Waar Feyenoord is zijn wij

Live Feyenoord - Heracles Almelo
Geschreven op 2010-03-14 om 11:00:25 | Bekeken: 20328 | Reacties: 621 | Foto: Pro Shots |
 

Feyenoord speelt vandaag de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. Heracles vormt samen met AZ de enige bedreiging voor Feyenoord om plek 4. Trainer Mario Been kiest tegen Heracles voor dezelfde opstelling als tegen Roda JC, mede door de nog steeds afwezige Jon Dahl Tomasson. Dit betekent dat Luigi Bruins wederom achter spits Sekou Cissé zal gaan spelen. Sekou Cissé, die vorige week een goede wedstrijd speelde, lijkt zichzelf weer gevonden te hebben. 'Sekou lacht weer', zei Been vrijdagmiddag. 'Hij is helemaal vrij in zijn hoofd. Ik hoop dat hij de laatste weken van het seizoen heel belangrijk voor ons zal zijn'.

 

 

621 reacties, door 159 leden
Reactie geplaatst door Goofy1973 op 15-03-2010 om 10:48
Ik hoop alleen maar dat we de 4e plek kunnen vasthouden, dat we dit niet met mooi of goed voetbal gaan doen, daar heb ik me al bij neergelegd. Gezien het programma van ons en az zit er niet veel verschil, alleen az doet het op dit moment wat beter. Wat dubbel is, is dat als we winnen tegen psv en twente de 4e plek heel dichtbij komt, maar we dan wel 020 aan een mogelijk kampioenschap helpen...
Reactie geplaatst door FR4LIFE(Dui) op 14-03-2010 om 16:57
@baboniets
typ is normaal joh

sorry- but i didn´t understand it ???
Reactie geplaatst door markfr op 14-03-2010 om 16:50
baboniets1908

zeik niet
Reactie geplaatst door babovic1908 op 14-03-2010 om 16:48
@duitser

typ is normaal joh
Reactie geplaatst door FR4LIFE(Dui) op 14-03-2010 om 16:45
@markfr
ik ben ook niet tevreden met 1 punt maar tenmindest is het bedarender na deze slechte speel
Reactie geplaatst door FRS-79 op 14-03-2010 om 16:41
@FeyenoordFan

dat is gewoon een voetbalwet: als je hem zelf niet maakt krijg je er eentje tegen. Dus ook ik zag die goal aankomen. Maar Heracles heeft geen kans gehad en nooit aanspraak mogen maken op zelfs maar 1 punt.
Reactie geplaatst door FRS-79 op 14-03-2010 om 16:38
Nee je kunt beter lekker negatief zijn en je club de put in praten en op alles k*nkeren zolang Feyenoord niet voetbalt als FC Barcelona! Dan heb je een lekker supportersleven!
Reactie geplaatst door FeyenoordFan op 14-03-2010 om 16:37
@FRS-79

Dan is het wel vreemd dat half FR12.nl het doelpunt van Heracles al zag aankomen. Als je domineert moet je scoren. En niet één keer, nee meermaals.
Reactie geplaatst door markfr op 14-03-2010 om 16:35
Ik ben NIET tevreden met 1PUNT,
Reactie geplaatst door FRS-79 op 14-03-2010 om 16:35
als je de wedstrijd compleet domineert, zoveel pech hebt en dan ook nog een onterecht doelpunt tegen krijgt en dat vervolgens in de laatste 8 minuten nog recht weet te trekken dan moet je gewoon je handjes dichtknijpen en blij zijn met je punt ja. Je had ook kunnen verliezen.
Reactie geplaatst door FeyenoordFan op 14-03-2010 om 16:31
@FRS-79

Ja hoor. Moet ik me nu beter voelen ofzo? Je kunt me niet wijsmaken dat iemand hiero tevreden is met 1 punt. Heracles thuis moet je gewoon flink van winnen PUNT.
Reactie geplaatst door FR*dennis*FR op 14-03-2010 om 16:30
Biseswar speelde eigenlijk wel een aardige wedstrijd.
Daar ben ik wel blij om. Eindelijk weer eens goede voorzetten.
Wijnaldum daarin tegen kon geen potten breken deze wedstrijd, beetje jammer.
Reactie geplaatst door FRS-79 op 14-03-2010 om 16:29
en dan vergeet ik er nog bij te zeggen:

5. heracles is gewoon een goede, lastige ploeg die niet voor niets op de 6e plaats staat en waar ook de andere topploegen het lastig tegen hebben (gehad)!!
Reactie geplaatst door LerraXL op 14-03-2010 om 16:28
@niels12fr

ja vergeleken met die van vandaag van ons wel ja... maar die van ons tegen die ***** vorig jaar !! toch iets mooier hoor