om 12:59
Denk dat we hier ons ook mogen afvragen wat de inbreng is van zn zakenwaarnemert;-)
Reactie geplaatst door Willen-Winnen op 29-11-2011 om 12:26
Belachelijk, die van Haaren hoi ik altijd goed in de gaten en speelt bijna altijd onder Feyenoord niveau, en dan ook nog eisen stellen. Lekker weg laten gaan horen we nooit meer wat van. Arrogant ventje.

Wel hopen dat schaken blijft.