Waar Feyenoord is zijn wij

 
Live Feyenoord - PSV
Geschreven op 2011-04-24 om 09:08:51 | Bekeken: 28297 | Reacties: 933 | Foto: Pro Shots |
 

De Kuip is aanstaande zondag het decor van de kraker tussen Feyenoord en PSV met voor beide ploegen grote belangen. De gasten uit Eindhoven zijn verwikkeld in een hevige titelstrijd, terwijl Feyenoord vecht voor een plaats in de play-offs om Europees voetbal. ‘De ploeg wil koste wat het kost de achtste plaats behalen’, zei trainer Mario Been vrijdagmiddag. ‘We zijn in eerste instantie om die reden gebrand om van PSV te winnen, al hebben we daarnaast natuurlijk ook nog iets goed te maken vanwege de uitwedstrijd.’

 

 

933 reacties, door 203 leden
Reactie geplaatst door patFR12 op 24-04-2011 om 21:31
prachtigprachtigprachtigg!

WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!(L)

Reactie geplaatst door Furmew op 24-04-2011 om 20:23
Heerlijk!!
Reactie geplaatst door marcel achterhof op 24-04-2011 om 20:05
Geweeeeeeeeeeeeeeeeeldig bedankt feyenoord boys , wat een heerlijk gevoel
Reactie geplaatst door We_sHall_nOt_bE_mOveD op 24-04-2011 om 17:45
is het geen leuk idee als ajaks kampioen wordt dat ze dan drie JODENsterren op hun shirt krijgen...?
Reactie geplaatst door ArnoVakkieW op 24-04-2011 om 18:28
Als de joden ons toch niet hadden.....
wie weet kunnen ze ook zonder hulp kampioen worden
Reactie geplaatst door Fr 4life op 24-04-2011 om 17:22
Fantastisch!

Fijne avond iedreen nog!
moet wel lukken denk ik zo

Off: vanavond mario been bij studi voetbal:D
Reactie geplaatst door tomoliveo op 24-04-2011 om 16:40
haha, die rutten ook huilen
Reactie geplaatst door We_sHall_nOt_bE_mOveD op 24-04-2011 om 16:39
YES Nu VVV en NEC nog! KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM?!
Reactie geplaatst door steefie010 op 24-04-2011 om 16:54
Ken je dat niet horen dan
Reactie geplaatst door Svennoo op 27-04-2011 om 16:35
tutututududu! tutututududu!
Reactie geplaatst door FR_Gerben op 24-04-2011 om 16:38
Fred Rutten staat woedend voor de camera! hahahaha Sukkels in Eindhoven!!!:D

*Heel mooi theater maken* Dat doet volgens mij Toivonen ook altijd??? :$
Reactie geplaatst door FR_Gerben op 24-04-2011 om 16:35
http://static-voetbalzone.nl/images/photos/originelen/2011%5C4%5C0062487696871.jpg

C heck dat hoofd van Wijnaldum! haha!:P
Reactie geplaatst door JoerideFeyenoorder op 24-04-2011 om 16:38
Hahaha!!!!!!
Reactie geplaatst door Bruins09 op 24-04-2011 om 16:43
lol
Reactie geplaatst door 010Maassluis op 24-04-2011 om 16:34
YES HARTSTIKKE MOOI

Jammer van Excelsior en onze toekomstige spits dat ze niet van 020 hebben gewonnen, dan was het een SUPER dag geweest
Reactie geplaatst door Mavado op 24-04-2011 om 17:05
als excelsior had gewonnen en utrecht verloren was het echt een topdag geweest. maar dit is ook geweldig natuurlijk!!
Reactie geplaatst door Bruins09 op 24-04-2011 om 16:34
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke middag!!!

Feyenoord wint
De zon schijnt
Het bier staat koud

Wat wil een mens nog meer?
Reactie geplaatst door FeyenoordVdam op 24-04-2011 om 16:36
Een lekker wijf:P
Reactie geplaatst door JoerideFeyenoorder op 24-04-2011 om 16:38
Play-offs halen!
Reactie geplaatst door Svennoo op 27-04-2011 om 16:37
Allebei ^^
Reactie geplaatst door Nos1975 op 24-04-2011 om 16:34
Dit voelt wel heel erg lekker :-)
Ik ga ffe een Baco'tje doen in de zon.
Proost !!!
Reactie geplaatst door michielFR op 24-04-2011 om 16:33
NU lekker in de tuin bij m´n ouders chillen met een biertje!!!

Heerlijke middag GOOOOOOOOOO FEYENOORD!!!!
Reactie geplaatst door Gerriefeyenoord12 op 24-04-2011 om 16:33
wraak tegen die boeren
Reactie geplaatst door NickFeyenoord46 op 24-04-2011 om 16:33
FEYENOOOOOOORD GEFELICITEERD ALLEMAAAL
Reactie geplaatst door FR4LIFE(Dui) op 24-04-2011 om 16:33
Yesssssssssssssssss we can !!!!!!!!!!!!!!!!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeext !!!!!!!!!

i wish all the kameraden " nog een fijne avond"

rood-witte Groetjes uit Duitsland
Reactie geplaatst door RdamZuid5314 op 24-04-2011 om 16:32
boys fijne middag verder. ik doe me shirtje aan en ga lekker in rotterdam beetje hangen en genieten.
Reactie geplaatst door vnete op 24-04-2011 om 16:31
En jongens moet MArio nog steeds weg of nu niet meer?
Reactie geplaatst door JeroFeyFan op 24-04-2011 om 16:29
hahaha lekker huilen jij Toivonen!!!
Reactie geplaatst door elwin-feyenoord op 24-04-2011 om 16:33
toivonen denk moet ik volgende weer egt basis als de rest is gschorst
Reactie geplaatst door bowmanowns op 24-04-2011 om 16:28
de kuip gaat los.