Waar Feyenoord is zijn wij

 
Live RKC Waalwijk - Feyenoord
Geschreven op 2011-11-27 om 09:53:36 | Bekeken: 28265 | Reacties: 982 | Foto: Pro Shots |
 

Feyenoord gooide afgelopen weekend hoge ogen met een klinkende 0-4 zege bij nummer vier Vitesse. De ruime overwinning heeft voor flink wat vertrouwen gezorgd in Rotterdam, waar ook het besef aanwezig is dat er komende zondag met RKC Waalwijk een totaal andere tegenstander wacht. ‘In de aanloop naar Vitesse las ik dat die ploeg zelfs omhoog keek’, zei trainer Ronald Koeman vrijdagmiddag. ‘Dat geeft wel aan wat voor sfeer daar heerste. Dat hebben wij goed afgestraft. Maar RKC is een ploeg die zich veel meer op de tegenstander richt.’

 

 

982 reacties, door 231 leden
Reactie geplaatst door Toldo op 27-11-2011 om 20:06
Guidetti Ohh, Guidetti ohhoh.
Reactie geplaatst door Vvnieuwerkerk op 27-11-2011 om 20:04
Nu richten op feyenoord psv
Reactie geplaatst door Clasie10 op 27-11-2011 om 20:33
Die Lampen gaan eraan! Met z'n allen moeten we zingen, fluiten, schelden. Er is geen limiet aankomende zondag! Hoop dat we weer gaan genieten zondag!!
Reactie geplaatst door jeffrey1 op 27-11-2011 om 18:49
Gelukkig fluit Blom in iederegeval geen Feyenoord - PSV
Reactie geplaatst door ThaRickah op 27-11-2011 om 18:55
Als die een PSVer een rode kaart aannaait mag die van mij best fluiten hoor
Reactie geplaatst door FR_DANUSS op 27-11-2011 om 18:20
Guidetti is baas;)
Reactie geplaatst door FRtobias op 27-11-2011 om 17:50
ken je gwoon dragen hoor
Reactie geplaatst door FRjelleFR op 27-11-2011 om 17:08
Ajoo
Ik kan goedkoop aan stone island jassen komen alleen mijn vraag zijn dat joden jassen of kan ik hem gerust dragen in de kuip:p?

Dankuu
Reactie geplaatst door FR_Erik91 op 27-11-2011 om 21:14
Hoezo zouden dat jodenjassen zijn? Omdat die haakneus dat toen op TV zei? Ik heb zelf ook een SI jas die ik vaak genoeg aan heb naar De Kuip, niemand die er wat van zegt ofzo. ;)
Reactie geplaatst door FRjelleFR op 27-11-2011 om 23:28
Oke dankje,
Zie u zondag kameraden!
Reactie geplaatst door FrMeppel op 28-11-2011 om 14:41
Zijn er joden jassen dan? Denk dat joden niet eens het recht hebben om zo'n jas te dragen. De meesten joden dragen mickey mousse jassen en anders bob de bouwer caps...
Reactie geplaatst door Furmew op 27-11-2011 om 16:50
Lekker middagje zo :).
Hallo 3 punten.
Reactie geplaatst door Homerus op 27-11-2011 om 16:48
Heel blij met vandaag, blijf alleen Mulder een zwakke plek vinden. Kan Lamprou niet een tijdje spelen ?
Reactie geplaatst door Commando010 op 27-11-2011 om 15:33
volgende week pisvee thuis
Reactie geplaatst door Edsnaider op 27-11-2011 om 15:04
heb ja wel gezegd dat het goed kwam!! luister nou gewoon naar pappa... geen probleem...

niet allemaal zo druk maken
niks aant handje kat int bakkie
Reactie geplaatst door Dee-010 op 27-11-2011 om 14:38
Denk dat ik morgen keelpijn heb haha
Reactie geplaatst door Roberto--FR op 27-11-2011 om 14:36
rode kaart was niet terecht, maar was het ook niet van leerdam, op deze manier staan we toch quite dan.
gelukkig gewonnen!
en 020 kan niet in de regen voetballen dus zullen ook wel verliezen ;)
Reactie geplaatst door frcabral op 27-11-2011 om 14:34
ik vind dat ze niet mogen klagen feyenoord heeft geluk gehad deze wedstrijd want wij zijn bijna altijd degene met de pech de 3 punten zijn van ons!
Reactie geplaatst door LightField1908 op 27-11-2011 om 14:37
Hoe vaak heeft Feyenoord geen geluk gehad vorig jaar? De rollen zijn omgedraaid deze keer.
Reactie geplaatst door FRRROEMMM op 27-11-2011 om 14:32
Als Lasse een echte Feyenoorder wilt worden gaat hij zo maar even scoren!
Reactie geplaatst door willem48 op 27-11-2011 om 14:30
en morgen eerst maar oefenen op corners want die slaan nergens op zo ze krijgen ze nog niet voor de coal
Reactie geplaatst door FR12Thomas op 27-11-2011 om 14:28
EINDSTAND 1-2

Doelpunten:
36" Ten Voorde
76" Cabral
83" Guidetti

Kaarten RKC: Van peppen Duits Braber (rood)
Kaarten Feyenoord: Bakkal El Ahmadi Nelom

FR12 BESTE FEYENOORD SITE DIE ER IS!!!
Reactie geplaatst door Fr_Arie op 27-11-2011 om 14:30
Nu moeten alleen Guidettie n Cabral nog omgedraaid worden.
Reactie geplaatst door avedisian123 op 27-11-2011 om 14:31
guidettie scoorde eerst daarna cabral.
niet goed opgelet.
Reactie geplaatst door FR12Thomas op 27-11-2011 om 14:31
Oeps :P
mn excuses
Reactie geplaatst door FR12Thomas op 27-11-2011 om 14:32
EINDSTAND 1-2

Doelpunten:
36" Ten Voorde
76" Guidetti
83" Cabral

Kaarten RKC: Van peppen Duits Braber (rood)
Kaarten Feyenoord: Bakkal El Ahmadi Nelom
Reactie geplaatst door FR17 op 27-11-2011 om 18:27
nou nou beste site vind redtube toch ook aardig goed.
Reactie geplaatst door KuipEE op 27-11-2011 om 14:28
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Reactie geplaatst door jimmvrolijk op 27-11-2011 om 14:27
jaja 3 punten zijn binnen :D iedereen gefeliciteerd... nu moeten de jode allen nog veliezen :D
Reactie geplaatst door FR-Dennis-FR op 27-11-2011 om 14:26
Trotssss op m'n cluppie!!!!
Reactie geplaatst door FR12Thomas op 27-11-2011 om 14:29
Trots op ONS cluppie!!
Reactie geplaatst door nody op 27-11-2011 om 14:26
Wat een klote scheids die blom!! Maar toch bedankt