Waar Feyenoord is zijn wij

 
De roots van Robin van Persie
Geschreven op 2010-06-06 om 21:45:18 | Bekeken: 5088 | Reacties: 17 | Foto: Pro Shots | Bron: OnsOranje.nl
 

Aad Putters rust uit van een lang en succesvol seizoen met zijn Excelsior en van een zware bypassoperatie. Aan interviews doet hij doorgaans niet, maar over Van Persie mag het wel gaan. Die trainde de huidige materiaalman van de Rotterdamse club vroeger op zijn vijfde al. Putters, zelf oud-prof, zag toen een talent, zoals hij nog nooit had gezien.

 

 

17 reacties, door 16 leden
Reactie geplaatst door [FR]-H op 07-06-2010 om 12:57
leuk stukkie, zal wat zijn dat die 3 echt afsluiten bij excelsior, moeten ze denk wel in de eredivisie spelen op dat moment haha anders denk ik niet dat persie terug zou keren..
Reactie geplaatst door barcanoord op 07-06-2010 om 07:16
Hij is hardwerkend, dat zeker. Maar feit is dat, als hij niet bij Feyenoord had gespeeld, had je dit hoogstwaarschijnlijk niet gezegd. Kuyt komt op basis van techniek en voetbal vermogen te kort voor de basiself van het Nederlands Elftal.
Reactie geplaatst door MatthijsFR op 07-06-2010 om 08:08
Met alleen techniek en voetballend vermogen kom je er niet je hebt ook een paar hard werkende voetballers nodig zoals Kuyt die alles geven voor de ploeg
Reactie geplaatst door samdjs op 07-06-2010 om 12:58
Ik denk inderdaad niet dat Kuyt een basisplaats krijgt. Maar ik denk wel dat hij vrijwel elke wedstrijd gaat spelen!

En niet meer dan terrecht, hij brengt altijd wat extra's.... En van babel moeten we het niet hebben....
Reactie geplaatst door Scheveningertjuh op 07-06-2010 om 00:59
vergeet kuyt niet hij is de hards werkende voetballer die er is die zijn salaris waar maakt
Reactie geplaatst door FeyenoordDennis op 06-06-2010 om 23:10
dit wordt de held van het wk denk ik
tenminste, als robben NIET mee gaat

anders vormen die 2 een wereldduo
en dan maakt het niet eens uit WIE er bij staan (vd vaart, sneijder, afellay etc)
Reactie geplaatst door r-dneyy op 06-06-2010 om 22:59
YES:D robben kan meedoen.
Reactie geplaatst door jelleyouknow op 06-06-2010 om 22:51
ja beter zag het op teletekst en bij studio voetbal
Reactie geplaatst door barcanoord op 06-06-2010 om 22:32
Van Persie samen met Robben de beste Nederlandse voetballers. Ik ben er trots op om hem een oud-Feyenoorder te noemen.
Reactie geplaatst door DaanWL op 06-06-2010 om 22:11
Blijft een goede voetballer. Mn broertje was vdaag met zo'n tour mee door t arsenalstadion. al die engelsen zeiden: laat fabregas maar gaan, maar van persie moet bij ons blijven:P verder zeiden spougen ze ook van t NLs 11tal, omdat ie altijd geblesseerd terugkeert..
Reactie geplaatst door j-star op 07-06-2010 om 12:01
Dat hoorde ik ook vorige maand ofzo :p
Wel grappig om te horen.
Reactie geplaatst door Batwi-Vak-Z op 06-06-2010 om 21:52
Leuk verhaaltje!
Reactie geplaatst door yannick-vakkieO op 06-06-2010 om 21:51
@de één na laatste zin..

dat zegtie puur om Feyenoord te naaien..